Windows 8 van Dreamspark

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skiwi2
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-08 16:46
Hallo,

Ik heb zojuist via Dreamspark (TU/e, Software Science) Windows 8 gedownload.
Echter krijg ik de product key helemaal nergens gevonden, uiteraard een support mailtje al gestuurd.

Maar heeft iemand wellicht hier ervaring mee?
Ik wil namelijk zaterdag een nieuwe PC in elkaar laten zetten, en heb dan (eigenlijk) de .iso van Windows 8 en een werkende product key nodig.
Heeft iemand een idee hoe lang het gaat duren voordat ik mijn product key krijg, en of ik hem überhaupt nog wel ooit krijg?

Met vriendelijke groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Je kan toch eerst (30 dagen) zonder trial draaien? Vul je hem Maandag in.. boeiend :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:37

nelizmastr

Goed wies kapot

Voordat je download start staat de product key al in beeld. Het kan zijn dat de server die gegevens niet kan ophalen en je een paar keer moet refreshen.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Je moet onder jouw bestelling oid kijken bij de Dreamspark premium shop. Daar staat ie ergens tussen.

Edit: in de shop van je school: Your acount/orders, view details op specifieke item. Daar staat product key.

[ Voor 35% gewijzigd door CR35 op 04-07-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:43
CR35 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 13:54:
Je moet onder jouw bestelling oid kijken bij de Dreamspark premium shop. Daar staat ie ergens tussen.

Edit: in de shop van je school: Your acount/orders, view details op specifieke item. Daar staat product key.
Klopt, als het goed is heb je ook een mail gehad. Iets met je "bestelling". Soort order confirmation, daar staat hij volgens mij ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skiwi2
De Product Key is helaas écht nergens te zien. Ik heb eerder iets van Visual Studio gedownload, en toen stond er wel een Product Key.

Even ter bevestiging: Ik heb geen trial versie of iets dergelijks download, kun je dan nog steeds de eerste 30 dagen in 'trial-versie' draaien, met andere woorden, kun je het invullen van een key uitstellen?

Verder heb ik al een stuk of 10 keer gerefresht/opnieuw ingelogd, vrees dat het niet gaat helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Hij staat bij mij niet in de email, maar er worden wel meerdere links gegeven misschien dat ie daar bij zou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
skiwi2 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:00:
De Product Key is helaas écht nergens te zien. Ik heb eerder iets van Visual Studio gedownload, en toen stond er wel een Product Key.

Even ter bevestiging: Ik heb geen trial versie of iets dergelijks download, kun je dan nog steeds de eerste 30 dagen in 'trial-versie' draaien, met andere woorden, kun je het invullen van een key uitstellen?

Verder heb ik al een stuk of 10 keer gerefresht/opnieuw ingelogd, vrees dat het niet gaat helpen.
Ja, dat kan en dat had je zelf prima kunnen Googlen ;)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Indien je dreamspark premium hebt via je onderwijsinstelling zou het toch echt op de manier zoals ik heb omschreven moeten gaan(heb het net zelf nog gechecked voor w8 en w7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skiwi2
Het lijkt er zelfs op dat er voor Windows 8 een 90-day trial wordt gegeven.

Heb zojuist ook Windows 7 gedownload, en hier krijg ik wel direct een Product Key voor.

Wederom nog steeds geen Product Key voor Windows 8 en ik weet nu dus 100% zeker waar ik moet kijken.

Dat wordt denken ik wachten op de Support, maar ik las ergens dat het via de universiteit liep en dan kan ik die 90 dagen nog best wel eens nodig gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Ow dat is balen, ik kreeg het direct destijds bij zowel w8 en w7. Misschien dat ze het een en ander hebben aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skiwi2
Bij Windows 7 zag ik overigens al meteen dat er "Product Key:" in het rood stond, met daarachter Retrieving.

BIj de order met Windows 8 daarentegen heeft Dreamspark volgensmij nog niet eens door dat er überhaupt een product key aan gekoppeld zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-10 08:45
Ik heb ook via TU/e dreamspark Windows OS geinstalleerd, ik kan de keys vinden als ik inlog bij je producten die je hebt afgenomen. Ik zal voor de zekerheid eens opzoeken of ik het kan vinden bij mezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skiwi2
Zou het misschien kunnen dat ik de Product Key alleen te zien krijg als ik via het netwerk van de TU/e ben ingelogd?

Alhoewel het voor Windows 8 dan wel nodig zou zijn, maar bij Windows 7 niet.

Ik kan het altijd nog een keer proberen aangezien ik morgen nog op de uni, waarschijnlijk laatste keer dit schooljaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-10 08:45
skiwi2 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:35:
Zou het misschien kunnen dat ik de Product Key alleen te zien krijg als ik via het netwerk van de TU/e ben ingelogd?

Alhoewel het voor Windows 8 dan wel nodig zou zijn, maar bij Windows 7 niet.

Ik kan het altijd nog een keer proberen aangezien ik morgen nog op de uni, waarschijnlijk laatste keer dit schooljaar.
Ik kan via dreamspark gewoon in mijn account de keys zien, ook Windows 8 net toegevoegd. Ik kan gewoon alle keys zien en ben al een maand uitgeschreven dus snap het systeem niet. Misschien een collega student vragen of die er een over heeft of beter zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skiwi2
Nu is mijn Order History leeg, maar staat er nog wel dat ik Windows 8 al georderd heb. :>

Lekker handig dit, of ze zijn misschien nog bezig met het fixen of iets dergelijks.
Pagina: 1