Toon posts:

iPhone 4S Flits Probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds dat ik gisteren wakker werd wil de flits van m'n iPhone niet meer uit, ik heb al geprobeerd de camera flits aan en uit te doen etc maar hij wil niet uit, ook doet de "aan/uit knop" het niet meer. Ik heb geen idee wat er gebeurt kan zijn. Waat kan ik doen? Ik heb de iPhone al anderhalf jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daymian
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-09 15:14
Misschien een harde reset uitvoeren?
Hier staat hoe je dat moet doen: http://nl.wikihow.com/je-iPhone-een-harde-reset-geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:22
Wss softwareprobleem. Home en powerbutten samen indrukken en ingedrukt houden tot de iPhone uitvalt. Dan gewoon aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

kdhoe schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:59:
Wss softwareprobleem. Home en powerbutten samen indrukken en ingedrukt houden tot de iPhone uitvalt. Dan gewoon aanzetten
Mocht het dan nog niet opgelost zijn de iphone herstellen vanuit iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kdhoe schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:59:
Dat werkt dus niet omdat m'n powerbutton het niet doet ofzo.
De "zet uit" pop-up komt ook steeds random

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dus opeens 'Zet uit' te voorschijn komt dan is denk ik dat gedeelte stuk. Misschien zit de flitser en de home button aan elkaar als 1 gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 15:05:
[...]
Dat werkt dus niet omdat m'n powerbutton het niet doet ofzo.
De "zet uit" pop-up komt ook steeds random
Is het niet handig om dit soort informatie direct te vermelden :? Hoe kunnen we je helpen om je probleem op te lossen als je niet alle info direct geeft? Het moet natuurlijk geen speurtocht worden naar wat je probleem is, wat alle randvoorwaarden zijn, wat je allemaal hebt gezocht op het internet, wat je hebt gevonden en waarom dat voor jou geen oplossing is geweest :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 15:21:
[...]

Is het niet handig om dit soort informatie direct te vermelden :? Hoe kunnen we je helpen om je probleem op te lossen als je niet alle info direct geeft? Het moet natuurlijk geen speurtocht worden naar wat je probleem is, wat alle randvoorwaarden zijn, wat je allemaal hebt gezocht op het internet, wat je hebt gevonden en waarom dat voor jou geen oplossing is geweest :)
Ik heb opgezocht naar Flash Problem Iphone, Flits Probleem iPhone, Turn Off Popup, Flash Won't Turn Off iPhone. Er werd aangeraden om een paar tikken op de iPhone te geven, dat werkte niet. De harde reset werkt niet omdat de Power Button niet reageert volgens mij. Ik heb de instellingen hersteld en dat werkte ook niet. Heb de iPhone 6 uur laten liggen en kijken of de batterij opgaat en dat lukte niet. Zojuist uit een zak met reist gehaald (volgens mij is er geen waterschade maar het was het proberen waard) na 24 uur en de flits is nog steeds aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Power Button doet het oppeens weer maar de flits is nog steeds aan.. iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Herstellen via iTunes, zoals eerder aangegeven.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BillSpaarbank schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 22:29:
Herstellen via iTunes, zoals eerder aangegeven.
Net geprobeerd, er staat "iPhone kan niet worden hersteld. Foutmelding ....."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:19
En wat is de foutmelding? [nummer]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DJustin schreef op zondag 07 juli 2013 @ 04:20:
En wat is de foutmelding? [nummer]
Volgens mij was het "-1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:19
Zou je opnieuw willen proberen en kijken wel nummer er exact uitkomt? En dan "rechtstreeks" de foutmelding quoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb toch maar de verzekering gebeld, ik krijg hem binnen 2 tot 6 weken terug en als die niet gemaakt kan worden krijg ik een nieuw toestel.
Bedankt voor alle tips.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2013 21:11 ]

Pagina: 1