Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Desktopmicrofoon met mute knop

Pagina: 1
Acties:

• flashback1989
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-11 09:58
Hallo Tweakers,

Waar ben ik na op zoek:

een desktop microfoon welke gebruikt gaat worden voor een veiling.de microfoon moet een mute knop bevatten ( het liefst iets hardwarematigs schuifje bv) zodat er op momenten overlegt kan worden

Wat heb ik kunnen vinden

pricewatch: Logitech USB Desktop Microphone
alleen heeft deze een knop welke de microfoon helemaal uitzet en daardoor een harde klik laat horen wat niet wenselijk is. ik heb tijdens mijn zoektocht genoeg headsets met een muteknop kunnen vinden maar een desktopmicrofoon vinden blijkt lastig.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Moet dat ding aan een PC komen hangen, of is het voor een PA installatie?
In het laatste geval: ga even bij een muziekwinkel langs. Die hebben dat spul zo liggen :)
Zie bijvoorbeeld http://www.feedbackmusic....praakmicrofoons/100006425

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• flashback1989
de microfoon komt direct aan een pc te hangen , de microfoons die jij stuurt bevatten zelf geen mute knop

• The Eagle

The Eagle

Misschien moet je zoeken naar de term "vergadermicrofoon". Die zijn standaard stil en werken pas als het knopje ingedrukt wordt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• flashback1989
The Eagle schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 23:44:
Misschien moet je zoeken naar de term "vergadermicrofoon". Die zijn standaard stil en werken pas als het knopje ingedrukt wordt :)
bedankt voor je reactie The eagle maar omdat dit tijdens een veiling is praten ze veel en is het niet handig dat zij de knop de hele tijd moeten inhouden.veiling kan bv een uur tot 2 uur duren.

• The Eagle

The Eagle

Weet je, heel eerlijk: ik denk dat je spijkers op laag water aan het zoeken bent nu.
Als er constant gepraat wordt wil je dus geen mute-knop, maar gewoon een aan-uit schakelaar.
Een evt inschakelplop kun je voorkomen door er een goedkoop mengpaneeltje tussen te zetten.
Pak de eerste de beste fatsoenlijke mic die je tegenkomt en koop zo'n mengpaneeltje er bij en klaar ben je :)

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-11 12:36
Je zou de analoge versie kunnen nemen (wel iets meer ruis, afhankelijk van je geluidskaart), welke een knopje heeft op de "hals" en dus minder snel zo'n plop zal geven. Tevens geeft het de mogelijkheid te muten door er een switchbox tussen te plaatsen. Dan kun je heel je microfoon loskoppelen met de draai aan de knop. Met USB is zoiets lastig. Daarnaast is het altijd softwarematig op te lossen (toets op het toetsenbord), maar misschien vind je dat niet betrouwbaar genoeg?

[ Voor 13% gewijzigd door Z-Dragon op 05-07-2013 00:07 ]

^ Wat hij zegt.

Pagina: 1