Toon posts:

Negers

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
aub deze sluiten,
[topic=155290]

Ik vind het een nazi-propaganda topic zijn/worden.
'k maak me er echt kwaad over :(

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:05

Cyphax

Moderator LNX
Ik zat mij na de eerste pagina al af te vragen waarom er nog 3 waren... beetje flame topic enzo...

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

[topic=155292]

Hij wordt al scherp in de gaten gehouden

Verwijderd

Ik was eerst ook boos, maar als je goed leest zegt hij niets discriminerends...hoogstens irritante waarheid, van 1 kant gezien dan...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 juni 2001 13:44 schreef Jamez_Joint het volgende:
Ik was eerst ook boos, maar als je goed leest zegt hij niets discriminerends...hoogstens irritante waarheid, van 1 kant gezien dan...
Noem je dit irritante waarheid?

"Ik ben er niet blij mee.
We kunnen die gasten niet terugpakken, want negerinnen zijn lelijk (Whoopie Goldberg!) en ordinair, en haten blanke mannen. En wij moeten ook nog al die vrouwen en kinderen onderhouden (middels bijstandsuitkeringen)."

Verwijderd

Ok dat stukkie was ik vergeten... Maar dat is ook meteen het stuk waar ik hem op heb aangevallen.

Verwijderd

Ik heb intussen geleerd dat je beter een discussie aan de gang kan houden over dit soort zaken dan de mond te snoeren, op deze manier kan je mensen die ietwat kortzichtig zijn hun inzicht wat kunt vereiken...
Er wordt goed opgelet en naarmate er meer van deze discussie's zijn naarmate er verstandiger wordt gediscussierd merk ik...
Ik vind het ook niet altijd even leuk, maar je kan beter iemand een ander inzicht proberen te laten zien dan simpelweg te laten zwijgen...

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:12

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 05 juni 2001 20:02 schreef Llewella het volgende:
Ik heb intussen geleerd dat je beter een discussie aan de gang kan houden over dit soort zaken dan de mond te snoeren, op deze manier kan je mensen die ietwat kortzichtig zijn hun inzicht wat kunt vereiken...
Er wordt goed opgelet en naarmate er meer van deze discussie's zijn naarmate er verstandiger wordt gediscussierd merk ik...
Ik vind het ook niet altijd even leuk, maar je kan beter iemand een ander inzicht proberen te laten zien dan simpelweg te laten zwijgen...
* Jaymz agrees.

Mensen tot nieuwe inzichten laten komen is moeilijk (at least, da's mijn ervaring), vooral de eerste stappen. Waarom zou je die persoon dan ook nog eens blinddoeken (slotje/discussie verbieden)

Verwijderd

Dat bedoelde ik ook met eerst boos. Ik heb er zelf heel veel last van. Ik heb ooit op een cursus geleerd dat je de mensen moet bewijzen dat het niet zo is als zij denken. En dan het liefst nog op een normale manier, zodat ze er zelf over moeten nadenken. (sindsdien gaat het veel beter met mij)

• Artcore
  • Niet online
Op dinsdag 05 juni 2001 09:49 schreef Toverstaf het volgende:
aub deze sluiten,
Negers

Ik vind het een nazi-propaganda topic zijn/worden.
'k maak me er echt kwaad over :(
Pfff, waar mensen zich tegenwoordig al niet druk om maken zeg, het is gewoon een ventje met rare ideeen en zelfs daar maak je je al druk over? :?

* Artcore heeft al genoeg andere dingen om zich druk over te maken...

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 05 juni 2001 21:49 schreef Artcore_Trooper het volgende:

[..]

Pfff, waar mensen zich tegenwoordig al niet druk om maken zeg, het is gewoon een ventje met rare ideeen en zelfs daar maak je je al druk over? :?

* WFvN heeft al genoeg andere dingen om zich druk over te maken...
Zo ver als ik hieronder schets zal het vast niet komen maar:

Figuren met dit soort ideeën hebben we in het verleden al duidelijk gezien... zo'n maf klein mannetje met een zeker duits accent en zo'n zwart lappie onder z'n neus.... Hij is wel de oorzaak van de dood van ZEER veel joden..... ongetwijfeld dat zo'n idioot in deze tijd OOK negers, turken, chinezen, japanners e.d. had laten vergassen.... Voor sommige personen is dat soort commentaar dus nou niet echt prettig.
Ik ben er ook niet blij mee... voor zover ik weet, ben ik 100% nederlander... maar ben nog wel dol op m'n kwart-indonesische vriendin.......

