Windows 7 start niet op

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:39
Mijn plan was om een factory reset te doen, na het selecteren daar van via
Het vooraf geïnstalleerde programma begon de laptop opnieuw op te starten.
Na lang wachten kreeg ik een fout melding dat er iets was gedisconnect. Dit was niet zo dus op enter gedrukt
En hij ging weer opnieuw proberen om de Windows files te laden. Dit ging echter weer langzaam. Kreeg weer foutmelding dus drukte op escape om uit dit menu te gaan en de laptop opnieuw op te starten. Maar nu laad hij echter weer het recover gebeuren. Het probleem is dus dat hij niet verder komt bij "Windows is loading files..." Heb hem ook al handmatig uitgezet maar hij laat het gewoon steeds weer.
Het gaat om een Sony laptop

Weet iemand hier een oplossing voor?

Gr. Ad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

- *het* programma
- *iets* was gedisconnect maar dat was niet zo ....
- foutmelding -> escape gedrukt
- *een* sony laptop

r u seriuous ????

Ik had heb vanavond ook *een* pc gefixed waar iets mis mee was. Ik heb een programma gestart wat knoppen gedrukt toen was het probleem over

Vertel eens, wat ik allemaal heb gedaan

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ad patat schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 00:38:
Weet iemand hier een oplossing voor?

Gr. Ad
Een nieuwe, volledig voorgeinstalleerde laptop kopen en er verder niet meer aan kl*ten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

tinnef schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 00:55:
[...]

Een nieuwe, volledig voorgeinstalleerde laptop kopen en er verder niet meer aan kl*ten.
Neem dan wel een sony als je dezelfde specs wil hebben

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:41

Bolletje

Moderator Harde Waren
ad patat, je zult toch beter moeten omschrijven wat je precies hebt gedaan (en dus ook de volgorde) en welke foutmeldingen je krijgt. Er is nu weinig van te begrijpen.

Dit heeft ook iets met Windows te maken, waardoor ik het topic verplaatst naar Windows Clients (WOS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
fish schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 00:48:
- *het* programma
- *iets* was gedisconnect maar dat was niet zo ....
- foutmelding -> escape gedrukt
- *een* sony laptop

r u seriuous ????

Ik had heb vanavond ook *een* pc gefixed waar iets mis mee was. Ik heb een programma gestart wat knoppen gedrukt toen was het probleem over

Vertel eens, wat ik allemaal heb gedaan
Sorry is wel onduidelijk ja.

Heb een laptop overgenomen van een mede Tweaker. Wilde een factory reset uitvoeren. Dit wilde ik doen met het vooraf geïnstalleerde programma van sony(naam weet ik niet). Zodat alles automatisch werd gedaan. Dit zou dus kunnen omdat er een recovery partitie zit op de hardeschijf. Na dit te hebben aangeklikt ging dus da laptop opnieuw opstarten en ging direct in de bios. Nu kwam er een venster in beeld van ''windows is loading files...''
Dit duurde echter heel lang. Na ongeveer 10 min kreeg ik een melding dat er iets fout was gegaan, en het eventueel nog een keer kon proberen. Had het dus nog een keer geprobeerd maar gebeurde dus precies hetzelfde. Toen ik vervolgens de melding weer kreeg kon ik en had ik gekozen om de bios af te sluiten en dus de laptop weer opnieuw op te starten. De laptop ging vervolgens weer het hele ratte plan opnieuw laden. er stond dus weer ''Windows is loading files...'' en weer de fout melding. Ook als ik dus de laptop handmatig(door knop ingedrukt te houden) uit druk,en weer opnieuw laat opstarten gebeurd weer precies hetzelfde.

Het probleem is dat de software denkt van oww.. Het recoveren is nog niet gebeurd dus laten we het maar weer opstarten.

Het gaat hierbij om een Sony Vaio P met Windows 7 32 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:54

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Ik vrees dat je recovery defect is en nu ook je windows partitie.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

En wat is 'de foutmelding'?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
Rob schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 01:18:
En wat is 'de foutmelding'?
In de foutmelding staat dat er waarschijnlijk iets niet goed is aangesloten of iets is verwijderd tijdens het proces.
Er stond ook dat als ik deze melding herhaaldelijk krijg ik contact moet opnemen met de fabrikant.

Ik heb natuurlijk niets verwijderd tijdens het proces. Alles is ook goed aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
Damic schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 01:11:
Ik vrees dat je recovery defect is en nu ook je windows partitie.
Als dat het geval is wat zou ik dan kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDePoema
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 13:44
Windows 7 ISO downloaden, op een dvdtje branden of op usb stick zetten en de license key onderop de laptop gebruiken tijdens de installatie. Heb je ook nog eens een schone, non-bloated installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
HenkDePoema schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 02:16:
Windows 7 ISO downloaden, op een dvdtje branden of op usb stick zetten en de license key onderop de laptop gebruiken tijdens de installatie. Heb je ook nog eens een schone, non-bloated installatie.
Maar dan moet ik ook in het bios gedeelte kunnen komen waar je dan moet selecteren waar vannuit je wilt opstarten. Dit is nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
OK ben ondertussen in de Bios beland _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door ad patat op 05-07-2013 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
HenkDePoema schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 02:16:
Hoe moet je het bestand bootable maken?

Met het Windows USB/DVD download tool zegt hij dat het geen originele versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
Het is gelukt,

Heb een bootable usb stick kunnen maken en vervolgens via het installeer menu de repair functie gebruikt.
in ieder geval allemaal bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

ad patat schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:02:
Het is gelukt,

Heb een bootable usb stick kunnen maken en vervolgens via het installeer menu de repair functie gebruikt.
in ieder geval allemaal bedankt
Mooi dat het gelukt is, gebruik voortaan als je een update hebt binnen 24 uur de edit knop van je laatste bericht ;) Scheelt een heleboel dubbelposts.

Volgende keer dat je een probleem hebt is het altijd nuttig om de foutmelding en de codes die er bij staan op te schrijven. Vaak kan je het probleem al oplossen door die melding te googlen.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Pagina: 1