[PC] Marvel Heroes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 13:00
Goedenavond,

Ik ben vanavond als afwisseling op Diablo 3 begonnen met Marvel Heroes.
Volgens mij is er nog geen topic hiervan op het forum, dus ik dacht laat ik er één openen.

Ik vroeg me af of er Tweakers zijn die het ook spelen?
En mij misschien een beetje wegwijs kunnen maken in het spel.

Grtz,
DX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klablabla
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-01 11:58
Lol morgen zie je me ook ff. Als ik tijd kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik speel Marvel Heroes ook af en toe. Op zich is het best een lollig spelletje voor even, maar het mist wel het een en ander. Allereerst zijn de skilltrees erg kort, je hebt maar weinig opties per hero. Het idee is waarschijnlijk dat je switcht tussen heroes in plaats van builds maar na gaat het rap in de papieren lopen. Heroes zijn namelijk best prijzig als je 't mij vraagt (en costumes helemaal!). Maargoed, ze zijn bezig met een balancing ronde, hopelijk verandert er nog het een en ander zodat alle skills een goede optie worden. Dan zijn het er nog niet veel, maarja...

Verder mis ik een dungeon finder. Er is endgame het een en ander te doen in groepjes maar er is geen handige auto-group functie. Tenminste, ik kom bij paarse console missies niet vanzelf in een group terecht (zelfs met de "join groups" optie aan in de settings).

Als laatste: het ziet er allemaal een beetje magertjes uit. Saaie omgevingen, erg beroerde lighting, niet echt spectaculaire spell effects. Op zichzelf staand geen ramp, maar het telt wel bij het voorgaande op.

Maargoed, ik vermaak me wel zolang ik het niet teveel speel. Je begint met 1 hero en krijgt er naar ik meen 2 cadeau tijdens het levelen (die 2 zijn andere starter heroes). Ik ben begonnen met Storm, kreeg halverwege Thing cadeau en toen ik de campaign uitspeelde ook nog Hawkeye. Dan heb je toch alweer wat keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
Leuk nog een Tweaker die het speelt!

Klablabla en ik spelen het tot nu al twee avonden met veel plezier samen.
Persoonlijk vind ik het ook steeds leuker te vinden, sinds Cable nu meer skills en power krijgt.
Voor mij is het ook echt een tussendoor spel, wat ik af en toe even kan spelen als afwisseling op Diablo 3 / BF3.

Zaken waarmee jij iets negatiever over bent, vind ik persoonlijk wel meevallen.
Het sfeertje en omgevingen vindt ik naarmate je de game doorloopt steeds mooier worden, en sommige skills vind ik er echt onwijs gaaf uit zien (ligt denk ik ook aan het karakter waarmee je speelt).
Bij paarse group fights, joinen wij tot nu toe wel automatisch een group.

Craften was wel lastig in het begin, maar daar zijn we nu ook achter hoe het werkt.
Werkt in ieder geval een stuk beter en is een stuk leuker dan in Diablo 3 8)

Ik zou zeggen voeg mij eens toe, dan kunnen we ook eens samen knallen.

Grtz,
DX (Protax)

Verwijderd

Iemand die deze speelt ? Er zijn blijkbaar heel wat veranderingen sinds de release.

Er zijn ook plannen om raids toe te voegen en runewords.

Speel het sinds dit weekend en ben ondertussen lvl 23. Mss niet de beste hero keuze gedaan met black panter, maar ben alsnog bij dr doom geraakt maar ik denk dat ik er iets te vroeg ben want hij lijkt toch wel vrij lastig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDutchGuy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07-2024
Ik speel het spel ook van tijd tot tijd.
Mijn hoogste hero is momenteel Ms Marvel op level 36, geloof ik.

Er is net een nieuwe patch uit gekomen met allerlei veranderingen aan bijna alle heroes.
Ook is Ghost Rider nu verkrijgbaar.
En is er aan Asgard een volgend deel om te spelen toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd dat er niet meer mensen dit spelen. Is al veel veranderd sinds de originele release en er komen nog een aantal mooie changes aan :

toevoegen van raids
runewords
..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Runewords zijn toegevoegd !

Net als een nieuwe 'cow level' :)

Nieuwe heroes zijn : Nightcrawler & Ghostrider. Oude characters worden ook allemaal herzien.

Heel leuke arpg waar nog constant aan gewerkt wordt. Ook vaak boost weekendjes nu, met +50% Special item find & Rare item find bvb dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:46

Hu9o

Schokkend

Is Marvel Heroes de moeite waard om te spelen?
Ik heb een tijd geleden een WTF is Marvel Heroes gezien van Totalbiscuit en daar werd het behoorlijk afgekraakt eigenlijk.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Hu9o schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 23:05:
Is Marvel Heroes de moeite waard om te spelen?
Ik heb een tijd geleden een WTF is Marvel Heroes gezien van Totalbiscuit en daar werd het behoorlijk afgekraakt eigenlijk.
Vind het eerlijk gezegd zeker de moeite. Is een heel leuke arpg geworden en kan niet echt meer vergeleken worden met het game die rond juni werd gereleased.

Zo wordt bijna iedere champion die toen uitgekomen is, nu volledig herzien. Er zijn tal van events waar je boosts kunt verkrijgen om het grind gevoel er iets uit te nemen. Heroes zijn niet meer zo duur als vroeger en bijna alle items zijn gratis ook beschikbaar. Je kan alle heroes gratis verkrijgen door het verzamelen van een ingame object (eternal splinter). Zo heb ik deze week deadpool gerandomed :).

