Eergisteren een nieuwe PC besteld en hem gisteren in elkaar gezet:
Alles leek in eerste instantie prima te werken, tot ik ging gamen... Krijg continu een error: "display driver stopped responding"
Het gebeurt niet altijd direct, maar BF3 is het me nog niet gelukt om verder te komen dan 10seconden. Counterstrike source kon ik net wel even 3minuten spelen.
Nu heb ik al wat gezocht op internet en het schijnt een veel voorkomend iets te zijn, alleen niemand weet een concrete oorzaak of oplossing te noemen.
Ik draai nu op de 320.49 drivers, de nieuwste dus. Al 2x opnieuw geïnstalleerd, maar mocht niet baten. Het gebeurd ook op vrij random momenten, dus niet alleen tijdens games. Ook probeer ik net MSI Kombustor te draaien met een stress test, maar daarbij viel hij ook al gauw uit.
Aantal oorzaken die ik kan bedenken zijn:
- Drivers?
- Voeding?
- Videokaart zelf kapot?
Heeft iemand misschien een idee welke oudere drivers ik kan gebruiken? En hoe ik nog meer dingen kan testen? Temperatuur van de kaart komt niet boven de 60 graden uit.
Ps. Terwijl ik net op toon voorbeeld drukte, gebeurde het weer
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 208,45 | € 208,45 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87P-D3 | € 98,30 | € 98,30 |
| 1 | Palit GeForce GTX 760 2GB Jetstream | € 234,40 | € 234,40 |
| 1 | Cooler Master K280 | € 30,45 | € 30,45 |
| 1 | Acer X243W Zilver | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 29,99 | € 29,99 |
| 1 | Logitech G15 Gaming Keyboard | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Logitech G500 | € 40,47 | € 40,47 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 52,03 | € 52,03 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Plextor PX-256M5S 256GB | € 141,90 | € 141,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 891,99 | |
Alles leek in eerste instantie prima te werken, tot ik ging gamen... Krijg continu een error: "display driver stopped responding"
Het gebeurt niet altijd direct, maar BF3 is het me nog niet gelukt om verder te komen dan 10seconden. Counterstrike source kon ik net wel even 3minuten spelen.
Nu heb ik al wat gezocht op internet en het schijnt een veel voorkomend iets te zijn, alleen niemand weet een concrete oorzaak of oplossing te noemen.
Ik draai nu op de 320.49 drivers, de nieuwste dus. Al 2x opnieuw geïnstalleerd, maar mocht niet baten. Het gebeurd ook op vrij random momenten, dus niet alleen tijdens games. Ook probeer ik net MSI Kombustor te draaien met een stress test, maar daarbij viel hij ook al gauw uit.
Aantal oorzaken die ik kan bedenken zijn:
- Drivers?
- Voeding?
- Videokaart zelf kapot?
Heeft iemand misschien een idee welke oudere drivers ik kan gebruiken? En hoe ik nog meer dingen kan testen? Temperatuur van de kaart komt niet boven de 60 graden uit.
Ps. Terwijl ik net op toon voorbeeld drukte, gebeurde het weer
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd