Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik ben op zoek naar oordoppen die niet uitvallen tijdens het sprinten, hardlopen mountainbiken en fitness.
Ik heb zelf al wat research gedaan naar wat beschikbaar is in nederland. maar vast niet alles gezien !
Hier een lijstje van redelijke dopjes die gevonden had :
1. Skullcandy FIX
2. Philips SHS8100
3. Speedo Aquabeat

Ik vind wil het liefst echt in-ear dopjes gezien geluid van buitenaf.
Het liefst geef ik 20 tot max 60 euro aan redelijke doppen. Ben verder geen audiofiel, maar oordopjes met een goeie bas(niet overdreven zoals beats by dre) en lekker geluid wel prettig. hiervoor had ik
creative ep630 en deze klonken echt lekker als ze een beetje diep zaten. maar ze het geluid word slechter als ik veel ga bewegen en ze gaan een beetje uit mn oor.

Al het advies is welkom ! :)

@Soggney

Jazeker. maar graag van wat tweakers horen wat goed en slecht is ;) heb ook al een hoop reviews bekeken en veel zeggen dat de philips prima is

[ Voor 9% gewijzigd door pannekoek141 op 04-07-2013 22:11 ]

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-07 14:24

Soggney

Zeekomkommer

Zouden de in-ears met clips die om je oor zitten misschien helpen?

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:52

mrc4nl

Procrastinatie expert

pannekoek141 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 22:07:
Ik ben op zoek naar oordoppen die niet uitvallen tijdens het sprinten, hardlopen mountainbiken en fitness.
Ik heb zelf al wat research gedaan naar wat beschikbaar is in nederland. maar vast niet alles gezien !
Hier een lijstje van redelijke dopjes die gevonden had :
1. Skullcandy FIX
2. Philips SHS8100
3. Speedo Aquabeat

Ik vind wil het liefst echt in-ear dopjes gezien geluid van buitenaf.
Het liefst geef ik 20 tot max 60 euro aan redelijke doppen. Ben verder geen audiofiel, maar oordopjes met een goeie bas(niet overdreven zoals beats by dre) en lekker geluid wel prettig. hiervoor had ik
creative ep630 en deze klonken echt lekker als ze een beetje diep zaten. maar ze het geluid word slechter als ik veel ga bewegen en ze gaan een beetje uit mn oor.

Al het advies is welkom ! :)
ik denk dat je iets zoekt met zon ding die je over je oorschept doet, zo blijven ze beter zitten en vallen ze niet uit je oor ff voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: http://images.mobilefun.co.uk/graphics/misc/25805-2.jpg

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Philips SHQ3200 ? Maar ik zou je gewoon aanraden een keer naar een doppenboer in de buurt te gaan en daar gewoon wat te testen. Ik hoor altijd verschillende verhalen over doppen, het ligt er maar net aan hoe je schelp gevormt is en wat voor jou prettig is.

Ik zou in iedergeval wel een keer 42K rennen (ik weet niet wat je normaal doet maar ach) met je nieuwe doppen, sommige clips gaan irriteren aan je hoofd en wat is nou NIET precies de bedoeling als je een goede tijd op je 42K wil hebben waar je 6 maanden voor getraint hebt.

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04:20

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Dopjes = mobiel = MAA

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:52

mrc4nl

Procrastinatie expert

@ts is Bluetooth een optie?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 09:24
Ik heb toevallig vorig weekend geinvesteerd in Monster isport dopjes (bij de bcc ). Van de week meegelopen en ze zitten erg prettig. Vallen niet uit tijdens het hardlopen en niet gevoelig voor zweet. Tevens toen ze geen pijn en dat is wel een verademing van de phillips die ik hiervoor had en waarvan de haken achter mijn oren zaten. In het begin van gepriegel met de passtukjes, maar uiteindelijk helemaal happy mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert-Jeroen
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-03-2024
Wil je per se oordopjes, of is een goede koptelefoon ook een optie? Kijk in het laatste geval eens naar de Sennheiser PMX 685i. Blijft perfect zitten bij sporten, is licht en ook na 20km hardlopen nog niet irritant en heeft bovendien een prima geluid. Niet goedkoop, maar gaat wel lang mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-07 14:31

Grin

Ride si sapis.

