• Marbius
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:44
Ik heb zojuist een nieuw systeem in elkaar gezet en aan het testen. Z87 mitx moederbord van asrock, core i5 4570, 1600 ram van corsair en verder alles aangesloten op de interne GPU (4600).

Ik heb windows 7 ultimate geinstalleerd + xbmc met Aeon Nox en verder natuurlijk alle laatste drivers voor het moederbord van de asrock site (ook laatste bios versie).

Toch heb ik glitches in de menus, ook met andere skins heb ik dit. Buiten xbmc werkt alles perfect. Hierbij wat screenshots:
1. Popup met plaatje
2. Hoofdmenu balk
3. Optie menu

Op plaatje 1 zie je een totaal vervormd icoontje.
Op plaatje 2 zie je verkleurde groenachtige strepen onder de horizontale balk in het hoofdmenu. Ook kun je een streep dwars door de letters zien (beetje bovenin de letter).
Op plaatje 3 zie je een vervorming in de hoekjes van het selectie balkje en wat opkleurende puntjes

Op de foto's lijkt het nog mee te vallen, maar op het scherm in fullscreen is het ontzettend storend.

Is dit een bug van XBMC? Zijn de Z87 drivers nog niet optimaal? Ligt het aan mijn hardware setup? :'(

[ Voor 17% gewijzigd door Marbius op 05-07-2013 10:43 ]

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Had ik even over het hoofd gezien, dit probleem. Mocht je er zelf nog niet achter zijn, het is al een langer bestaand probleem; http://communities.intel....d/38686?start=15&tstart=0

De laatste reactie geeft aan dat ze het probleem gelokaliseerd hebben en dat het met de volgende drivers is opgelost.

"The issue has been identified and a fix would be available on the next release of the driver however we cannot provide an estimated time for this to happen?

Testing, one, two ...