Heb bijna mijn 2e character naar 60 en er zullen er daarna zeker nog volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Dood topic zeg :z

Maar goed.
Heb een hero nu op lvl 31. En ook gelijk Loki verslagen ermee. Dit koste me wel 8 deaths ofzo maar goed het is gelukt :Y)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In tussentijd mijn 3e naar 60 gekregen.

heb nu een nightcrawler, hawkeye & black panther op max level.

cyclops is 50 geworden (leuke synergie bonus = +10 % exp voor het lvle van andere champions).
spiderman rond de 45 dacht ik.

Blijf me er mee vermaken echt, niet verwacht dat ik er zo lang mee zou bezig zijn.

Loki is inderdaad nog hard. Ik weet dat ik de eerste keer gequeued werd met anderen die toevallig ook net aan loki zaten (optie ergens die je kunt aanvinken om te autoqueueun) en er zat een max level in de group. Dat maakte het vrij faceroll natuurlijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Zo aardig wat champions zeg!

Hoeveel uur is de 1e champ naar 60?

Ik heb die optie aan staan, maar ik wordt nooit met andere een instance ingezet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tgoh, ik heb de eerste heel casual geleveld en denk dat ik er in totaal mss een maandje aan bezig geweest ben.

Vreemd dat je niet gequeued wordt met anderen, moet eerlijk zeggen dat het van mij ook al lang geleden is. Zit ondertussen in een guild (supergroup) dus als ik eens content met meerdere wil runnen vraag ik het daar wel eventjes rond.

Spiderman lopen verder levelen gisteren. Vond die in het begin super squishy maar die is intussen (lvl50) toch wel een heuse baas geworden. Boss fights zijn een eitje met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Het spelletje is toch een stuk beter geworden de afgelopen maanden. Beter uitgewerkte powers, meer te doen. Ik vermaak me er wel weer mee, hoewel het nooit een spel zal zijn dat ik dagen achter elkaar speel. Maar voor de afwisseling is het meer dan prima nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-09 10:11

Steef

GoT's Most Eaten

Ik zat in de beta en vond destijds dat het spel behoorlijke tekortkomingen had, dat is nog steeds het geval maar het is er een stuk beter op geworden!

Er zijn een aantal collectie systemen toegevoegd waarmee je gears kunt kopen, er zijn extra gear slots toegevoegd, een nieuwe difficulty mode die daadwerkelijk lastig kan zijn (cosmic), er zijn "endless" type events toegevoegd en we hebben een raid! Let wel op, lastig in vergelijking tot pushover mobs - dit is in geen geval heroic MMO level. In de verste verte niet.

Verder zijn er nieuwe power systemen waarbij ook exp boven de 60 (max level) gebruikt kan worden om zogenaamde omega punten te verdienen, die kun je gebruiken om statische DPS / stat bonusses te ontsluiten.

Het levelen van meerdere heroes heeft tegenwoordig ook zin voor je main; je kunt "synergies" ontsluiten tussen maximaal 10 heroes. Dit geeft weer de nodige DPS / stat bonussen.

Het defence systeem is fundamenteel aangepast en is nu %-based, niet een flat getal.

Ze zijn momenteel ook bezig elke hero te voorzien van een review, hierbij worden de builds aangepast op basis van reacties uit de community - veelal met referenties naar de comics <3

Het spel is nog steeds een enorm grind festijn, maar het spel pretendeert ook niet iets anders te zijn. Je zult als nieuwe speler wel even verdrinken in het grote aantal nieuwe items welke je op dient te sparen voor trade-ins. Relics, runes, crafting ingredients - ga zo maar door. Je storage wordt al rap te klein!

Al met al genoeg wijzigingen om het weer eens een kans te geven.

[ Voor 9% gewijzigd door Steef op 24-06-2014 07:38 ]

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buMf00d
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 15:26
Het spel is echt een aanrader, de stappen die het de afgelopen maanden heeft gemaakt maken het gewoon weer leuk om te spelen. Ik speel al vanaf dag 1 (met pauzes tussendoor) en het is nu eindelijk gewoon een volwaardige diablo concurrent. Je hoeft absoluut niet te denken dat het P2W is of iets dergelijks, de enige voordelen die te halen zijn met euro's uitgeven is dat je meer boosts, costumes en heroes kan kopen waar je normaal gesproken veel voor zou moeten grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:10
Ik ben ook net begonnen met spelen en het ziet er erg goed uit :), Doet mij zeker denken aan diablo, maar dat is logisch gezien de maker ;)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Ik ben me ervan bewust dat ik een serieuze oude koe uit de sloot trek, maar deze game is levendiger dan ooit.

Inmiddels zijn we net een jaar verder en hebben ze een hele hoop verbeteringen doorgevoerd.
Zo zijn er een aantal nieuwe heroes bij, een hele hoop hebben een revisie gehad, er zijn een aantal nieuwe dungeons geopend en een paar raids.

Zelf speel ik het een paar keer per week, gewoon omdat het leuk is om met je favoriete Marvel Heroes te knallen.
Op het moment is Cable m'n main en ben ik er een aantal naar 60 aan het lvl'en, zoals Storm, Dr. Doom, Daredevil en Scarlet Witch.

Zijn er nog andere tweakers die deze ook spelen?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Jup, overwoog om een mooie topic start te maken ervoor, maar goed, had deze nooit gezien.

Heb ondertussen 22 poppetjes waarvan 21 op 60. Deze titel stelt niet teleur.
Ja, ze willen graag microtransacties verkopen en ja, het is redelijk grindy. Maar je hebt wel werkelijk het idee zeer krachtig te zijn zonder dat er helemaal geen uitdaging is. (hoewel MH15 best simpel is vergeleken met andere ARPG's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow niet verwacht een topic hiervan hier te vinden... Ik ben een tijd geleden ook overgestapt van Diablo III en begonnen met MH.. Maar dit spel is zoals D3 had moeten zijn.. Iedere week ook nieuwe content en aanpassingen.. geen 7000000000 jaar om een patch maar constant contact met de developers .. ze zijn heel open.. en het spel is fantastisch :) speel het met enorm veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

T gaat alleen niet altijd de goede kant op.

Het meest bizarre voorbeeld is dat ze aangaven officieel niet te willen nerfen maar alles naar een bepaald punt te willen brengen. Een maand later, nog nooit zoveel nerfs in korte tijd voor de recente heroes.

Er zit een duidelijk patroon in, bij introductie zijn veel heroes (niet alle) zeer sterk, en later door power creep / nerfs glijden ze weer af. Je zult altijd nieuwe stuff willen hebben. Want uiteindelijk is het spelen met de sterkere personages toch leuker. En dan als je eenmaal veel gefarmed hebt, kan je je speelstijl favo's een beetje gearen.

Zowel PoE als MH15 zijn naar mijn mening uiteindelijk betere games geworden als Diablo 3. Alle drie hebben ze hun plus en min punten hoor.

Maar MH kan zich zeker meten met de anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:34:Maar dit spel is zoals D3 had moeten zijn.. Iedere week ook nieuwe content en aanpassingen.. geen 7000000000 jaar om een patch maar constant contact met de developers .. ze zijn heel open.. en het spel is fantastisch :) speel het met enorm veel plezier!
Scheelt ook dat dit word gemaakt door de Devs die verantwoordelijk waren voor Diablo2.

MH is leuk om af en toe eens een rondje te spelen, maar verveeld wel vrij snel (vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:54
Is dit de free to play game op steam?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Musta schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:08:
Is dit de free to play game op steam?
Jup, dat is het mooie eraan.
Als je begint krijg je na een paar dagen ook gelijk genoeg ingame currency (eternity splinters) om een gewilde hero (of meerdere "minder gewilde") heroes te kopen.
Je kan ze ook in meerdere Random Heroes stoppen, dan weet je niet welke je krijgt.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashrah schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:27:
[...]

Scheelt ook dat dit word gemaakt door de Devs die verantwoordelijk waren voor Diablo2.

MH is leuk om af en toe eens een rondje te spelen, maar verveeld wel vrij snel (vind ik).
Heb niet dat ie snel verveeld omdat je zoveel customisation opties heb.. zoveel heroes.. ik pik ze steeds met sales op en heb er al echt veel.

Verder is ie kwa grinden net zo erg als diablo 3 alleen hier heb je het gevoel dat je niet constant hetzelfde doet.. genoeg opties om dingen te gaan doen iedergeval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gisteren ook begonnen, en op zich best leuk. Heb Cyclops gekozen. Snap alleen nog niet helemaal hoe het werkt allemaal, maar dat komt vanzelf. Begrijp dat je in principe gewoon kunt wisselen tussen heroes? (tenminste, als ik op T druk kan ik een andere kiezen)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Angeloonie schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:21:
Gisteren ook begonnen, en op zich best leuk. Heb Cyclops gekozen. Snap alleen nog niet helemaal hoe het werkt allemaal, maar dat komt vanzelf. Begrijp dat je in principe gewoon kunt wisselen tussen heroes? (tenminste, als ik op T druk kan ik een andere kiezen)
Jup, je kan alle heroes in princiepe tot lvl 10 sowieso spelen.
Dit zodat je eem beetje een beeld krijgt van wat er zoal te spelen is.

Als ik jou was zou ik gewoon de story mode gaan spelen, is het beste om de game mee te leren kennen :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ja ga ook gewoon verder spelen, wordt inderdaad vanzelf wel duidelijk.

Is Cyclops overigens een goede keus? Speel in principe altijd ranged classes in aRPG's, maar misschien was een ander character beter geweest. Of zijn ze eigenlijk allemaal gelijk en maakt het niet zo vele uit? Ik zal voornamelijk solo gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeterno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09-2024
Cyclops heeft een +XP Synergy bonus, dus is geen slechte keus om mee te beginnen, helpt aardig bij eventuele volgende karakters.
Hij speelt ook lekker makkelijk weg (tenzij punchclops), en solo late-endgame content moet ook wel te doen zijn.

Allemaal gelijk zijn ze niet, maar de meeste content is met de meeste karakters wel te doen. Er zijn er een paar die redelijk ondermaats presteren, waaronder nightcrawler en imho taskmaster, die lopen qua damage output en survivability wat achter op de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Cyclops is een prachtige beginner, door de 10% XP synergy als je level 10 aantikt.

Alleen z'n gameplay is wel erg lame. Ricochet alles of sweep lekker met je beam. Lekker de omgeving disrespecten op je motor.

Al met al prima om mee te beginnen, maar er zijn zoveel leukere heroes om te spelen!

Persoonlijk ben ik daarna met random boxes aan de gang gegaan, wat me goed beviel. Random is best leuk! Binnen een paar maanden kan je best zonder te betalen naar 10-15 heroes gaan als je het regelmatig speelt. Endgame grind kan je rustig uuuren blijven doen, en met Raids heeft het nog zin ook.