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 05 juni 2001 23:15 schreef wfvn het volgende:

[..]

Zo ver als ik hieronder schets zal het vast niet komen maar:

Figuren met dit soort ideeën hebben we in het verleden al duidelijk gezien... zo'n maf klein mannetje met een zeker duits accent en zo'n zwart lappie onder z'n neus.... Hij is wel de oorzaak van ZEER veel joden..... ongetwijfeld dat zo'n idioot in deze tijd OOK negers, turken, chinezen, japanners e.d. had laten vergassen.... Voor sommige personen is dat soort commentaar dus nou niet echt prettig.
Ik ben er ook niet blij mee... voor zover ik weet, ben ik 100% nederlander... maar ben nog wel dol op m'n kwart-indonesische vriendin.......
Op GoT zijn daar Modjes voor (en SU) :)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 05 juni 2001 23:17 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Op GoT zijn daar Modjes voor (en SU) :)
:?

• d-Frag
  • Laatst online: 15-08-2025

d-Frag

74% completed

Wat ik zo vervelend in dit soort topics vind is dat beide zijde's niet discussieren maar drogredenen neerdonderen.
De ene zijde is te extreem, de andere te politiek correct (aan beide heb ik broertje dood).
Zit er tussenin en je wordt door beide aangevallen.
Kan nooit wat worden, jammer..

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:19
Op dinsdag 05 juni 2001 20:02 schreef Llewella het volgende:
Dan moet er wel een discussie zijn... En zoals hierboven gezegd, er is wordt voornamelijk met drogredeneringen gesmeten of op de persoon gespeeld, ingaan op de argumenten is er nauwelijks bij.
Zelf probeer ik niet eens om op GoT aan dit soort discussies mee te doen, omdat er veel te veel geflamed en gedrogredeneerd wordt, en ook omdat ik het wat te druk vind op SG. Kijk je een halve dag niet, staan er weer 100 reply's bij.. je kent 't vast wel. :)

Voor deze topic maakte ik een uitzondering, omdat ik 'm toevallig opmerkte toen er nog vrij weinig reply's waren en omdat ik eerder op het C!T forum ('t is daar nu wel heel erg rustig, dus daarom zwerf ik maar wat rond op GoT :D) een topic van dezelfde augustus zag met dezelfde toon.

En al lezende dacht ik: 'hmm, misschien zit er wel wat van waarheid in (so?), maar je overdrijft wel erg'... totdat ik het stukje tegenkwam dat toverstaf hierboven citeerde (ja, ja, er is ook nog een Nederlands woord voor quoten ;)): we (=mannen met de ideeen zoals augustus, want ik voel me niet aangesproken) kunnen ze (=negers met blanke vriendinnen) niet terugpakken, want negerinnen zijn lelijk, ordinair en haten blanke mannen.

That did it...

Zoals ik in die thread heb gepost, is het volgens mij een strafbare uitlating. Ik zei later in de thread (rond de 260ste reply) dat ik het wel zou vragen aan iemand die er meer van wist.
En, ter info van de adjes, dat heb ik gedaan, ik heb gevraagd of ze bij het Meldpunt Discriminatie Internet wilden beoordelen of augustus uitspraken wel door de wettelijke beugel konden.

Ik ben er redelijk van overtuigd dat augustus de wet heeft overtreden; als dat zo is, zullen de adjes hier wel een mailtje krijgen met het verzoek tot verwijdering/aanpassing. (Is niks engs aan, hoor :+ )

Dit heb ik niet gedaan om augustus' mond te snoeren, maar omdat ik vind dat als je een discussie wilt starten, je dit ook op een fatsoenlijke manier moet doen.

Overigens vallen de reply's op die thread me reuze mee. En het valt me ook wel op dat augustus nog geen enkele reply heeft gegeven... Een echte troll dus. ;)

* Jaymz zal dat vast ook wel hebben ingezien ;)

Verwijderd

En daarmee is weer GoT de dupe. Je wordt hartelijk bedankt.

