Hallo Tweakers,
Hier voor mij staat, naja meer ligt een Acer Aspire L3600 die is afgedankt. Deze zou ik graag als mediacenter willen gebruiken alleen heb ik een probleem.
De nieuwe HDD wordt niet gezien in zowel de bios als de windows setup. De bios ziet alle andere devices wel, het vreemde is ook dat bij het bios startscherm (dat scherm waar van alles getest) worden 2 storage devices aangegeven, terwijl alleen mijn usb en de schijf erin zitten. Op een één of andere manier ziet ie de schijf wel denk ik dan?
Wat ik heb zoal gedaan:
Op een andere pc heb getest en hij is helemaal ok.
Met DISKPART een clean all gerunnt maar geen succes.
SATA kabel vervangen.
Drivers geladen in de setup van windows
In de bios zowel IDE als AHCI
Hebben jullie nog een goed idee wat dit kan zijn? Naast iets van een gare sata controller?
Dat ik dit probleem niet kan oplossen frustreert mij als Tweaker zijnde
Hier voor mij staat, naja meer ligt een Acer Aspire L3600 die is afgedankt. Deze zou ik graag als mediacenter willen gebruiken alleen heb ik een probleem.
De nieuwe HDD wordt niet gezien in zowel de bios als de windows setup. De bios ziet alle andere devices wel, het vreemde is ook dat bij het bios startscherm (dat scherm waar van alles getest) worden 2 storage devices aangegeven, terwijl alleen mijn usb en de schijf erin zitten. Op een één of andere manier ziet ie de schijf wel denk ik dan?
Wat ik heb zoal gedaan:
Op een andere pc heb getest en hij is helemaal ok.
Met DISKPART een clean all gerunnt maar geen succes.
SATA kabel vervangen.
Drivers geladen in de setup van windows
In de bios zowel IDE als AHCI
Hebben jullie nog een goed idee wat dit kan zijn? Naast iets van een gare sata controller?
Dat ik dit probleem niet kan oplossen frustreert mij als Tweaker zijnde