Met nu 165% synergy XP en die 10% bonus van Cyke is het echt onwijs veel sneller heroes levellen!

Toen ik m'n 1-3e hero naar 60 bracht, kreeg ik in dezelfde tijd 175+ ES bij elkaar voor de volgende random. Nu ben ik meestal in 3-6 uur wel op level 60! (afhankelijk van de server boosts) En dan met ilvl 69 gear (slot 1-5, insig / medal nog niet) van al het raiden is het meteen ook leuk endgame stuff farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Ja, als je eenmaal zoveel synergy XP hebt, dan gaat het wel rap ja.
Sinds gister m'n 2e hero op 60, had een lucky draw van een random hero box: Dr. Doom.
Wat een heerlijke baas is dat toch ook :D

Heb een summoner build, gebaseerd op de Faceroll Summoner van iemand op marvelheroes.info (kan hier niet op die site).
Echt, ik hoef zelf bijna niets te doen, m'n summons doen nagenoeg alle dmg. Hebben gelukkig op dit moment ook nog maar +260% dmg.
Moet nog het e.e.a. aan gear hebben, maar dat komt wel goed gezien ik het meeste cosmic spul kan solo'en.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:35

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Kan je ergens info van de game bekijken zonder dat je gelijk moet registeren?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Mad-Matt schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:54:
Kan je ergens info van de game bekijken zonder dat je gelijk moet registeren?
Gewoon op de site kan je al heel veel vinden.
Verder zou je op Twitch.tv naar streams kunnen kijken van mensen die het spelen.
Op YouTube is ook genoeg materiaal over deze game te vinden (bijvoorbeeld dit filmpje (let op, dit is echt begin gameplay. karakter is verre van sterk en begint bij lvl 1)).

Keuzes te over dus :)

[ Voor 6% gewijzigd door Renquin op 16-07-2015 18:51 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ah ja, top. Op de een of andere manier kwam ik steeds op de "register-page" uit en kwam ik er niet meer vanaf.
Vanavond maar even registeren en een hero kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Mad-Matt schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:28:
ah ja, top. Op de een of andere manier kwam ik steeds op de "register-page" uit en kwam ik er niet meer vanaf.
Vanavond maar even registeren en een hero kiezen.
Mocht je wat tips/trucs/hulp nodig hebben, moet je maar een gil geven.
Mijn ingame nick is ook Renquin, voeg me gerust toe als vriend.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ga ik zeker doen!

Denk dat ik met Captain America begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Mad-Matt schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 13:17:
Ga ik zeker doen!

Denk dat ik met Captain America begin :)
Denk er aan dat je alle heroes tot lvl 10 kan uitproberen.
Ik zou er een paar spelen voordat je de keus maakt welke je neemt.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

en na lvl 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Dan moet je ze kopen via echt geld of ingame "eternity splinters" die droppen of die je krijgt als je een paar dagen inlogd.

Ben even kwijt hoe ze het gedaan hebben, maar je krijgt na x-dagen inloggen (volgens mij al vrij rap) 400 eternity splinters. Hiermee kan je, afhankelijk van hoe duur de hero is, er 1 of 2 kopen.
Ja kan ook kiezen om een "random hero box" te kopen, deze is nog goedkoper dan de goedkoopste hero, maar je weet nooit wie je krijgt.

Het is dus de keuze of je een hero wilt kopen die je sowieso denkt leuk te gaan vinden, of dat je wilt gokken dat je een hero krijgt die je leuk gaat vinden om te spelen.

Het spel voorziet je sowieso in minimaal 1 hero, die je volledig krijgt.

Max lvl is btw 60.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ah ok, top.

13gig, damn :P
(download via steam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Mad-Matt schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 17:24:
ah ok, top.

13gig, damn :P
(download via steam)
Heb je zo binnen, toch? :P
Even gekeken, de 2e dag dat je inlogt (hoeft niet achter elkaar te zijn, gewoon de 2e dag) krijg je die 400 Eternity Splinters waar ik het over had :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

net ff als Thor gespeeld, wat me opvalt (D3 speler hier):
- items en tekst zijn erg klein
- helaas geen vergelijking tussen huidige item en nieuwe item (inventory)
- hectisch, niet echt structuur in het spel

Wel geinig spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Mad-Matt schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 21:37:
net ff als Thor gespeeld, wat me opvalt (D3 speler hier):
- items en tekst zijn erg klein
- helaas geen vergelijking tussen huidige item en nieuwe item (inventory)
- hectisch, niet echt structuur in het spel

Wel geinig spelen
- Tekst kan je in de options vergroten.
- Vergelijkingen zijn er niet voorgekauwd nee, dat klopt. Je moet zelf even lezen wat voor jou beter is :)
- Hectisch is idd het goede woord :D

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Kan je van hero wisselen als hij nog geen lvl 10 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Inmiddels al lvl 27 met Cyclops. Heb echt een shitload aan items telkens omdat ik vandaag iets van 10 reward chests heb verzameld. Maar ben er nog niet helemaal uit wat ik met Uniques/Relics moet als ik er klaar mee ben, gewoon verkopen? Tevens ook tig elements maar het craften is wat onduidelijk. Er zijn zó veel verschillende dingetjes te verzamelen, echt om gek van te worden.. Credits, Odin Tokens, Elements, Eternal Shards etc. etc. Beetje overwhelming zo.

En merk dat diverse quests nogal bugged/lastig zijn. "Destroy 5 idols", en er maar 1 vinden in de area omdat de rest van de spelers de anderen al gesloopt hebben en dit niet voor jouw quest meetelt.. :/

Cyclops is wel leuk maar die hele martial arts skills vind ik echt niets.. Dus gebruik maar 1 skilltree eigenlijk..

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 18-07-2015 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeterno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09-2024
Mad-Matt schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 19:58:
Kan je van hero wisselen als hij nog geen lvl 10 is?
Yep, op T drukken en een andere hero selecteren moet gewoon kunnen. De enige momenten dat je niet kan wisselen zijn als je in-combat bent, en binnen instances.
Angeloonie schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 22:12:
Inmiddels al lvl 27 met Cyclops. Heb echt een shitload aan items telkens omdat ik vandaag iets van 10 reward chests heb verzameld. Maar ben er nog niet helemaal uit wat ik met Uniques/Relics moet als ik er klaar mee ben, gewoon verkopen? Tevens ook tig elements maar het craften is wat onduidelijk. Er zijn zó veel verschillende dingetjes te verzamelen, echt om gek van te worden.. Credits, Odin Tokens, Elements, Eternal Shards etc. etc. Beetje overwhelming zo.

En merk dat diverse quests nogal bugged/lastig zijn. "Destroy 5 idols", en er maar 1 vinden in de area omdat de rest van de spelers de anderen al gesloopt hebben en dit niet voor jouw quest meetelt.. :/

Cyclops is wel leuk maar die hele martial arts skills vind ik echt niets.. Dus gebruik maar 1 skilltree eigenlijk..
5 dezelfde uniques zijn inwisselbaar voor relics, runes, of een credit chest. Al zal je redelijk snel zonder stash space komen te zitten als je alles verzamelt. Met het huidige Odin event kan je wel aardig snel een paar credit chests bij elkaar sprokkelen. Credit limiet is 3mil, dus een paar chests achter de hand hebben is altijd handig.

De enige quests die mensen op die manier kunnen verstoren zijn de 'world events' die bovenin je scherm verschijnen. Tenzij ze het echt verkloot hebben met de laatste story update. De 'echte' story quests zitten in personalized instances.
Standaard kan je daar wel gegroepeerd worden met andere mensen, als die je in de weg zitten kan je dat uitzetten in je settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Thanks!

Tot zover de volgende heroes geprobeerd:
Gambit
Capt. America
Deadpool
Thor

Deadpool is tot zover wel m'n favo, waarschijnlijk omdat ik iets met pistolen heb in real life en het daarom wel geinig vind in de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 03-08 03:05
Ik meld me hier ook even aan :)

Sinds een weekje ofzo de game opgepikt na een paar jaar d3 te spelen.
Grote fan van Hulk dus dat is ook men char geworden. Ondertussen lvl 24 geworden en eigenlijk fully equipped met uniques en cosmic items. Tov D3 een groot verschil in drop rates voor legendaries/cosmics!

Als jullie willen samen hollen voeg gerust toe op steam en dan zien we wel hoe t gaat !

http://steamcommunity.com/profiles/76561197982647952/

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ben nu level 34 geloof ik.

Blijf veel quests krijgen die gewoon bugged zijn.. Dingen die niet meetellen, bepaalde monsters die simpelweg niet spawnen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Angeloonie schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:51:
Ben nu level 34 geloof ik.

Blijf veel quests krijgen die gewoon bugged zijn.. Dingen die niet meetellen, bepaalde monsters die simpelweg niet spawnen etc.
Das wel gek als ik eerlijk ben.
Heb wel eens gehad dat ik niet alleen in zo'n instance zat en hierdoor de quest misliep omdat iemand anders er doorheen rende naar de objective.
Weet je zeker dat het niet zoiets is geweest?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nee, ben vandaag bezig geweest met questen om de ontbrekende quests te completen, en diverse bugs tegen gekomen:
- Quests die een reward icoontje hebben maar geen reward geven. (of iig niet de status van de reward updaten)
- Quests die niet te voltooien zijn (C4: Cool Their Jets - Mobile Moles spawnen niet, All the Kingpins Men - Maggia Limo's tellen niet voor het vernietigen van Maggia Limo's, C7: Prisoners of the Brood - Brood Warden spawned niet)

Toch wel jammer dat. Maar goed. heb er toch wat geld in gestoken en nu een Costume (Cyclops X-Factor), Team Up (Clea) en Pet (Old Lace) gehaald. Ook heel erg veel van die Odin's chests gehaald en mijn crafter wat geupgrade, maar dat gaat echt enorm langzaam. Ook irritant dat die pet items nodig heeft, want dan kan ik mijn crafter weer niet upgraden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik moet zeggen dat dit spel mij niet echt kan bekoren, ik mis binding met de game.
Waarschijnlijk omdat ik niet zo goed tegen alle hectiek in de game kan, je rent van hot naar her en ik kom op geen enkel moment lekker in de game.

Concept is erg leuk en ik kan goed geloven dat mensen enthousiast worden van deze game, ik ga alleen weer terug naar D3, mer mijn ding.