Je bedoeld het vast goed, maar nou krijgen wij weer gelazer omdat jij vindt dat 1 user van de 20K+ een uitspraak heeft gedaan die niet kan.

• dextertje
Op woensdag 06 juni 2001 04:19 schreef HlpDsK het volgende:
En daarmee is weer GoT de dupe. Je wordt hartelijk bedankt.
Nee hoor... Er wordt heel discreet mee omgegaan. En bovendien is het niet zo, dat jullie een mailtje zouden krijgen als alleen maar ik vind dat er een wet wordt overtreden..
Als ik ongelijk heb, dan heb ik ongelijk. PUNT

Geloof me, ik heb 't zelf meegemaakt op C!T (klacht van forumlezer over uitspraken van een forummer) en bijna niemand heeft 't gemerkt...

Verwijderd

Dit is niet de 1e keer dat iemand zulke uitspraken doet hier. En het is ook niet de 1e keer dat we een mailtje oid krijgen van meldpunt.

Maar het resultaat kan wel eens goed zijn dat de thread wordt gesloten of verwijderd. En dat terwijl de discussie die nu wordt gevoerd wel zijn bestaansrecht heeft. Die zet jij nu op het spel.

Die draad wordt al uitvoerig in de gaten gehouden door mezelf en een aantal andere moderators. Wij zijn perfect adequaat in staat om daar mee om te gaan en dat intern af te handelen.

Je staat waarschijnlijk wel in je recht om deze buitenstaande organisatie er bij te halen, maar we zouden het op prijs hebben gesteld als je hierover eerst persoonlijk met de crew contact had opgenomen.

Jammer.

Verwijderd

Echt veel discriminerends zie ik er niet in staan... er is nog zoiets als
"Vrijheid van meningsuiting" dus een beetje overdreven dit topic.

• dextertje
M'n vraag aan het meldpunt is al verstuurd en het spijt me dat ik niet eerst de crew heb geraadpleegd.
Maar ik heb weer wat geleerd :) , 'k moet voortaan eerst Floris en/of Daniel mailen.
PUNT

Verwijderd

Ik ben benieuwd wat we er van gaan horen .. nahja.

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-02 09:52

we_are_borg

You will Comply

Op woensdag 06 juni 2001 05:10 schreef dextertje het volgende:
M'n vraag aan het meldpunt is al verstuurd en het spijt me dat ik niet eerst de crew heb geraadpleegd.
Maar ik heb weer wat geleerd :) , 'k moet voortaan eerst Floris en/of Daniel mailen.
PUNT
Ik denk zelf dat het niet eerst aan de crew gevraagd dient te worden, ze sluiten zo veel topics, maar als er één van de admin's denk dat het een goede discussie kan worden laten ze hem open, en halen niet die ene aanstoot gevende post weg. Verder eerst vragen aan de admin's kan je volgens mij ook vergeleken worden met het eerst vragen aan je ouders of ze maat regelen willen treffen tegen die jongen die je discrimineerde (terwijl je al op je eigen woon). Als je een standje krijg of met andere zaken te maken krijg is dat het risico van het vak, je weet nu eenmaal als je een form heb dat er problemen kan ontstaan, en dat is het risico als je op iets wordt aangesproken.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Helsie
  • Niet online
Na het lezen van het eerste bericht (van de topicstarter), ga ik dus echt niet de discussie lezen.
Dit is gewoon nazi-propaganda.
Als het nou puur een topic was waar men vreest voor integratie en weet ik veel wat, dan kan ik daar nog grond voor een discussie zien.
De intentie van de topic starter is erg fout en daarom had de discussie meteen gesloten moeten worden. Nu hij echter al veel langer is, komt het zeikerig over om het vanwege dat eerste bericht te sluiten. Ik weet niet wat er verder gezegd wordt in dat topic (dat zal wel weer wat moois wezen), maar dat eerste bericht kan gewoon niet. Er is wel vrijheid van meningsuiting, maar niet als je daar anderen mee discrimineert. Wat een klootzak is die topic starter.
En ik sluit me dus vooral aan bij dit stukje van Dextertje:
Dit heb ik niet gedaan om augustus' mond te snoeren, maar omdat ik vind dat als je een discussie wilt starten, je dit ook op een fatsoenlijke manier moet doen.

