Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

multimedia/game laptop < 4,2 cm dik

Pagina: 1
Acties:

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:33
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop voor mijn vriendin. Hij zal gebruikt worden voor internetten etc. , maar ook voor games (straks Sims 4, wellicht FFXIV AR online). Geen zware shooters dus, maar ook niet de aller lichtste games.

Het moet in ieder geval een 17"worden met een 1920*1080 scherm. Verder de voorkeur voor Hasswell en minimaal een 760M (of gelijkwaardige) kaart, liefst nog een stapje hoger. SSD heeft ook de voorkeur.
Het mag ongeveer rond de 1250 gaan kosten. (beetje meer is prima maar geen 100-en euro's).

Grootste dilemma is dat hij vanwege de constructie van de kast waar hij in komt niet dikker mag zijn dan 4,2 cm (zit een uitschuifbare "laptop la" in de kast waar hij in moet passen)...hiermee vallen de MSI en ASUS game systemen dus al af.......de DELL XPS voldoet qua dikte, maar vind ik qua specs net iets te licht (en is er ook nog niet met Hasswell/nieuwe nvidia videokaarten of met SSD)......

Zijn er wellicht nog tips vanuit hier wat een geschikte kandidaat zou zijn?

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:54
Maar, je laat toch niet serieus de keuze voor een laptop afhangen van je kast?
Zou ik iig niet doen hoor.

• Ghostier
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-10 09:29
Dat je de specs laat afhangen van je kast is een van de betere redenen, knox.

Verder zijn er geen laptops die aan de spec's/prijs verhouding voldoen.

Er is wel een die in de buurt is, en door een refresh gaat op het moment net als de dell xps, waar ik, als ik jouw was in de gaten zou houden, namelijk;

edit, nee die is te klein. ik denk nog even na, de razor is namelijk ook te duur. en de toshiba qozmio duurt nog langer dan de dell voordat hij hoer met nieuwe specs beschikbaar is

[ Voor 46% gewijzigd door Ghostier op 04-07-2013 11:42 ]

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:54
Zie ik toch anders.

Als ik voor een hoog bedrag een high end laptop koop dan wil ik dat die laptop is zoals ik in gedachte heb.
Dan ga ik echt niet een compromis sluiten voor een kast.

Berg ik hem wel ergens anders op.

Maar ieder zo zijn ding.

• N0EPie0910
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:04
breagor schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 07:57:

Grootste dilemma is dat hij vanwege de constructie van de kast waar hij in komt niet dikker mag zijn dan 4,2 cm (zit een uitschuifbare "laptop la" in de kast waar hij in moet passen)...hiermee vallen de MSI en ASUS game systemen dus al af.......
Ik zie niet waarom de MSI GE70 2OE-012NL af zou vallen door de hoogte? Hij is <42mm hoog (volgens MSI zelf 39mm). Deze zou dus moeten passen. Met een 765M en 4700MQ voldoet ie aan je eisen van ≥760M en Haswell CPU.
Een SSD zou je zelf in kunnen bouwen, daar heeft ie ook de ruimte voor. Met bijv. deze heb je voor €1300 een laptop die voldoet aan je eisen en een grote SSD heeft.

Hoe het met de koeling van deze laptop zit, weet ik niet..

• Berkelder
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
Misschien vloek ik nu wel hoor, maar ik zie eigenlijk nooit een Acer voorbij komen hier. De nieuwe V3 772 generatie scoort toch een 85% bij notebookcheck.

Deze generatie (Acer Aspire V3-772G) voldoet wel aan je wensen. Haswell, 760M 2GB, 17" en Full HD.

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:33
mbt de kast: deze is een deel van onze meubel serie die "custom made" zijn....en iets prijziger dan een laptop.....dus de laptop moet zich inderdaad maar schikken :-) (is ook niet alleen voor opbergen, maar als je de kast/la uitklapt kun je er als een buro aan werken, echter de la is dus maar 4,2 cm hoog).

mbt de suggesties van de MSI en de ACER: helemaal top!!....qua MSI heb ik blijkbaar alleen maar naar de 70GT serie gekeken en die is wat dikker idd.....

beide goede suggesties dank!

[ Voor 16% gewijzigd door breagor op 04-07-2013 14:23 ]

Pagina: 1