MMO is sowieso niet echt aan mij besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Angeloonie schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 22:22:
Nee, ben vandaag bezig geweest met questen om de ontbrekende quests te completen, en diverse bugs tegen gekomen:
- Quests die een reward icoontje hebben maar geen reward geven. (of iig niet de status van de reward updaten)
- Quests die niet te voltooien zijn (C4: Cool Their Jets - Mobile Moles spawnen niet, All the Kingpins Men - Maggia Limo's tellen niet voor het vernietigen van Maggia Limo's, C7: Prisoners of the Brood - Brood Warden spawned niet)

Toch wel jammer dat. Maar goed. heb er toch wat geld in gestoken en nu een Costume (Cyclops X-Factor), Team Up (Clea) en Pet (Old Lace) gehaald. Ook heel erg veel van die Odin's chests gehaald en mijn crafter wat geupgrade, maar dat gaat echt enorm langzaam. Ook irritant dat die pet items nodig heeft, want dan kan ik mijn crafter weer niet upgraden :P
Het kan zijn dat dit quests betreft die met de laatste update toegevoegd zijn, die de verschillende moeilijkheidsgraden uit het spel gehaald heeft.
Geen enkele quest komt mij namelijk bekend voor en ik heb de questline toch al een keer of 10 gedaan met verschillende karakters (voor de laatste patch dus).
Wel slecht dat dit dan allemaal bugged is, maar ach...
Mad-Matt schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 07:19:
Ik moet zeggen dat dit spel mij niet echt kan bekoren, ik mis binding met de game.
Waarschijnlijk omdat ik niet zo goed tegen alle hectiek in de game kan, je rent van hot naar her en ik kom op geen enkel moment lekker in de game.

Concept is erg leuk en ik kan goed geloven dat mensen enthousiast worden van deze game, ik ga alleen weer terug naar D3, mer mijn ding.

MMO is sowieso niet echt aan mij besteed.
Zoals met alles is niet elk spel voor iedereen hetzelfde :)
Veel plezier weer in D3, wat sowieso een geniale game blijft!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Das waar, ik vind het wel jammer, Marvel en superhelden vind ik erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

De game is dan ook momenteel is erbarmelijke staat. Ze hadden de afgelopen paar patches even wat langer moeten voorkoken.

Rewards ontbreken regelmatig, niet alle XP rewards zijn in (alle modi), items spawnen van het verkeerde level en een aantal dingen zijn hertuned, maar nog niet consistent.

Na het commentaar van voorheen heeft Gazillion waarschijnlijk besloten het patchen wat op te voeren, net als de yellow orb bugs die ook niet helemaal de bedoeling waren.

Maar het moment dat je xp rewards die je kan boosten voor geld wegneemt worden mensen wel pissig ja. En als je vervolgens ook nog bugs in je (betaalde) boosts heb zitten en dan patches gaat haasten, wordt het er dus uiteindelijk niet beter op.

Ik blijf wel even bij PoE vertoeven, kom met een weekje wel weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Lvl 58,7 gaat echt gigantisch traag nu -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Angeloonie schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 21:00:
Lvl 58,7 gaat echt gigantisch traag nu -O-
Mjuh, laatste 2 lvl's is echt tergend.
Maar je komt er wel doorheen!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Lvl 60 :P

En meteen kansloos in die Cosmics :') Lig binnen no-time omver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Angeloonie schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 22:06:
Lvl 60 :P

En meteen kansloos in die Cosmics :') Lig binnen no-time omver
Tsjah, je moet ook eerst wat gear vinden voordat je zomaar Cosmics in gaat...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Loop al volledig met lvl 60 unique gear rond :P Maar heb geen idee waar ik op moet focussen..

Heb iets van 8k defense, 1.8k damage nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Angeloonie schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 22:10:
Loop al volledig met lvl 60 unique gear rond :P Maar heb geen idee waar ik op moet focussen..

Heb iets van 8k defense, 1.8k damage nu
Voor cosmics is minimaal rond de 3k dmg wel nodig om een beetje normaal mee te kunnen.
Zoek verder eens wat builds op. Google is serieus je vriend wat dat betreft.
Ook qua welke gear met welke builds werkt.
Niet elke Unique is namelijk handig voor de build die je probeert uit te voeren, geloof me ;)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heb nu gewoon op alle gear met +skills gekozen :P Build had ik al van het web geplukt maar qua gear heb ik niet veel keuze, ik vind enkel dezelfde uniques telkens :P
Heb ook een legendary gekocht met Odin Marks (Gungir oid), die stond ook in de guide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Angeloonie schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 23:18:
Heb nu gewoon op alle gear met +skills gekozen :P Build had ik al van het web geplukt maar qua gear heb ik niet veel keuze, ik vind enkel dezelfde uniques telkens :P
Heb ook een legendary gekocht met Odin Marks (Gungir oid), die stond ook in de guide :)
Die legendary is lekker aan het lvlen nu in dat geval. Scheelt alvast als die maxed is.

Verder qua gear moet je op alles letten. De stats bovenaan zijn vaak nog belangrijker dan de +skill dingen.
Het is een goede combinatie :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Cosmic lukt nu dus nog niet echt (kan wel meelurken maar dat schiet ook niet op). Wat zou ik nu moeten gaan doen voor gear enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Angeloonie schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:43:
Cosmic lukt nu dus nog niet echt (kan wel meelurken maar dat schiet ook niet op). Wat zou ik nu moeten gaan doen voor gear enzo?
Terminals, industry city en midtown patrols, one shots, etc.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Maar dan gewoon puur uniques/odin marks/artifacts farmen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Er droppen genoeg uniques van de bosses enzo.
Er is een hele lijst aan quests die je nu hebt, legendaries/daylies van GFL.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Righto, ik ga vanmiddag wel weer kijken wat ik allemaal unlocked heb sinds lvl 60, stond een flinke lijst met missies/events/raids e.d. bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Geen idee wat je nick is ingame en of je online bent, maar ik ben ff een uurtje bezig en je mag best meedoen (gaat het voor jou ook wat sneller en hopelijk wat goede loot).
Laat maar weten, ingame nick is Renquin.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mijn nick is Angeloonie :)

Ik ben overigens nu ook met Iron Man gestart, inmiddels level 37. Ging een stuk sneller heb ik het gevoel door ipv story gewoon Midtown/Industry te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Doe de Muspel Green Raid, spaar die commendations en geef ze uit voor lvl 63 -> 66 unique upgrades in Odin's Palace (hub) rechts onderin bij de speciale Raid vendor.

