Ik heb een workbook met daarop oa. een aantal shapes (in de vorm van listboxen) waar iets mee moet gebeuren. Bij één treedt een fout op, en het is natuurlijk gemakkelijk om te achterhalen wat daar de naam van is op het moment dat de naam optreedt:
For Each Shape In ActiveSheet.Shapes
debug.print shape.name
doe vanalles (hier treedt een fout op)
Next Shape
Het probleem is echter dat ik nu 3 namen krijg (dropdown 55, dropdown 56, dropdown 58) en in het Workbook (zeg maar de UI van Excel) kom ik er niet achter welke shape bij welke naam hoort.
Van een commandbutton kun je bijv. het eigenschappenvenster openen (waar je dan o.a. de Name ziet staan), maar van de listbox worden geen eigenschappen getoond. Dus....welke listbox op het Workbook hoort bij welke VBA-name?
Iemand?
For Each Shape In ActiveSheet.Shapes
debug.print shape.name
doe vanalles (hier treedt een fout op)
Next Shape
Het probleem is echter dat ik nu 3 namen krijg (dropdown 55, dropdown 56, dropdown 58) en in het Workbook (zeg maar de UI van Excel) kom ik er niet achter welke shape bij welke naam hoort.
Van een commandbutton kun je bijv. het eigenschappenvenster openen (waar je dan o.a. de Name ziet staan), maar van de listbox worden geen eigenschappen getoond. Dus....welke listbox op het Workbook hoort bij welke VBA-name?
Iemand?