Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Panasonic ET60 vs Panasonic ST60 vs...

Pagina: 1
Acties:

• adembaba
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-01-2022
Hallo allemaal

Na heel veel specs en deze forum te hebben gelezen ben ik uitgekomen op de GT60 van panasonic, maar door budgettaire redenen ben ik overgestapt naar de ST60. Vervolgens nadelige dingen gelezen over plasma's en inbrandingen dat ik aan een verkoper in de mediamarkt heb gevraagd naar een LCD/Led versie van de st60 en die raadde mij de ET60 aan. Zijn jullie het daarmee eens?

-Zou ik de ST60 kopen en risico op inbranden nemen? Hoe groot is de risico precies?
-Wat is de beste LCD/LED alternatief voor de ST60?

Ik woon zelf in België, zou graag een 50inch willen, vrij belichte woonkamer, slechts af en toe gaming, meestal digitale tv

Alvast bedankt

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
adembaba schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 20:21:
-Zou ik de ST60 kopen en risico op inbranden nemen? Hoe groot is de risico precies?
Klein. Inbranden komt bijna niet meer voor bij normaal gebruik. Je moet alleen niet de hele dag hetzelfde beeld aan laten staan.
-Wat is de beste LCD/LED alternatief voor de ST60?
De ST60 kan zich meten met de topmodellen LCD. Middenklasse LCD modellen halen het niet bij de ST60 qua beeldkwaliteit.

• adembaba
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-01-2022
bedankt voor de repley. Over welke topmodellen heb je het dan? Is de panasonic et60 een goed alternatief zoals de medewerker van mediamarkt beweert?

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
adembaba schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 23:52:
bedankt voor de repley. Over welke topmodellen heb je het dan? Is de panasonic et60 een goed alternatief zoals de medewerker van mediamarkt beweert?
Qua prijsklasse valt de ET60 inderdaad in die van de ST60, maar de ST60 is qua beeldkwaliteit gewoonweg veel beter. Het is lastig te zeggen met wat het te vergelijken is omdat het een heel andere techniek is met andere voordelen en nadelen maar qua beeldkwaliteit zou het zich eerder kunnen meten met een DT60 model.