Die upgrade moet je maar 1x kopen, dan kan je daarna voor ~10.000 cred een level 60 ilvl 63 naar ilvl 66 upgarden.

Daarna kan je 66 -> 69 doen als je Red Raids kunt hebben / Genosha Green mee mag lopen. Genosha Green is iets voor als je alles naar 69 hebt, level 80 legendary, 6000+ Omega points en je in Cosmic ICP / Midtown stil kan staan tussen 5 bosses zonder dood te gaan.

Doe de daily missions, daar krijg je ook commendations voor. Doe de Weekly / daily missions in Hammer Bay, dan kan je ook meteen influence sparen voor de gear salesman daar.

En kijk even welke char je speelt en welke all hero uniques een boost kunnen zijn, welke artifacts je helpen. Tijd om die te farmen. Dat kan best in Red Terminals als je Cosmic nog niet kunt hebben.

Zie je bij wel rond de endgame over een maandje of 2-3 ;-)
Zal wel even kijken of ik je kan toevoegen, de SG waar ik bij zit vind het vaak niet erg om bevriende noobies mee te nemen op Raids.

Oh Edit;
Iron Man is een prima char om met de juiste build en legendary (power cosmic) mee te raiden. Was mijn eerste "main" voor raids, heb ik denk een keer of 6 Green mee gedaan voordat ik goede uniques / artifacts had. Z'n checkbook Slot 3 is daarnaast een prachtige rarity boost.

Relic of GIbborim sparen. Extra energie (IM lust het als pap) en DPS / defence tegelijk!

Aanrader: http://marvelheroes.info/build/20792/
Power Cosmic tot je 1000 Odin marks hebt voor deze legendary.

[ Voor 17% gewijzigd door djunicron op 26-07-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Probleem met die raids is dat ik nooit iemand vind en dat ze solo onmogelijk zijn. Die 1e 10 bazen in Muspel lukken wel maar daarna one-shot die andere baas mij direct en doe ik ook 0,0 damage aan ze.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nou toch redelijk succes gehad de afgelopen dagen :)
Heb 2x een Muspelheim raid kunnen doen, een paar keer de Gold Ultron dinges en diverse cosmics. Resultaat is dat mijn Iron Man nu veel beter werkt dan Cyclops. Heb ook al zo'n recipe gekocht waarmee je een (slot 3) item naar lvl 63 kunt upgraden, perfect voor mijn Checkbook met bijna perfecte rolls :+
Heb ook al 2x een GoK gevonden dus het gaat de goede kant op. Veel ARMOR drives gevonden al en heb al een paar items daarvandaan geplukt ook.

Ben inmiddels met Winter Soldier begonnen, heb ook Luke Cage unlocked en Iceman, dus ben voorlopig nog wel zoet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Winter Soldier zit nu op level 50, dus nog even en ik heb alweer 3 characters op level 60. :P

Moet zeggen dat Iron Man echt vele malen beter is/speelt dan Cyclops. Lijkt veel meer damage te doen en ook veel meer andere nuttige skills (revive, spirit rechargen etc.)

Gisteren ook met Hawkeye gespeeld (tot level 1) en dat beviel mij op zich ook best goed. Qua skills kun je daar ook volledig ranged gaan dus dat ziet er wel tof uit. Misschien dat dat mijn volgende wordt, maar dan moet ik eerst weer ES verzamelen. Gelukkig is Hawkeye wel goedkoop. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Gaat de goede kant op!
Maar beter dan je Cyke al gedaan hebt als eerste, er zijn er maar weinig die em echt leuk vinden na vergelijking, maar je zal toch een keer die lvl 50 voor de synergy moeten halen (dan wel 60 voor die xp bonus).

De eerste paar chars haal je nog rustig genoeg ES binnen voor een random / gekozen char (de 200ES heroes dan) - vooral lekker randoms kiezen, je kan er prima 600ES kostende heroes zoals IM mee unlocken.

Ik heb ook voor m'n 66 upgrades eerst 3 gedaan, daarna slot 1, 5, 2 en 4. Voor de chars die ik speelde de meeste winst zo vroeg mogelijk. Voor de 69 upgrades weer eerst 3, daarna 1-2-5-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Ben bezig met meerdere chars, nu deadpool op 49 als hoogst.
Maar dat hele items/crafting moet ik nog echt doorkrijgen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend Gambit 60 gemaakt.. ook ontzettend leuk om te spelen.. beetje rond renneen met wat skills ranged / close combat lekker mix en matchen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gambit lijkt mij ook wel leuk :P

Van het weekend ook wat geklooid met verschillende characters..
Winter Soldier is nu level 54 geloof ik
Deadpool tot level 10, best grappig maar niet overtuigend
Human Torch tot level 10, en damn dat smaakte naar meer. Vette skills al op level 10!
Iceman had ik al unlocked en ben ik nu aan het spelen, level 25 oid nu. Ook best gave visuals maar qua damage lijkt het wat minder allemaal. Maar dat komt nog wel goed denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Bedenk wel dat, hoe meer chars je op lvl60 hebt, hoe sneller de volgende chars zijn om te lvl'en.
Je krijgt namelijk een x% exp boost per char op 60.
  • 1 hero at level 60 = +30% xp bonus.
  • 2 heroes at level 60 = +20% xp bonus (50% total).
  • 3 heroes at level 60 = +15% xp bonus (65% total).
  • 4 heroes at level 60 = +10% xp bonus (75% total).
  • 5+ heroes at Level 60 = +5% xp bonus for each hero (in addition to the 75% bonus from the first 4 heroes you have at level 60).

