Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop bouwkwaliteit + scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben aan het rondkijken voor een nieuwe laptop, belangrijkste vind ik een full hd (ips) scherm en super goede bouwkwaliteit/materiaalgebruik. Kom je al snel uit bij de macbook pro retina, weet iemand verder nog een goede optie?

Budget:1000-1500

• phkba
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-11 11:11
Net een paar tientjes boven je budget maar dit zou een erg mooie optie zijn: pricewatch: HP Elitebook 8570w (LY556ET)

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-11 10:39

hostler

Yeahhh dude!

Beetje magere startpost. Als je advies zoekt moet je het volgende even doorlezen:
LAA beleid

Verwijderd

Topicstarter
phkba schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:03:
Net een paar tientjes boven je budget maar dit zou een erg mooie optie zijn: pricewatch: HP Elitebook 8570w (LY556ET)
Die elitebooks zijn mooie dingen, maar vind ze vaak wel overpriced. Misschien nog wel meer overpriced dan apple laptops. 4gb en een hdd bij een laptop van bijna 1600 euro vind ik not done.

• phkba
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-11 11:11
Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:05:
[...]

Die elitebooks zijn mooie dingen, maar vind ze vaak wel overpriced. Misschien nog wel meer overpriced dan apple laptops. 4gb en een hdd bij een laptop van bijna 1600 euro vind ik not done.
Tja als je een laptop wil met super goede bouwkwaliteit dan moet je helaas toch aan dat soort prijzen denken.
Bedenk daarnaast dat een 4Gb geheugen module amper wat kost en in een elitebook in 1 minuut ingebouwd is dus staar je daar niet blind op.

Persoonlijk vind ik ruim 2000 euro voor een laptop pas zonde van je geld (kom maar op Apple fanboys :P)

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

En daar isie weer: Samsung Ativ Book 8. Na mijn zoektocht naar een MacBook Pro alternatief de enige optie. Geen moment spijt van gehad en scherm en bouwkwaliteit zijn top notch.Wel iets over je budget.

Als je puur voor bouwkwaliteit en robuustheid wilt gaan zonder op esthetiek te letten kun je eens naar Lenovo kijken.

Verwijderd

Topicstarter
EddoH schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 00:02:
En daar isie weer: Samsung Ativ Book 8. Na mijn zoektocht naar een MacBook Pro alternatief de enige optie. Geen moment spijt van gehad en scherm en bouwkwaliteit zijn top notch.Wel iets over je budget.

Als je puur voor bouwkwaliteit en robuustheid wilt gaan zonder op esthetiek te letten kun je eens naar Lenovo kijken.
Vind esthetiek ook redelijk belangrijk, die ativ book 8 is een mooi ding. Kan er wel weinig over vinden.

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Klopt, het is een rebrand van de 7 series chronos, met wat aanpassingen, de meeste review gaan over de (oude, dus niet 100% te vergelijken) chronos. Op het forum van www.notebookreview.com staan uitgebreide gebruikerservaringen van de nieuwe Ativ Book 8. Ook Tweaker EXpaND heeft een review geschreven: productreview: Samsung ATIV Book NP880Z5E-X01NL review door EXpaND
Pagina: 1