Overigens vallen de reply's op die thread me reuze mee. En het valt me ook wel op dat augustus nog geen enkele reply heeft gegeven... Een echte troll dus. ;)

* Jaymz zal dat vast ook wel hebben ingezien ;)

• Exirion
  • Laatst online: 23:28

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 06 juni 2001 09:54 schreef Helsie het volgende:
Dit is gewoon nazi-propaganda.
Als het nou puur een topic was waar men vreest voor integratie en weet ik veel wat, dan kan ik daar nog grond voor een discussie zien.
De intentie van de topic starter is erg fout en daarom had de discussie meteen gesloten moeten worden.
Ik vind het ook pure provocatie, en een troll/flame van het zuiverste water. Ik begrijp echt niet wat voor 'zinvolle discussie' er beoogd wordt, want er kan en wordt gewoon niet serieus op in gegaan. Wat verwacht je ook van zoiets onbenulligs?

Jullie vinden dat deze discussie moet kunnen, en dat jullie niet verantwoordelijk zijn als 1 van de 20xxx users op het forum zoiets verkondigt. Maar wees dan ook niet verbaasd als een andere van die 20xxx users er WEL iets aan probeert te doen.

Ik vind het zelf tamelijk overdreven om dit te melden bij een blabla voor discriminatie, maar als jullie zelf niet ingrijpen dan moet je ook niet raar staan te kijken als een ander het doet.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Helsie
  • Niet online
Op woensdag 06 juni 2001 09:58 schreef Exirion het volgende:

[..]

Ik vind het ook pure provocatie, en een troll/flame van het zuiverste water. Ik begrijp echt niet wat voor 'zinvolle discussie' er beoogd wordt, want er kan en wordt gewoon niet serieus op in gegaan. Wat verwacht je ook van zoiets onbenulligs?
Precies. En daarom had het topic meteen gesloten moeten worden. Ik zie echt NIET in waarom een discussie over WinXP niet mag en dit wel...

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Omdat het in de regel ook niet gezond is een dergelijke maatschappelijke discussie, al dan niet op basis van foute (weer zo'n waardeoordeel) ideëen, in de kiem te smoren.
Het is veel beter als je zo'n "brandje" gecontroleerd laat uitbranden.

Ik vind de vergelijking tussen een discussie over "Negers" en een discussie over "WinXP" geen eerlijke vergelijking.

Als je een dergelijke thread sluit, krijg je weer mensen die zich in hun grondwettelijk recht op vrije meningsuiting aangevallen voelen. Als je mensen het zwijgen gaat opleggen, zuiver en alleen omdat hetgeen zijn zeggen je niet aanstaat, ben je IMHO net zo fout bezig.

Als het een normale discussie blijft, Oké, maar het moet geen heen en weer geflame worden.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 06 juni 2001 10:38 schreef ronaz het volgende:
Als je mensen het zwijgen gaat opleggen, zuiver en alleen omdat hetgeen zijn zeggen je niet aanstaat, ben je IMHO net zo fout bezig.

Als het een normale discussie blijft, Oké, maar het moet geen heen en weer geflame worden.
Elke topic die 'niets toevoegt' gaat op slot, dus ik zie niet in waarom deze open moet blijven staan. Omdat er een zinvolle discussie gaande is? Laat me niet lachen.

De intentie van de topicstarter is gewoon een flamewar op gang te brengen, en al ging het over bloemschikken of vingerhaken: zo'n topic gaat altijd dicht, dus waarom nu niet?

Een discussie over rassen en nationaliteiten moet zeker kunnen (ook met negatieve opmerkingen), maar een regelrechte flame als deze verdient geen dagenlange aandacht van een halve crew en een zooitje users die zich op zitten te winden |:(

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Helsie
  • Niet online
Daarom moeten we hier in dit topic ook stoppen om ons druk te maken (maar hij moet wel dicht ;) )

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Probeer ik iets te melden en dan komt lewella alweer langs dat we niet moeten flamen.

Ik flame nergens...:(
Dat sommige users niet normaal kunnen replyen en lezen. tja

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 06 juni 2001 11:43 schreef asmoday het volgende:
Probeer ik iets te melden en dan komt lewella alweer langs dat we niet moeten flamen.

Ik flame nergens...:(
Dat sommige users niet normaal kunnen replyen en lezen. tja
Ze bedoeld dat niet persoonlijk, meer in het algemeen.

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 11:49 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Ze bedoeld dat niet persoonlijk, meer in het algemeen.
psies ik zag meerdere personen toch weer flamen of rare opmerkingen maken (lengte geslachtsdeel=vooroordeel en boeren enzow dat soort dingen) en bij deze dus de laatste waarschuwing...
Jammer dat het zo moet gaan elke keer...

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Nou, het is een modeverschijnsel aan het worden. Geweldig |:(

Turken

[topic=156643]

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op woensdag 06 juni 2001 05:10 schreef dextertje het volgende:
PUNT
Na is maar goed ook dat je niet hebt overlegd, want ze liggen toch te slapen.

Er wordt gezegd dat pas als iets rascistich wordt gezegd dat er wordt opgetreden, niet dus.

Of ze liggen te slapen, of laten dit gewoon toe. Dus het mailtje rechtstreeks naar die meldpunt is het beste wat je hebt kunnen kunnen.

Praten, Yeah right!!!

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 18:19 schreef Exirion het volgende:
Nou, het is een modeverschijnsel aan het worden. Geweldig |:(

Turken

Belgen
Dan is het rijtje ook helemaal compleet:
[topic=156674]

Verwijderd

Ik kon vorige week mijn 'foute' topic niet terugvinden: blijkt hij verwijderd te zijn. Ik zie echter geen racisme*), maar een opsomming van feiten. (Feit: bijna alle negers hebben een blanke vriendin. Feit: negerinnen hebben zelden een blanke vriend. Feit: vriendinnen van negers belanden meestal met een kind in de bijstand).

Ik zal het gewraakte stuk iets voorzichtiger formuleren:
Ik vind negerinnen veelal onaantrekkelijk (en negers vinden dat blijkbaar ook -waarom prefereren ze anders een blanke vriendin? Statussymbool?)
Ik vind vrouwen die hun negenjarige dochtertjes laten bubbling-dansen ordinair. Ik vind tienermoeders ordinair. Ik vind vrouwen die bewust kiezen voor een leven in de bijstand met soms kinderen van meerdere mannen ordinair.
Ik heb op TV negerinnen hun weerzin tegen relaties met blanke mannen horen uitspreken: zij haatten blanke mannen waar het om relaties ging.

Ik ben er van overtuigd dat vrouwen -evolutionair bepaald- vallen op donkere mannen omdat die 'vervaarlijk' ogen (= vechter), en mannen vallen op 'blonde' vrouwen omdat die 'onschuldig' ogen (= goede moeder). Blanke mannen en zwarte vrouwen vallen dan dus buiten de boot. Dat ik daar moeite mee heb is niet racistisch, maar juist 'gezond'. Ik herinner mij ook een krantenartikel over zwarte meisjes die blonde meisjes aanvielen omdat zij zich buitengesloten voelden -geen mens die dat racisme noemde.
Ik wilde dus weten waarom jullie er totaal geen moeite mee hebben.

--------------------------------------------------------------------------------------------
*)Toegegeven: sinds ik drie keer op rij negers als buren heb gehad, heb ik een hekel aan die gasten gekregen: overlast -tot drugshandel aan toe. Ik heb nu een zwarte buurvrouw: geen overlast. Wat die gesloten C!T-topic betreft: je zal maar 'boefjes' uit de Antillen als buren krijgen (wat bij mij gelukkig toch niet het geval bleek).
Voorwaar: ik was tijdens mijn middelbare school-tijd bevriend met een neger -een zeer serieuze jongen (met een blanke vriendin), en ik vind Aziatische vrouwen wél mooi -heb een Chinese vriendin gehad.

