Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maureen95
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2024
Hallo,

Ik heb een LG Optimus l5 en die heb ik sinds april. In het begin was die erg snel. Na een tijdje werd hij erg langzaam. Whatsapp duurde minstends 20 seconden voordat ik het beginscherm zag. Ook viel die de hele tijd uit en ging de telefoon zichzelf opstarten of herstarten. Later kreeg ik opeens random een rood blokje aan de zijkant van het scherm en dat knipperde een paar keer en dan was het weer weg.
Ik heb toen mijn telefoon helemaal gereset. Hij is 1 week heel snel geweest. Nu is die weer hetzelfde. Even langzaam als altijd :(
Wat moet ik doen zodat mijn telefoon sneller word? Ik heb er trouwens ook een 8GB kaart inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toestel een keer helemaal wippen en catche legen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maureen95
En uhm hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 19:20:
toestel een keer helemaal wippen en catche legen
Wipen en cache legen bedoel je. Er wordt aangegeven dat het toestel al een keer helemaal gerest is, nog een keer doen zal dan denk ik niet heel veel uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vermoedelijk zit er een ranzig dingetje op die met een standaard reset niet uit te halen is. Heb je de standaard ROM voor nodig (KDZ) voor een volledige schone telefoon maar dat moet je maar aan wat lieve Tweakers overlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maureen95
Nou waar melden de lieve tweakers zich? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een tweaker die de oplossing heeft gegeven? Ik zou het kunnen maar ik zit zeg maar iets te ver qua kilometers, en een hardbrick is altijd op de hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 19:04
Verwijderd schreef op zondag 07 juli 2013 @ 23:34:
Is er al een tweaker die de oplossing heeft gegeven? Ik zou het kunnen maar ik zit zeg maar iets te ver qua kilometers, en een hardbrick is altijd op de hoek.
Heb je al een app geinstalleerd waarmee je het cpu en geheugen gebruik kunt nakijken? Kan zijn dat je een app hebt geinstalleerd die of teveel cpu of geheugen verbruikt (versie met bugs bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maureen95
@ Krusher nee nog niet haha als je iemand weet ff een DM doen?

@Mother_lepard nee weet jij een goeie app?
Pagina: 1