Beste Medetweakers,
Aangezien ik langzamerhand steeds meer films ben gaan kijken, word het tijd om eens een upgrade uit te voeren.
Ik ben momenteel in bezit van de volgende onderdelen:
Speakers: Visonik Evolution 6
Versterker: NAD C350
CD-Speler: NAD T531
Televisie: LG 32 Inch HD Ready ( 1360X768 )
Eigenlijk is dit overkill voor mijn 4 bij 4 kamertje. Aangezien ik nog thuis woon (Bungalow) maakt het niet uit hoeveel herrie het produceert. Zelf zat ik te denken aan boekenplankjes en een receiver.
Misschien dat jullie mij kunnen helpen bij het kiezen van een mooi set.
De Boston Acoustics A25 leken mij wel aardig. De B&W CM1 zien er ook extreem goed uit ( Zeer lovende recensies). De reciever, liefst Denon vanwege zijn veelzijdige functies en neutrale geluid.
Alvast Bedankt!
P.S. De speakers, versterker en Cd-speler worden dan verkocht.
Aangezien ik langzamerhand steeds meer films ben gaan kijken, word het tijd om eens een upgrade uit te voeren.
Ik ben momenteel in bezit van de volgende onderdelen:
Speakers: Visonik Evolution 6
Versterker: NAD C350
CD-Speler: NAD T531
Televisie: LG 32 Inch HD Ready ( 1360X768 )
Eigenlijk is dit overkill voor mijn 4 bij 4 kamertje. Aangezien ik nog thuis woon (Bungalow) maakt het niet uit hoeveel herrie het produceert. Zelf zat ik te denken aan boekenplankjes en een receiver.
Misschien dat jullie mij kunnen helpen bij het kiezen van een mooi set.
De Boston Acoustics A25 leken mij wel aardig. De B&W CM1 zien er ook extreem goed uit ( Zeer lovende recensies). De reciever, liefst Denon vanwege zijn veelzijdige functies en neutrale geluid.
Alvast Bedankt!
P.S. De speakers, versterker en Cd-speler worden dan verkocht.
[ Voor 19% gewijzigd door TweakedTea op 05-07-2013 01:09 ]