Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Hallo,

Ik weet niet hoe ik het formuleren, maar ik zal het proberen:

Ik ben redelijk nieuw met Android, ik heb sinds een aantal weken de Huawei G615 met Android en heb regelmatig apps geinstalleerd, maar kwam erachter dat er gruwelijke irritante reclame bij komt kijken. Nu heb ik daar app brain detector voor geinstalleerd, en alle gedetecteerde rotzooi weer verwijderd.

Ik blijf echter rotzooi ontvangen. Nu is er 1 app genaamd 'Netwerk' met een netwerklogo overgebleven die op alle gebieden schuldig wordt bevonden door appdetector. Maar de vraag is, hoort deze 'netwerk' logo/app in het rijtje van de apps-lijst thuis alszijnde het is het netwerkprogramma van de telefoon of is het gewoon reclame rotzooi en kan ik het verwijderen?

Als ik het open zie ik alleen hoe groot het is en versie 0.73.5801

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Op de standaard android versies hoort vanuit de fabriek geen netwerk app te zitten. Hoe dat specifiek met Huawei zit weet ik niet, maar als je de app niet gebruikt kan je deze altijd verwijderen.

• ByteMe_
  • Niet online
Ik heb de app in ieder geval eerst gestopt. Even aankijken wat er gaat gebeuren komende uren. Maar ik weet niet wat het ding doet. Versie van de app komt overeen met een versie van san andreas app maar of het echt met elkaar te maken heeft geen idee, zou kunnen dat ik die ook geprobeerd heb te downloaden, maar kan me dat niet herinneren.

[ Voor 3% gewijzigd door ByteMe_ op 04-07-2013 12:54 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

RonaldDesigns schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:53:
Versie van de app komt overeen met een versie van san andreas app maar of het echt met elkaar te maken heeft geen idee, zou kunnen dat ik die ook geprobeerd heb te downloaden, maar kan me dat niet herinneren.
Kan beste mee geinstalleerd worden bij de installatie van de san andreas app.
Slimme manier om geld te verdienen via reclames.

• ByteMe_
  • Niet online
Ok duidelijk, dit was de rommel, heb sinds gisteren geen reclame meer gehad oOo

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:56
Klopt zo'n oplopend logotje van stokjes zeg maar hoe je netwerk verbinding op je telefoon in je bovenbalk ook wordt aangegeven.

Echt ongelooflijk iritant en wordt inderdaad vaak met apps mee geinstalleerd. Eigenlijk meer middels APK's. Maar vond ook dat spel wat ze op IOS hebben en mensen op Android willen spelen in de market. Die installeerd alleen die App. Echt annoying.
Pagina: 1