Doe de Muspel Green Raid, spaar die commendations en geef ze uit voor lvl 63 -> 66 unique upgrades in Odin's Palace (hub) rechts onderin bij de speciale Raid vendor.
Die upgrade moet je maar 1x kopen, dan kan je daarna voor ~10.000 cred een level 60 ilvl 63 naar ilvl 66 upgarden.
Daarna kan je 66 -> 69 doen als je Red Raids kunt hebben / Genosha Green mee mag lopen. Genosha Green is iets voor als je alles naar 69 hebt, level 80 legendary, 6000+ Omega points en je in Cosmic ICP / Midtown stil kan staan tussen 5 bosses zonder dood te gaan.
Doe de daily missions, daar krijg je ook commendations voor. Doe de Weekly / daily missions in Hammer Bay, dan kan je ook meteen influence sparen voor de gear salesman daar.
En kijk even welke char je speelt en welke all hero uniques een boost kunnen zijn, welke artifacts je helpen. Tijd om die te farmen. Dat kan best in Red Terminals als je Cosmic nog niet kunt hebben.
Zie je bij wel rond de endgame over een maandje of 2-3 ;-)
Zal wel even kijken of ik je kan toevoegen, de SG waar ik bij zit vind het vaak niet erg om bevriende noobies mee te nemen op Raids.
Oh Edit;
Iron Man is een prima char om met de juiste build en legendary (power cosmic) mee te raiden. Was mijn eerste "main" voor raids, heb ik denk een keer of 6 Green mee gedaan voordat ik goede uniques / artifacts had. Z'n checkbook Slot 3 is daarnaast een prachtige rarity boost.
Relic of GIbborim sparen. Extra energie (IM lust het als pap) en DPS / defence tegelijk!
Aanrader:
http://marvelheroes.info/build/20792/
Power Cosmic tot je 1000 Odin marks hebt voor deze legendary.
[
Voor 17% gewijzigd door
djunicron op 26-07-2015 16:19
]