Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

* Anoniem: 19894 ligt in een deuk om Donnie en Fee _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zei die ene nu dat dat Scandinavisch is? :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Raven schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:44:
[...]

Zei die ene nu dat dat Scandinavisch is? :P
Hij had het over Mika's accent, niet het krantenbericht.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ah :) , maar wel apart dat er ineens wat Nederlands voorbij kwam. Gebeurt niet vaak :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Raven schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:02:
Ah :) , maar wel apart dat er ineens wat Nederlands voorbij kwam. Gebeurt niet vaak :P
En het moet Nederlands zijn met zo een kanjer van een typfout in het krantenartikel. :+ :+

"Door door" moet zijn "dood door"?

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Orphan.Black.S04E05.jpg
Kira: Is that a rocket ship?
Felix: You can call it that, I've met men who do.
_O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En van sporty clone heb je geen pic van? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/TatianaMaslany-Orphan.Black.S04E05.jpg O-)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:44

Krizzie

Progressive Music \o/

De andere kant was leuker. :P

Vind de pruik bij haar (en rachel) overigens wel heel erg opvallen vergeleken de andere characters.

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Raven schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:02:
Heb net ep.2 gekeken en daar zat zelfs Afrikaans in ...

Kak! Watter een is dit?
Dit moet Sarah Manning wees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-06 16:39
Ook deze serie vrij rap gekeken. Lig echt dubbel om Helena af en toe. Geweldig hoe die af en toe uit de hoek komt met bepaalde acties _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jip_86 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:05:
Ook deze serie vrij rap gekeken. Lig echt dubbel om Helena af en toe. Geweldig hoe die af en toe uit de hoek komt met bepaalde acties _/-\o_
Helena en eten, altijd leuk _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verpleegster kijkt naar verzekerings-id van Allison waar Helena mee op controle gaat :

She's changed her hair, obviously.
Because it was too ugly.

So, Mrs. Hendrix, how have you been feeling?
A little tired and many farts.
Ha! I can assure you, that's perfectly normal.
But never when having sex with my boyfriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lekker die operatie aan Sarah, eet smakelijk :r :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oef dat was een stevige aflevering hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-06 21:39

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Nu al gekeken? Ben benieuwd, hij staat klaar voor vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:13
Ik ga vanavond ook kijken! Helena blijft briljant en de serie heeft een lekker tempo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coenen schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 07:58:
Nu al gekeken? Ben benieuwd, hij staat klaar voor vanavond.
Ja, het is één van de weinige series waar ik voor wakker blijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nFsuLXOfEdBW0wya8zMEe0u3/full.jpg

Potverdomme, kan ze dat ook nog eens :o

"And the Emmy goes to..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:43
Man man man man man man man.... wat een vette serie :)
Mijn vrouw en ik kijken braaf elke vrijdagavond! Ben zo benieuwd waar het naar toe gaat...

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Buh, sterke aflevering weer hoor :o

En Helena altijd +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Helena FTW idd. Toen Donnie vastgebonden zat, zei ik al tegen mijn vrouw: Helena!

Rachel trouwens ook +1 :)

[ Voor 15% gewijzigd door harmageddon op 10-06-2016 21:57 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-06 21:39

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Het was weer een lekkere aflevering, deze serie blijft boeien. Helena is geniaal karakter. Mooi met pijl en boog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"The man behind the curtain"

Ugh.

en ;w

* Anoniem: 19894 gaat wat met dingen gooien

Tot volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:40
Orphan Black stopt na vijf seizoenen
Gisteren, 19:03
De hitserie Orphan Black wordt verlengd met een vijfde seizoen en dat wordt ook het laatste seizoen.

Dit melden Amerikaanse media op basis van een aankondiging van BBC America en de Canadese zender Space, die de tien laatste afleveringen in 2017 zullen uitzenden. Beide stations zenden donderdagavond de slotaflevering van het vierde seizoen uit.

Orphan Black vertelt over een kleine crimineel (een rol van Tatiana Maslany) die het leven overneemt van een vrouw die exact op haar lijkt. Vanaf dat moment is zij echter haar leven niet meer zeker. De Nederlandse acteur Michiel Huisman speelde een belangrijke bijrol in het tweede en derde seizoen van Orphan Black. Huisman speelde haar ex, met wie zij samen een kind heeft.

''Ons geniale team van acteurs, schrijvers en producenten heeft ons keer op keer meegenomen naar een plek waar kijkers vreugde beleefden, gechoqueerd raakten en verrast werden'', zegt president Sarah Bennet van BBC America.

In Nederland is Orphan Black te zien bij Netflix.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:( * Anoniem: 19894 gooit met nog meer dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Ik vind het wel mooi, 5 seizoenen. Nu het nieuwe van de clones er van af is en een scene met 1+ Tatiana Maslany heel gewoon is loopt de show al een tijdje stuurloos in rondjes. Weet iemand nog wat een Prolethean is en wat Topside met de Neolutionists te maken heeft ? Nu we de eindbaas ontmoet hebben is er ook een duidelijk doel dat gehaald moet worden om de clones rustig verder te kunnen laten leven.

Wat ook niet zo handig is hoe ze Sarah, de hoofdpersoon van de serie, de minst boeiende clone hebben laten worden.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:46:
:( * Anoniem: 19894 gooit met nog meer dingen
* harmageddon ook.
GVD wat een open einde...
Wel weer vet.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik heb deze serie pas een paar maanden geleden ontdekt, maar ik vind hem godsgruwelijk goed. Eindelijk een interessant onderwerp! Ik ben nu pas bij aflevering 2 van het vierde seizoen. Ik moet mezelf weerhouden om er niet een heel seizoen in een dag doorheen te jagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Tatiana Maslany is zojuist genomineerd met een Emmy _/-\o_ *O* oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Twee weken geleden met deze serie begonnen, mijn vriendin "vind het spannend" dus inmiddels tegen het einde van seizoen 4. Ongeacht dat het acteerwerk van Tatiana Maslany zeker een eervolle vermelding verdient is dat eigenlijk wel het enige wat echt uit de toon springt.

Dat script |:( wat een drama, ik heb het idee dat de schrijvers zich continu vast schrijven en dan maar weer een konijn uit de hoge hoed toveren om het een nog ongeloofwaardigere draai te geven om vervolgens 2 afleveringen lang daar iets mee te doen en het dan weer links weg te leggen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Donstil schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:21:

Dat script |:( wat een drama, ik heb het idee dat de schrijvers zich continu vast schrijven en dan maar weer een konijn uit de hoge hoed toveren om het een nog ongeloofwaardigere draai te geven om vervolgens 2 afleveringen lang daar iets mee te doen en het dan weer links weg te leggen.
Het laatste seizoen voelde wel rommelig aan ja. Ze proberen teveel dingen erin te proppen, en dat werkt gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
Anoniem: 19894 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:37:
Tatiana Maslany is zojuist genomineerd met een Emmy _/-\o_ *O* oOo
En terecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hopelijk lukt het dit keer wel ... vorig jaar ook al genomineerd, maar 'verloren'.

Wikipedia: Primetime Emmy Award for Outstanding Lead Actress in a Drama Series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goner schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:52:
Hopelijk lukt het dit keer wel ... vorig jaar ook al genomineerd, maar 'verloren'.

Wikipedia: Primetime Emmy Award for Outstanding Lead Actress in a Drama Series
We krijgen nog 1 seizoen.. 3x is scheepsrecht? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

And the Emmy goes to.. Tat!!! _/-\o_ oOo *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 10:38

Rannasha

Does not compute.

Hell, it's about time.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

*O*

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Csr0NJHUEAApkVo.jpg:large
Bron: Cordelia Chase :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
maar de vraag is natuurlijk, wie staat er op het podium? :+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor wie de Emmy's heeft binnengehaald (om Tatiana te zien :P ), doorspoelen naar 1h:54m:07s.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

'Orphan Black' Comic Book Series to Explore What Would Happen If Beth Lived (Exclusive)
It comes as the acclaimed TV series prepares to air its fifth and final season.

Clone Club is about to get its world changed.

In advance of the fifth and final season of BBC America's Orphan Black, IDW has partnered with Boat Rocker Media to create Orphan Black: Deviations, a comic book series that begs the question, "What if Beth hadn't committed suicide?"

The six-issue series Orphan Black: Deviations is part of publisher IDW's "Deviations" line, in which familiar stories are given a makeover when one significant event in their mythology is altered. Orphan Black: Deviations features an alternate reality where Sarah Manning didn't witness Beth's suicide in the pilot episode, but instead prevented it from happening. In the TV show, the suicide was the catalyst for the entire series, leading to Sarah's revelation that she is a clone.

Written by Heli Kennedy, with art by Wayne Nichols, Orphan Black: Deviations is, itself, a deviation from the rest of the IDW event; while the four other titles released as part of the event are one-off glimpses into roads less traveled, the Orphan Black entry will be a full series offering the story of what happened to Project LEDA (and the Clone Club) in a world where Sarah didn’t step into Beth's life and make her subsequent discoveries.

The comic comes as the Orphan Black TV series, which was created by Graeme Manson and John Fawcett, prepares to air its final season next year.

Orphan Black: Deviations launches in March 2017 with a 40-page first issue.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:36
Iemand die weet hoe laat vandaag de eerste aflevering van het laatste seizoen erop staat? Hij is gisteravond al in première gegaan in de states..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:25
Capacitor schreef op zondag 11 juni 2017 @ 14:04:
Iemand die weet hoe laat vandaag de eerste aflevering van het laatste seizoen erop staat? Hij is gisteravond al in première gegaan in de states..
Is nu te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
Ik ga zo kijken, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gruwelijk die oogscene :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Noooooooooooo!!! :(

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
Ik vind niet gauw dingen eng, maar ik had daarna op een zekere manier geen trek meer in lunch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Allemachtig wat een aflevering :X Zweet staat op mijn kop :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Twijfel of ik deze serie nog een kans moet geven. Maar dat slecht opgetekende Chocomelk snorretje bij de hoofdrolspeelster was toch wel een beetje de druppel. ;(

www.gevoeligeplaten.nl

• miicker
  • Niet online
Ben weer helemaal bij, nog 1 aflevering. Heb er op zich wel zin in. Vond de serie in het begin sterk, daarna werd het mijn inziens flink uitgemolken, nu is het 'redelijk' te noemen.

