Hallo iedereen ik heb voor mijn verjaardag een toetsen bord gekregen. deze;
Nou werkt hij tijdens normale taken prima. bij veel games ook (minecraft, MW3, sleeping dogs, BF3 singeplayer, maar als ik mutiplayer ga spelen. Dan reageert het toetsenbord heel slecht. Vaak kan ik bijna niet meer lopen. En al zeker niet opstijgen in een vliegtuig of helicopter.
Ik heb het ook met mijn moeders toetsenbord geprobeerd, en dat ging prima. Maar mijn moeder heeft echt nog zo'n oud toetsenbord van 5 jaar terug. Ook wil zij liever het toetsenbord houden wat ze nu heeft.
Internet snelheid is het probleem niet, Ik heb een internet verbinding van +/- 120mbps
Voor de rest zijn dit de specs:
- Fx-6300
- gigabyte gtx660
- ASRock 970DE3
- BF3 is geinstalleerd op een samsung 840 120GB
- Mijn scherm resolutie is nu 1280x1024
Ik hoop dat jullie misschien weten wat er aan de hand is?
met vriendelijke groet Pjotter32
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Rapoo Blade II E9070 | € 24,95 | € 24,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 24,95 | |
Nou werkt hij tijdens normale taken prima. bij veel games ook (minecraft, MW3, sleeping dogs, BF3 singeplayer, maar als ik mutiplayer ga spelen. Dan reageert het toetsenbord heel slecht. Vaak kan ik bijna niet meer lopen. En al zeker niet opstijgen in een vliegtuig of helicopter.
Ik heb het ook met mijn moeders toetsenbord geprobeerd, en dat ging prima. Maar mijn moeder heeft echt nog zo'n oud toetsenbord van 5 jaar terug. Ook wil zij liever het toetsenbord houden wat ze nu heeft.
Internet snelheid is het probleem niet, Ik heb een internet verbinding van +/- 120mbps
Voor de rest zijn dit de specs:
- Fx-6300
- gigabyte gtx660
- ASRock 970DE3
- BF3 is geinstalleerd op een samsung 840 120GB
- Mijn scherm resolutie is nu 1280x1024
Ik hoop dat jullie misschien weten wat er aan de hand is?
met vriendelijke groet Pjotter32