Allicht boven je budget maar wil ze toch even noemen.
Vallen echt nooit uit, top dopjes!
http://tweakers.net/pricewatch/274400/bose-ie2-(zwart).html

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-05 13:50
Grin schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:56:
Allicht boven je budget maar wil ze toch even noemen.
Vallen echt nooit uit, top dopjes!
http://tweakers.net/pricewatch/274400/bose-ie2-(zwart).html
de geluids kwaliteit van die bose is echt niet zo denderend, voor dat geld zou ik iets anders kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-07 15:23
Zelf niet zo'n fan van echte in-ears omdat die bij het sporten (hardlopen) gaan irriteren, plus dat je helemaal niet meer hoort wat er om je heen gebeurt.
Uiteindelijk voor deze gekozen: Sony MDR-AS20J Active Sport Headphone
Blijven goed zitten, maar natuurlijk is de weergave iets minder dan "direct op je trommelvlies :P "

De vraag is of ze nog leverbaar zijn.....de paar online shops die ik bekeek tijdens dit schrijven melden dat ie niet meer te krijgen is.....

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-07 12:11
Ik heb zelf een lange tijd de Sennheiser CX680 gebruikt. Voordeel is dat je de 'vinnen' kan verwijderen als je ze normaal wilt gebruiken en ze kunnen ook nog tegen water.

pricewatch: Sennheiser CX 680 Sports (Geel)

Geluid is oké voor mij. Nadeel is de opvallende kleur, en ik vind zelf de kabel wat onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Shure se215 vind ik geweldig, kabel kan je vervangen en dat is maar goed ook. Bij mij gaat de kabel om de 3 maanden kapot bij het metalen beugeltje.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-07 14:31

Grin

Ride si sapis.

thedon46 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:10:
[...]

de geluids kwaliteit van die bose is echt niet zo denderend, voor dat geld zou ik iets anders kopen
Niet zo denderend?
Kan je iets specifieker zijn want hier kan ik moeilijk inhoudelijk op reageren.

Zelf heb ik helemaal niks met Bose geluid, hun HiFi sets kunnen me niet bekoren en dacht dat dit ook zou gelden voor deze oordoppen.
Maar nee, ik vind het geluid echt prima voor dit geld!
Ik heb de duurdere variant, de MIE2i met microfoon etc, deze gaan nu 2,5 jaar mee en ik doe er zeker niet voorzichtig mee(!).
Tussendoor nog een B&W C5 gehad maar vindt de Bose veel beter (zitten) voor intensief gebruik (sporten, fietsen, rennen, etc.), de C5 heb ik weer verkocht. De C5 is qua geluidsweergave lichtjaren beter maar praktisch gezien schoten ze voor mij tekort.

Mijn ervaring met deze Bose dopjes:
De bass is voldoende strak, niet overdreven aanwezig, bediening is prima, microfoon is goed, blijven zitten zonder je oren te verstoppen (gaat bij mij niet irriteren tijdens sporten), ietwat zompig geluid/weinig detail is het enige punt van kritiek.
Het zijn zeker geen toppers maar wat wil je voor 99 Euro.
Prijs kwaliteit is m.i. dik in orde bij de (M)IE2(i)!

[ Voor 11% gewijzigd door Grin op 12-07-2013 18:19 . Reden: Edit: In welk opzicht is de MIE2i beter dan de C5, daarom dus ;) ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-07 15:23

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-07 14:54
Bekijk de Jabra Sport - Corded eens. pricewatch: Jabra Sport Stereo (Zwart)
nu maar 15 euro met de opruimingskortingen bij de BelCompany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195305

Tweety1 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:07:
Ik heb toevallig vorig weekend geinvesteerd in Monster isport dopjes (bij de bcc ). Van de week meegelopen en ze zitten erg prettig. Vallen niet uit tijdens het hardlopen en niet gevoelig voor zweet. Tevens toen ze geen pijn en dat is wel een verademing van de phillips die ik hiervoor had en waarvan de haken achter mijn oren zaten. In het begin van gepriegel met de passtukjes, maar uiteindelijk helemaal happy mee.
Inderdaad zitten erg fijn die Monster iSport.. het is even wennen om ze in te krijgen, maar als je dat door hebt zitten ze perfect. Daarnaast kon ik zelf geen oordopjes met zo'n beugel over je oor kopen, omdat ik een brildrager ben.

Tot nu toe 101% tevreden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195305

http://www.expertreviews....es/279148/philips-shq3000

Audio quality was a bit of a let-down unfortunately. Vigorous rock, pop and R&B tracks, which are natural musical accompaniments to many exercise regimens, sounded especially disappointing.
Pagina: 1