Eerste paar afleveringen dit seizoen waren pure bagger. Echt de ene onlogische keuze na de andere. Oh Rachel wil bij Dyad Kira bestuderen (zonder dat ze weten wat ze er überhaupt gaan doen)? Oh natuurlijk, laat maar mee gaan!
Rachel leert Kira dingen? Dan is Kira 100% Rachel fan en verteld thuis niets over wat ze met haar doen.

Helena zegt tegen Sara dat ze Kira er meer bij moet betrekken? Natuurlijk! Zo gezegd zo gedaan: He Kira als je ons meer verteld vertellen we je allemaal "grownup stuff".
Vervolgens verteld Kira ze alles.. Echt ongelofelijk hoe slecht die serie soms in elkaar zit. Er zijn maar weinig series waarbij ik me hier zo aan kon ergeren als bij deze serie.

PT Westmore is 170 jaar oud? Niemand die daar in eerste instantie aan twijfelde, en toen bleek dat het een leuge was: *mind is blown*. Dus eigenlijk was iedereen verbaast over het feit dat het een leugenaar was.

Ze hebben eindelijk de kans om Sara te vermoorden, die op het bureau ligt bij PT Westmore. Maar nee wacht! We hebben haar nodig voor bloedtransfusie naar Helena!
Niet dat Westmore denkt: tap maar wat bloed van haar lijk..

Vervolgens niet eraan denken om de hand van Helena weer vast te maken.. Maar goed, het was allang duidelijk dat de kans groot was dat dit een eind goed al goed serie zou zijn (op S. na).

Ohja, nog zo iets:
Hoe vaak heeft Sara zich niet al voorgedaan als een andere kloon, en nog niet dat ze daarvan geleerd hebben. Ze gaan niet eventjes voelen of het geen pruik is als "Rachel" binnen komt.

[ Voor 6% gewijzigd door miicker op 10-08-2017 08:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Nou dat was het dan :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Wat vond je van het einde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Prima einde zo :)

Nou is de titel ook gelijk logisch. Orphan Black? Slaat helemaal nergens op :? Oh Helena heeft het bedacht, vandaar :P

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Spike_wolf schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 17:16:
Prima einde zo :)

Nou is de titel ook gelijk logisch. Orphan Black? Slaat helemaal nergens op :? Oh Helena heeft het bedacht, vandaar :P
Haha dat vond ik wel een geinig momentje idd :)
Verder een teleurstellend seizoen waar ze even snel een feel good einde aan geschreven hebben.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:43

burgt

Starbass

Jammer dat Michiel niet meer op kwam draven

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

miicker schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 16:31:
[...]

Wat vond je van het einde?
Rommelig en gehaast, maar er zit tenminste een einde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
De hele serie was natuurlijk niet fantastisch. Maar dat had ik ook niet verwacht. Vond de laatste 2 seizoenen eigenlijk wel behoorlijk slecht. Merkte ook dat ik er niet echt in kwam en dat ik enorm veel vergeten was, terwijl ik dat bij series die me echt boeien nooit heb, ook al moet ik een jaar wachten op het nieuwe seizoen.

Maar een paar posts terug voorspelde ik al een feel good einde. Het enige wat eigenlijk nog ontbrak was Rachel die aanschoof en ook ineens beste vriendinnen werd met de rest.

Ook toen Cossima en haar schoot hondje (ben haar naam even kwijt, die blondine) bezig waren met het vinden van kloons was het eerste wat ik dacht: Rachel hweet toch wie dat allemaal zijn?
En toen kwam de plot twist van het seizoen!! Felix sprak in het diepste geheim met Rachel af.

Dat moment vond ik trouwens nog wel grappig:
Do you have a new man servant?
- This is my Uber driver :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
miicker schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:02:

Ook toen Cossima en haar schoot hondje (ben haar naam even kwijt, die blondine) bezig waren met het vinden van kloons was het eerste wat ik dacht: Rachel hweet toch wie dat allemaal zijn?
En toen kwam de plot twist van het seizoen!! Felix sprak in het diepste geheim met Rachel af.
Je bedoelt Delphine? :P

Tja, het moest wel zo eindigen.Beetje zoetsappig, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
4Br0k3n3rr0r schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:29:
[...]

Je bedoelt Delphine? :P

Tja, het moest wel zo eindigen.Beetje zoetsappig, dat dan weer wel.
ja die inderdaad :P

Pagina: 1 2 Laatste