Toon posts:

Flash lijkt niet meer te werken.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een weekje problemen met de laptop. Het is denk ik ontstaan toen ik een nieuwe virusscanner Nod32 erop heb gezet (en inmiddels al verwijderd). Sindsdien zie ik geen banners meer, gmail blijft hangen bij inloggen. Buttons kan ik niet indrukken, bij fok forum kan ik niet eens op quote drukken.
Ik heb nu nog internet explorer maar een andere browser heeft ook niet geholpen. Java script stond aan en een systeemherstel naar het moment voor installatie Nod32 heeft ook niet geholpen.
Weet iemand wat het probleem is en hoe ik alles weer krijg zoals normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:58:
Ik heb sinds een weekje problemen met de laptop. Het is denk ik ontstaan toen ik een nieuwe virusscanner Nod32 erop heb gezet (en inmiddels al verwijderd). Sindsdien zie ik geen banners meer, gmail blijft hangen bij inloggen. Buttons kan ik niet indrukken, bij fok forum kan ik niet eens op quote drukken.
Ik heb nu nog internet explorer maar een andere browser heeft ook niet geholpen. Java script stond aan en een systeemherstel naar het moment voor installatie Nod32 heeft ook niet geholpen.
Weet iemand wat het probleem is en hoe ik alles weer krijg zoals normaal?
Heb je ook de removal tool van Eset geprobeerd? misschien dat er nog wat van NOD32 achter is gebleven.

http://www.nod32.nl/download/tool/nod32removal.exe

Heb je ook al google chrome geprobeerd,
of als er echt niks anders op zit Windows opnieuw installeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2013 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Google chrome kan ik niet installeren omdat ik blijkbaar iets aan moet vinken om de installatie te bevestigen en dit vinkje kan ik niet zien.
Removal tool van Eset zal ik thuis proberen.

Is het geen optie om adobe flasplayer te installeren ofzo? Ik heb geen idee hoe ik windows 7 moet installeren en ik heb daar ook vast geen dvd van.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:23:
Google chrome kan ik niet installeren omdat ik blijkbaar iets aan moet vinken om de installatie te bevestigen en dit vinkje kan ik niet zien.
Removal tool van Eset zal ik thuis proberen.

Is het geen optie om adobe flasplayer te installeren ofzo? Ik heb geen idee hoe ik windows 7 moet installeren en ik heb daar ook vast geen dvd van.
Als je geen adobe flash hebt geinstalleerd, kan je een kijken wat hij doet als je adobe wel installeerd miscchien dat hij weer gewoon functioneert.

Maar ik denk zelf er nog wel wat van eset op je pc staat en dat hij daarom zo doet.

PS: welke virusscanner heb je er nu op staan?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben benieuwd, vanavond zal ik de ESET proberen en eventueel adobe flash installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:37:
Ik ben benieuwd, vanavond zal ik de ESET proberen en eventueel adobe flash installeren.
Succes ik hoor het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is helaas niet gelukt, er was niks meer van Nod 32 te vinden.
Kan ik niet iets instellen dat ik alle standaard gebruikersinstellingen weer heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat ik adobe flash niet kan downloaden omdat ik maar een half scherm zie, en het knopje download java of adobe kan ik dan niet zien en aanvinken zodat de download begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:43
internet explorer--> extra--> internetopties--> geavanceerd--> standaard instellingen herstellen enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Kan je er een printscreen van maken?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
waar een printscreen van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Onbekend schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 19:36:
Kan je er een printscreen van maken?
Dat lukt niet, als ik hier op afbeelding toevoegen druk dan doet deze weer niks. Dat is ook 1 van de problemen die ik al een week heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Kan je er dan een duidelijke foto van maken en die via een andere computer op het internet zetten?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
van het feit dat ik geen adobe flash kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie bij configuratie software dat adobe flash wel geinstalleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:43
en voer anders een systeemherstel uit.. natuurlijk een datum voordat je nod32 hebt geinstalleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je je videokaart drivers gaat verwijderen en je dan pc opnieuw opstarten en windows zelf de drivers laat installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het heeft allemaal niks geholpen. Uiteindelijk heb ik Windows opnieuw geinstalleerd en nu werkt internet weer als vanouds.
In ieder geval bedankt.
Pagina: 1