aub deze sluiten,
[topic=155290]
Ik vind het een nazi-propaganda topic zijn/worden.
'k maak me er echt kwaad over
[topic=155290]
Saved by the buoyancy of citrus
Verwijderd
Noem je dit irritante waarheid?Op dinsdag 05 juni 2001 13:44 schreef Jamez_Joint het volgende:
Ik was eerst ook boos, maar als je goed leest zegt hij niets discriminerends...hoogstens irritante waarheid, van 1 kant gezien dan...
Verwijderd
Verwijderd
* Jaymz agrees.Op dinsdag 05 juni 2001 20:02 schreef Llewella het volgende:
Ik heb intussen geleerd dat je beter een discussie aan de gang kan houden over dit soort zaken dan de mond te snoeren, op deze manier kan je mensen die ietwat kortzichtig zijn hun inzicht wat kunt vereiken...
Er wordt goed opgelet en naarmate er meer van deze discussie's zijn naarmate er verstandiger wordt gediscussierd merk ik...
Ik vind het ook niet altijd even leuk, maar je kan beter iemand een ander inzicht proberen te laten zien dan simpelweg te laten zwijgen...
Verwijderd
Pfff, waar mensen zich tegenwoordig al niet druk om maken zeg, het is gewoon een ventje met rare ideeen en zelfs daar maak je je al druk over?Op dinsdag 05 juni 2001 09:49 schreef Toverstaf het volgende:
aub deze sluiten,
Negers
Zo ver als ik hieronder schets zal het vast niet komen maar:Op dinsdag 05 juni 2001 21:49 schreef Artcore_Trooper het volgende:
[..]
Pfff, waar mensen zich tegenwoordig al niet druk om maken zeg, het is gewoon een ventje met rare ideeen en zelfs daar maak je je al druk over?
* WFvN heeft al genoeg andere dingen om zich druk over te maken...
Op GoT zijn daar Modjes voor (en SU)Op dinsdag 05 juni 2001 23:15 schreef wfvn het volgende:
[..]
Zo ver als ik hieronder schets zal het vast niet komen maar:
Figuren met dit soort ideeën hebben we in het verleden al duidelijk gezien... zo'n maf klein mannetje met een zeker duits accent en zo'n zwart lappie onder z'n neus.... Hij is wel de oorzaak van ZEER veel joden..... ongetwijfeld dat zo'n idioot in deze tijd OOK negers, turken, chinezen, japanners e.d. had laten vergassen.... Voor sommige personen is dat soort commentaar dus nou niet echt prettig.
Ik ben er ook niet blij mee... voor zover ik weet, ben ik 100% nederlander... maar ben nog wel dol op m'n kwart-indonesische vriendin.......
Op dinsdag 05 juni 2001 23:17 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Op GoT zijn daar Modjes voor (en SU)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Dan moet er wel een discussie zijn... En zoals hierboven gezegd, er is wordt voornamelijk met drogredeneringen gesmeten of op de persoon gespeeld, ingaan op de argumenten is er nauwelijks bij.Op dinsdag 05 juni 2001 20:02 schreef Llewella het volgende:
Ik heb intussen geleerd dat je beter een discussie aan de gang kan houden over dit soort zaken dan de mond te snoeren, op deze manier kan je mensen die ietwat kortzichtig zijn hun inzicht wat kunt vereiken...
Verwijderd
Nee hoor... Er wordt heel discreet mee omgegaan. En bovendien is het niet zo, dat jullie een mailtje zouden krijgen als alleen maar ik vind dat er een wet wordt overtreden..Op woensdag 06 juni 2001 04:19 schreef HlpDsK het volgende:
En daarmee is weer GoT de dupe. Je wordt hartelijk bedankt.
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk zelf dat het niet eerst aan de crew gevraagd dient te worden, ze sluiten zo veel topics, maar als er één van de admin's denk dat het een goede discussie kan worden laten ze hem open, en halen niet die ene aanstoot gevende post weg. Verder eerst vragen aan de admin's kan je volgens mij ook vergeleken worden met het eerst vragen aan je ouders of ze maat regelen willen treffen tegen die jongen die je discrimineerde (terwijl je al op je eigen woon). Als je een standje krijg of met andere zaken te maken krijg is dat het risico van het vak, je weet nu eenmaal als je een form heb dat er problemen kan ontstaan, en dat is het risico als je op iets wordt aangesproken.Op woensdag 06 juni 2001 05:10 schreef dextertje het volgende:
M'n vraag aan het meldpunt is al verstuurd en het spijt me dat ik niet eerst de crew heb geraadpleegd.
Maar ik heb weer wat geleerd, 'k moet voortaan eerst Floris en/of Daniel mailen.
PUNT
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Dit heb ik niet gedaan om augustus' mond te snoeren, maar omdat ik vind dat als je een discussie wilt starten, je dit ook op een fatsoenlijke manier moet doen.
Overigens vallen de reply's op die thread me reuze mee. En het valt me ook wel op dat augustus nog geen enkele reply heeft gegeven... Een echte troll dus.
* Jaymz zal dat vast ook wel hebben ingezien
Ik vind het ook pure provocatie, en een troll/flame van het zuiverste water. Ik begrijp echt niet wat voor 'zinvolle discussie' er beoogd wordt, want er kan en wordt gewoon niet serieus op in gegaan. Wat verwacht je ook van zoiets onbenulligs?Op woensdag 06 juni 2001 09:54 schreef Helsie het volgende:
Dit is gewoon nazi-propaganda.
Als het nou puur een topic was waar men vreest voor integratie en weet ik veel wat, dan kan ik daar nog grond voor een discussie zien.