Verwijderd

Dit is een betoog wat niet in "Lieve Adjes" thuis hoort hoor ;)

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Hoort hier niet thuis maar...
Op vrijdag 22 juni 2001 03:58 schreef augustus het volgende:
Feit: bijna alle negers hebben een blanke vriendin.
Bijna alle?
Uit ervaring weet ik dat niet zo is.
Trouwens er zijn meer blanken dan negers in Nederland dus het is helemaal niet vreemd dat negers een blanke vriendin hebben.
Feit: negerinnen hebben zelden een blanke vriend.
Ook dit klopt niet.
Ik ken zelf een aantal negerinnen met een blanke vriend.
Feit: vriendinnen van negers belanden meestal met een kind in de bijstand).
Allemaal?
Kom nou, misschien is het percentage wat hoger maar je hoeft niet alle negers over een kam te scheren.
Ik vind negerinnen veelal onaantrekkelijk
Dat is jouw goed recht.
Ik vind de mensen veelal onaantrekkelijk. ;)
(en negers vinden dat blijkbaar ook -waarom prefereren ze anders een blanke vriendin?
Kan jij dat zo voor hun stellen?
Er zullen er genoeg zijn die een donkere vriending verkiezen.
Of is dat ook weer verkeerd in jouw ogen?
Ik vind vrouwen die hun negenjarige dochtertjes laten bubbling-dansen ordinair.
Ik ook :)
Ik vind tienermoeders ordinair. Ik vind vrouwen die bewust kiezen voor een leven in de bijstand met soms kinderen van meerdere mannen ordinair.
Ik vind het triest :'(
Wat heeft dit met negers te maken?
Ik heb op TV negerinnen hun weerzin tegen relaties met blanke mannen horen uitspreken: zij haatten blanke mannen waar het om relaties ging.
En hun uitspraken gelden voor alle negerinnen? Was zeker op Jerry Springer?
Personen die op TV komen zijn niet representatief voor hun hele soort.
Meestal juist niet omdat mensen met een zeer uitgesproken/afwijkende mening worden gezocht voor op TV. Dat scoort lekker.

Ik heb op dit forum een blanke zijn weerzin tegen relaties met negerinnen horen uitspreken.
Ik ben er van overtuigd dat vrouwen -evolutionair bepaald- vallen op donkere mannen omdat die 'vervaarlijk' ogen (= vechter), en mannen vallen op 'blonde' vrouwen omdat die 'onschuldig' ogen (= goede moeder). Blanke mannen en zwarte vrouwen vallen dan dus buiten de boot.
Wat kan ik hier nou voor zinnigs op zeggen? :?
Ik herinner mij ook een krantenartikel over zwarte meisjes die blonde meisjes aanvielen omdat zij zich buitengesloten voelden -geen mens die dat racisme noemde.
Dat noem ik ook racisme (als hun kleur de reden voor de aanval was).

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:00

Ankh

|true

Op vrijdag 22 juni 2001 05:30 schreef NiPeng het volgende:
Hoort hier niet thuis maar...
[..]

Bijna alle?
Uit ervaring weet ik dat niet zo is.
Trouwens er zijn meer blanken dan negers in Nederland dus het is helemaal niet vreemd dat negers een blanke vriendin hebben.
[..]

Ook dit klopt niet.
Ik ken zelf een aantal negerinnen met een blanke vriend.
[..]

Allemaal?
Kom nou, misschien is het percentage wat hoger maar je hoeft niet alle negers over een kam te scheren.
[..]

Dat is jouw goed recht.
Ik vind de mensen veelal onaantrekkelijk. ;)
[..]

Kan jij dat zo voor hun stellen?
Er zullen er genoeg zijn die een donkere vriending verkiezen.
Of is dat ook weer verkeerd in jouw ogen?
[..]

Ik ook :)
[..]

Ik vind het triest :'(
Wat heeft dit met negers te maken?
[..]

En hun uitspraken gelden voor alle negerinnen? Was zeker op Jerry Springer?
Personen die op TV komen zijn niet representatief voor hun hele soort.
Meestal juist niet omdat mensen met een zeer uitgesproken/afwijkende mening worden gezocht voor op TV. Dat scoort lekker.

Ik heb op dit forum een blanke zijn weerzin tegen relaties met negerinnen horen uitspreken.
[..]

Wat kan ik hier nou voor zinnigs op zeggen? :?
[..]

Dat noem ik ook racisme (als hun kleur de reden voor de aanval was).
agree met je

als we dan toch bezig zijn.. kan je dit ook lekker vooroordelen noemen en ook rasicme :?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:56

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
gelieve het hier dus niet voort te zetten

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.