Mensen op skype horen mijn computer geluid.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1ckedlunat1c
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-07 14:19
Hallo Tweakers,

Ik heb een best raar probleem. Als ik op skype zit met wat vrienden horen zijn alles wat ik op mijn pc doe, Youtube, iTunes, games etc, behalve zichzelf. Op teamspeak heb ik hier nooit last van.

Nadat ik wat gezocht heb, kom ik telkens uit op Stereo Mix uitzetten, maar die staat uit. In mijn Opneem instellingen staat alleen mijn mic aan die ik gebruik voor skype. Ook in mijn afspeel tab staat alleen mijn plug aan voor mijn koptelefoon, ik gebruik geen boxen.

Ook heb ik gekeken naar het balkje naast de microfoon hoeveel geluid hij ontvangt, hij ontvangt alleen mijn stem en als ik dan een youtube filmpje aanzet blijft hij laag.

Ik hoop dat jullie een oplossing hebben.

Kevin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:52
Check in Skype bij de audioinstellingen even of het vinkje bij 'Automatically adjust microphone settings' aanstaat. Zoja, zet dit uit en zet de microfoon instelling op een vaste waarde (even testen hoever hij uitslaat als je praat).
Hoop dat je hier wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1ckedlunat1c
Makster schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:30:
Check in Skype bij de audioinstellingen even of het vinkje bij 'Automatically adjust microphone settings' aanstaat. Zoja, zet dit uit en zet de microfoon instelling op een vaste waarde (even testen hoever hij uitslaat als je praat).
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Ik heb dit geprobeerd, en dit helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Er zijn 2 mixers

eentje voor de output (default)
eentje voor de input/recording. ik gok zo dat wave daar aanstaat, zorg dat alleen je mic aanstaat

had je al gedaan

[ Voor 8% gewijzigd door Fish op 04-07-2013 14:38 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1ckedlunat1c
fish schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:37:
Er zijn 2 mixers

eentje voor de output (default)
eentje voor de input/recording. ik gok zo dat wave daar aanstaat, zorg dat alleen je mic aanstaat

had je al gedaan
Dit is mijn opneem tab:
http://puu.sh/3uRvr.png
Dit is mijn Afspelen tab:
http://puu.sh/3uRwH.png

Zo als je ziet er staan maar 2 aan, de rest is niet aangesloten of uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:57

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En wat staat er in Skype zelf als apparaat ingesteld bij je microfoon? Staat daar toevallig "Wat men hoort" ipv je mic? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1ckedlunat1c
The Eagle schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 19:39:
En wat staat er in Skype zelf als apparaat ingesteld bij je microfoon? Staat daar toevallig "Wat men hoort" ipv je mic? :)
Nope, daar staat gewoon mijn microfoon geselecteerd. Kan ook niks vinden van "Wat men hoort" oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1ckedlunat1c
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Welke hardware gebruik je?
-Geluidskaart / chip
-Headset of speakers (bij speakers is het logisch dat ze je horen > verlaag volume of gebruik kop telefoon)
-Hoeveel microfoons zie je in apparaat beheer?
-Heb je de instellingen in het configuratiescherm al eens aangepast en ook in Skype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-07 18:08
Eerst denk ik maar eens goed vaststellen hoe de geluiden doorkomen, is mij niet helemaal duidelijk na het lezen? Zijn het 1:1 systeemgeluiden die worden doorgegeven, of heb je een heel gevoelige microfoon die de geluiden oppikt? Dus wat belangrijk is om te weten: klinkt het bij een ander als compleet zuivere systeemgeluiden of komt het over alsof het door de microfoon heen wordt gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1ckedlunat1c
- Geluidkaart zit in mn moederbord: ASUS M3A78-EH
- Headset met 2 connecters, geen usb
- 4, 3 uitgeschakeld 1 aan (Mijn microfoon)
- Ja, ze staan gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1ckedlunat1c
MicGlou schreef op zondag 07 juli 2013 @ 17:09:
Eerst denk ik maar eens goed vaststellen hoe de geluiden doorkomen, is mij niet helemaal duidelijk na het lezen? Zijn het 1:1 systeemgeluiden die worden doorgegeven, of heb je een heel gevoelige microfoon die de geluiden oppikt? Dus wat belangrijk is om te weten: klinkt het bij een ander als compleet zuivere systeemgeluiden of komt het over alsof het door de microfoon heen wordt gespeeld?
Het klink helemaal zuiver, net als je de stereomix aanzet. Terwijl die UIT staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet je heel zeker dat je de juiste microfoon hebt geselecteerd in app. beheer? Ik zou ze alle 4 testen want hier kan nog wel is wat mis gaan! Ook is bij Skype kijken welke invoer er allemaal beschikbaar is. Heeft het wel eens goed gewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1ckedlunat1c
Ik heb echt het al heel wat keer geprobeer maar niks hielp. Misschien moet ik eens Skype opniew installen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien moet ik eens Skype opniew installen
Heb je dat nog niet gedaan dan? |:(
Pagina: 1