Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-03 20:00
Hallo,

Ik heb nu al een tijdje Spotify premium (zelf aangeschaft) vanwege de offline-modus. Dit omdat ik altijd veel lag had in de normale modus vanwege bandbreedte. Nu heb ik natuurlijk ook de feature om op mijn telefoon onbeperkt Spotify te gebruiken en beluisteren. Nu vroeg ik mij eigenlijk af of dit veel van je databundel gebruikt. Ik heb namelijk maar iets van 200MB/250MB in de maand... Spotify op mijn telefoon overal en waar ik maar wil lijkt me namelijk wel ideaal. Maar als elk nummertje bijvoorbeeld 1MB is om te streamen dan zit ik er in de maand snel overheen. Iemand die hier wat meer licht op kan schijnen voor mij?

Mijn huidige telefoon gebruik is dagelijks een enkel Whatsapp gesprek en af en toe wat Facebook. Verder doe ik niets met mijn telefoon.

Alvast bedankt,

Calvin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Om geen data te gebruiken zal je playlists offline beschikbaar moeten maken en daarna spotify op offline zetten. Als je dit niet doet zal spotify behoorlijk snel door je bundle heen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-03 20:00
Dus op de telefoon heeft het hetzelfde principe?

Playlist offline beschikbaar maken, dan download hij de playlist in een soort appdata bestand en vervolgens kan je dan in offline mode afspelen?

En heeft iemand tevens een idee hoeveel MB zo'n lijst ongeveer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Je kunt 3000 nummers offline opslaan. Playlist thuis synchroniseren met wifi en offline opslaan en Spotify kost je geen data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WebHawk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-04 10:35

WebHawk

Klaphark

Een gewoon nummer á 320kbps is 4 á 5 mb.. Spotify streamt en synct gewoon in MP3 (maar dan versleuteld).

Hoi trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-05 16:17
WebHawk schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 23:48:
Een gewoon nummer á 320kbps is 4 á 5 mb.. Spotify streamt en synct gewoon in MP3 (maar dan versleuteld).
Nope, en nope. Het is Ogg, en de kbps is instelbaar, laagste instelling is geloof ik 96kb/s.

Vanochtend toevallig ongeveer een uurtje spotify aangehad in de auto. Kwam neer op ongeveer 60mb. Maar je kan inderdaad wel gewoon playlists downloaden en dan geen dataverbruik hebben, echter doet spotify dan nog steeds dingen zoals album covers ophalen, dus het dataverbruik ligt dan nog steeds enorm hoog voor een simpele muziek speler. Wat je wel kan doen is gewoon background data restricten en dan hopen dat hij nog speelt.
Pagina: 1