Ik ben op zoek naar oordoppen die niet uitvallen tijdens het sprinten, hardlopen mountainbiken en fitness.
Ik heb zelf al wat research gedaan naar wat beschikbaar is in nederland. maar vast niet alles gezien !
Hier een lijstje van redelijke dopjes die gevonden had :
1. Skullcandy FIX
2. Philips SHS8100
3. Speedo Aquabeat
Ik vind wil het liefst echt in-ear dopjes gezien geluid van buitenaf.
Het liefst geef ik 20 tot max 60 euro aan redelijke doppen. Ben verder geen audiofiel, maar oordopjes met een goeie bas(niet overdreven zoals beats by dre) en lekker geluid wel prettig. hiervoor had ik
creative ep630 en deze klonken echt lekker als ze een beetje diep zaten. maar ze het geluid word slechter als ik veel ga bewegen en ze gaan een beetje uit mn oor.
Al het advies is welkom !
@Soggney
Jazeker. maar graag van wat tweakers horen wat goed en slecht is
heb ook al een hoop reviews bekeken en veel zeggen dat de philips prima is
Ik heb zelf al wat research gedaan naar wat beschikbaar is in nederland. maar vast niet alles gezien !
Hier een lijstje van redelijke dopjes die gevonden had :
1. Skullcandy FIX
2. Philips SHS8100
3. Speedo Aquabeat
Ik vind wil het liefst echt in-ear dopjes gezien geluid van buitenaf.
Het liefst geef ik 20 tot max 60 euro aan redelijke doppen. Ben verder geen audiofiel, maar oordopjes met een goeie bas(niet overdreven zoals beats by dre) en lekker geluid wel prettig. hiervoor had ik
creative ep630 en deze klonken echt lekker als ze een beetje diep zaten. maar ze het geluid word slechter als ik veel ga bewegen en ze gaan een beetje uit mn oor.
Al het advies is welkom !
@Soggney
Jazeker. maar graag van wat tweakers horen wat goed en slecht is
[ Voor 9% gewijzigd door pannekoek141 op 04-07-2013 22:11 ]
Suh dude