Sinds dat ik gisteren wakker werd wil de flits van m'n iPhone niet meer uit, ik heb al geprobeerd de camera flits aan en uit te doen etc maar hij wil niet uit, ook doet de "aan/uit knop" het niet meer. Ik heb geen idee wat er gebeurt kan zijn. Waat kan ik doen? Ik heb de iPhone al anderhalf jaar.
Misschien een harde reset uitvoeren?
Hier staat hoe je dat moet doen: http://nl.wikihow.com/je-iPhone-een-harde-reset-geven
Hier staat hoe je dat moet doen: http://nl.wikihow.com/je-iPhone-een-harde-reset-geven
Wss softwareprobleem. Home en powerbutten samen indrukken en ingedrukt houden tot de iPhone uitvalt. Dan gewoon aanzetten
Mocht het dan nog niet opgelost zijn de iphone herstellen vanuit iTunes.kdhoe schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:59:
Wss softwareprobleem. Home en powerbutten samen indrukken en ingedrukt houden tot de iPhone uitvalt. Dan gewoon aanzetten
Dat werkt dus niet omdat m'n powerbutton het niet doet ofzo.kdhoe schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:59:
De "zet uit" pop-up komt ook steeds random
Verwijderd
Als dus opeens 'Zet uit' te voorschijn komt dan is denk ik dat gedeelte stuk. Misschien zit de flitser en de home button aan elkaar als 1 gedeelte.
Is het niet handig om dit soort informatie direct te vermeldenVerwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 15:05:
[...]
Dat werkt dus niet omdat m'n powerbutton het niet doet ofzo.
De "zet uit" pop-up komt ook steeds random
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik heb opgezocht naar Flash Problem Iphone, Flits Probleem iPhone, Turn Off Popup, Flash Won't Turn Off iPhone. Er werd aangeraden om een paar tikken op de iPhone te geven, dat werkte niet. De harde reset werkt niet omdat de Power Button niet reageert volgens mij. Ik heb de instellingen hersteld en dat werkte ook niet. Heb de iPhone 6 uur laten liggen en kijken of de batterij opgaat en dat lukte niet. Zojuist uit een zak met reist gehaald (volgens mij is er geen waterschade maar het was het proberen waard) na 24 uur en de flits is nog steeds aan.BtM909 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 15:21:
[...]
Is het niet handig om dit soort informatie direct te vermeldenHoe kunnen we je helpen om je probleem op te lossen als je niet alle info direct geeft? Het moet natuurlijk geen speurtocht worden naar wat je probleem is, wat alle randvoorwaarden zijn, wat je allemaal hebt gezocht op het internet, wat je hebt gevonden en waarom dat voor jou geen oplossing is geweest
Herstellen via iTunes, zoals eerder aangegeven.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Net geprobeerd, er staat "iPhone kan niet worden hersteld. Foutmelding ....."BillSpaarbank schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 22:29:
Herstellen via iTunes, zoals eerder aangegeven.
Volgens mij was het "-1"DJustin schreef op zondag 07 juli 2013 @ 04:20:
En wat is de foutmelding? [nummer]
Zou je opnieuw willen proberen en kijken wel nummer er exact uitkomt? En dan "rechtstreeks" de foutmelding quoten.
Ik heb toch maar de verzekering gebeld, ik krijg hem binnen 2 tot 6 weken terug en als die niet gemaakt kan worden krijg ik een nieuw toestel.
Bedankt voor alle tips.
Bedankt voor alle tips.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2013 21:11 ]
Pagina: 1