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Angeloonie schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:20:
Gambit lijkt mij ook wel leuk :P

Van het weekend ook wat geklooid met verschillende characters..
Winter Soldier is nu level 54 geloof ik
Deadpool tot level 10, best grappig maar niet overtuigend
Human Torch tot level 10, en damn dat smaakte naar meer. Vette skills al op level 10!
Iceman had ik al unlocked en ben ik nu aan het spelen, level 25 oid nu. Ook best gave visuals maar qua damage lijkt het wat minder allemaal. Maar dat komt nog wel goed denk ik.
W Soldier is (net als Punisher?) echt een LR ranged char met stealth, naast viable melee.
Deadpool is veel meer een tankje, met melee & sterke AOE. Maar hij is ook "oud" en heeft nodig een tune nodig. En die komt "binnenkort" (nog dit jaar).

Human Torch was inderdaad tot mijn verassing leuk spelen, maaaaar: Hij is zo squishy voorbij level 50... Je kan er ondanks de QoL update en unique update nog steeds niet echt met goed fatsoen mee raiden, ook niet met max gear, je wordt gewoon ge-1-of-2-shot... Misschien met perfecte artifacts, maarja...
DPS is ok, skills zijn leuk.
Iceman is vooral tegen het einde erg sterk! Summons + Ranged werkt als een trein. Het is niet Dr Doom sterk, maar zeker dik in orde. Snel naar level 40 toe ermee.

==

Maar in het algemeen, beter snel je hoogste heroes naar 60 brengen, vooral in het begin maakt dat een mega verschil met het levellen van andere heroes. Zeker met een 50% XP potje uit de MK1 card rewards voor je cube shards is het met 5 heroes op level 60 lekker soepel levellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier nog mensen met een actieve casual Supergroep? degene waar ik in zit is dood aan het gaan :( Zoek eigenlijk 1 waar ik wat runs mee kan doen.. af en toe is raiden.. niks verplichts maar gewoon fun en casual!

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Zit zelf nog niet in een groep dus grind zelf wat in het rond en ontvang soms invite voor een soort platoon.
DP is nu op 52 maar dat laatste stuk grinden naar 60 duurt echt lang.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Inderdaad, tot level 50 gaat het snel en daarna sta je ineens stil.. -O-
Gisteren eindelijk WS naar level 60. Maar eigenlijk ben ik alweer afgeknapt, heb niet echt het idee dat hij effectief is qua damage en survivabilty.

Dus maar weer verder met Iceman, nu nog 8 levels te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Tsjah, op lvl 60 begint het pas echt.
Dan mag je gaan gearen etc, maar er zijn gelukkig 300 manieren bij gekomen waarop je dat kan doen.
Pas als je wat van de Uniques hebt die daadwerkelijk bij je build passen e.d. wordt het leuk en ga je merken dat je meer dmg doet en langer overleefd enzo.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Ik vind het wel een leuke arpg, maar zodra ik 60 ben verlies ik de interesse in een hero. Reden: de item grind is vreselijk saai. Steeds dezelfde terminal door voor items, player base die klaagt als een run langer dan een seconde of 40 gaat duren. Zoveel mogelijk skippen want trash is irrelevant. Dat is zo dodelijk saai (enkel mijn mening uiteraard), dat de lol me snel vergaat. Dan liever een beetje aanprutsen in andere games waar 'elite' packs belangrijker zijn dan boss rushes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

MH is inderdaad erg boss centric (early) end-game.

Dat heroes "vers" op 60 erg slap aanvoelen is ook omdat je dan net uit het midden van de moeilijkheidsgraad de "normale" moeilijkheidsgraad instapt. Alleen vaak nog met level 5x gear en zonder alle ideale artifacts, waar je na korte tijd wel mee speelt. Daarom dus eerst wat bovineheim runs doen, bovengemiddelde gear daaruit zoeken en dan upgraden naar hogere itemlevels, om daarmee dan cosmic terminals voor artifacts te farmen.

Zoals met zoveel in MH had dat allemaal wel wat beter uitgelegd mogen worden. Als je na je lvl 60 Midtown / Industry city uit stapt en weer in, sla je in de 60 instance opeens geen deuk meer in een pakje boter...

De bosses zijn eigenlijk de "elites" van MH, de andere mobs kan je wel meepakken, maar het hoeft niet. Er zijn naar mijn mening prima dingen te doen in de endgame, maar goed, ik begrijp dat ze dat ook blijven uitbreiden voorlopig.

Ik zou vooral nog even een andere hero gaan levellen inderdaad, synergy xp sparen, maar uiteindelijk is het wel zo leuk om de best bevallende mee te nemen naar Raids zodra je daar klaar voor bent.
Pagina: 1