De intentie van de topic starter is erg fout en daarom had de discussie meteen gesloten moeten worden.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Precies. En daarom had het topic meteen gesloten moeten worden. Ik zie echt NIET in waarom een discussie over WinXP niet mag en dit wel...Op woensdag 06 juni 2001 09:58 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ik vind het ook pure provocatie, en een troll/flame van het zuiverste water. Ik begrijp echt niet wat voor 'zinvolle discussie' er beoogd wordt, want er kan en wordt gewoon niet serieus op in gegaan. Wat verwacht je ook van zoiets onbenulligs?
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Elke topic die 'niets toevoegt' gaat op slot, dus ik zie niet in waarom deze open moet blijven staan. Omdat er een zinvolle discussie gaande is? Laat me niet lachen.Op woensdag 06 juni 2001 10:38 schreef ronaz het volgende:
Als je mensen het zwijgen gaat opleggen, zuiver en alleen omdat hetgeen zijn zeggen je niet aanstaat, ben je IMHO net zo fout bezig.
Als het een normale discussie blijft, Oké, maar het moet geen heen en weer geflame worden.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Ze bedoeld dat niet persoonlijk, meer in het algemeen.Op woensdag 06 juni 2001 11:43 schreef asmoday het volgende:
Probeer ik iets te melden en dan komt lewella alweer langs dat we niet moeten flamen.
Ik flame nergens...:(
Dat sommige users niet normaal kunnen replyen en lezen. tja
Verwijderd
psies ik zag meerdere personen toch weer flamen of rare opmerkingen maken (lengte geslachtsdeel=vooroordeel en boeren enzow dat soort dingen) en bij deze dus de laatste waarschuwing...Op woensdag 06 juni 2001 11:49 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Ze bedoeld dat niet persoonlijk, meer in het algemeen.
Na is maar goed ook dat je niet hebt overlegd, want ze liggen toch te slapen.Op woensdag 06 juni 2001 05:10 schreef dextertje het volgende:
M'n vraag aan het meldpunt is al verstuurd en het spijt me dat ik niet eerst de crew heb geraadpleegd.
Maar ik heb weer wat geleerd, 'k moet voortaan eerst Floris en/of Daniel mailen.
PUNT
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Bijna alle?Op vrijdag 22 juni 2001 03:58 schreef augustus het volgende:
Feit: bijna alle negers hebben een blanke vriendin.
Ook dit klopt niet.Feit: negerinnen hebben zelden een blanke vriend.
Allemaal?Feit: vriendinnen van negers belanden meestal met een kind in de bijstand).
Dat is jouw goed recht.Ik vind negerinnen veelal onaantrekkelijk
Kan jij dat zo voor hun stellen?(en negers vinden dat blijkbaar ook -waarom prefereren ze anders een blanke vriendin?
Ik ookIk vind vrouwen die hun negenjarige dochtertjes laten bubbling-dansen ordinair.
Ik vind het triestIk vind tienermoeders ordinair. Ik vind vrouwen die bewust kiezen voor een leven in de bijstand met soms kinderen van meerdere mannen ordinair.
En hun uitspraken gelden voor alle negerinnen? Was zeker op Jerry Springer?Ik heb op TV negerinnen hun weerzin tegen relaties met blanke mannen horen uitspreken: zij haatten blanke mannen waar het om relaties ging.
Wat kan ik hier nou voor zinnigs op zeggen?Ik ben er van overtuigd dat vrouwen -evolutionair bepaald- vallen op donkere mannen omdat die 'vervaarlijk' ogen (= vechter), en mannen vallen op 'blonde' vrouwen omdat die 'onschuldig' ogen (= goede moeder). Blanke mannen en zwarte vrouwen vallen dan dus buiten de boot.
Dat noem ik ook racisme (als hun kleur de reden voor de aanval was).Ik herinner mij ook een krantenartikel over zwarte meisjes die blonde meisjes aanvielen omdat zij zich buitengesloten voelden -geen mens die dat racisme noemde.
Some people like cupcakes better, I for one care less for them.
agree met jeOp vrijdag 22 juni 2001 05:30 schreef NiPeng het volgende:
Hoort hier niet thuis maar...
[..]
Bijna alle?
Uit ervaring weet ik dat niet zo is.
Trouwens er zijn meer blanken dan negers in Nederland dus het is helemaal niet vreemd dat negers een blanke vriendin hebben.
[..]
Ook dit klopt niet.
Ik ken zelf een aantal negerinnen met een blanke vriend.
[..]
Allemaal?
Kom nou, misschien is het percentage wat hoger maar je hoeft niet alle negers over een kam te scheren.
[..]
Dat is jouw goed recht.
Ik vind de mensen veelal onaantrekkelijk.
[..]
Kan jij dat zo voor hun stellen?
Er zullen er genoeg zijn die een donkere vriending verkiezen.
Of is dat ook weer verkeerd in jouw ogen?
[..]
Ik ook
[..]
Ik vind het triest![]()
Wat heeft dit met negers te maken?
[..]
En hun uitspraken gelden voor alle negerinnen? Was zeker op Jerry Springer?
Personen die op TV komen zijn niet representatief voor hun hele soort.
Meestal juist niet omdat mensen met een zeer uitgesproken/afwijkende mening worden gezocht voor op TV. Dat scoort lekker.
Ik heb op dit forum een blanke zijn weerzin tegen relaties met negerinnen horen uitspreken.
[..]
Wat kan ik hier nou voor zinnigs op zeggen?
[..]
Dat noem ik ook racisme (als hun kleur de reden voor de aanval was).
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq