And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Vandaag combineren met vandaag+21?
Eerst moet je alle waardes uit een bepaalde kolom van een tabblad halen.
Dat voor alle tabbladen waar je informatie uit wilt.
Daarna de waardes die <22 dagen zijn over houden.
Ik kan een beetje excel en kan wat verwijzen naar cellen in andere bladen (bijvoorbeeld cel B2 in blad3 =Blad3!B2) maar ik heb geen idee hoe je een hele reeks kan pakken. Ik heb met : geprobeerd een reeks te selecteren maar dat lukt mij niet.
In Access (of een andere database) zou het een stuk makkelijker zijn
Ik kan een beetje excel en kan wat verwijzen naar cellen in andere bladen (bijvoorbeeld cel B2 in blad3 =Blad3!B2) maar ik heb geen idee hoe je een hele reeks kan pakken. Ik heb met : geprobeerd een reeks te selecteren maar dat lukt mij niet.
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er
Dat het in Acces makkelijker zou zijn ben ik met je eens;)frankwopereis schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:27:
Eerst moet je alle waardes uit een bepaalde kolom van een tabblad halen.
Thanks voor je reactie, het heeft me op een idee gebracht. Ik kan de data van alle tabbladen overhalen naar het eerste blad door ernaar te verwijzen, vervolgens met voorwaardelijke opmaak dingen verbergen of niet.. dat kan op basis van de datum. Eens even kijken hoever ik daarmee kom.
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Succes ! Ben wel benieuwd naar de uiteindelijke formule(s)
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er