2e Monitor boot maar geeft daarna een "Geen Signaal" error.

Pagina: 1
Acties:

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-02 13:33
Beste tweakers, ik heb weer een probleempje.

Heb sinds gister een nieuwe monitor, de Asus vg248qe.
Heb hem aangesloten in de 2e port van mijn GTX680 (onderste port) en mijn oude monitor (wat een verloopstukje heeft van vga(?) naar dvi en die zit daarboven.

Nu heb ik als ik opstart dat mijn oude monitor het opstartscherm laat zien, en zodra ik mijn bureaublad te zien krijg springt hij over van oud naar nieuw. en zegt hij "Geen signaal."

heb de oude monitor al in mijn moederbord gestoken, wat ook tot geen beeld lijdt.

Graag hoor ik wat dit is. ;)

Dank.

EDIT: zodra ik mijn dvi cable van mijn nieuwe monitor er uit trek springt mijn oude aan, waar ik nu op edit.
het lijkt er gewoon op dat hij geen 2 beeldschermen aankan.. maar ik kan hem ook niet aan mijn moederbord doen want dan krijg ik ook geen beeld.

[ Voor 17% gewijzigd door Basxt op 03-07-2013 14:16 ]

Verwijderd

Zorg dat in de beeldscherm instellingen beide schermen geactiveerd zijn en de verversings waarde (Hz) niet te hoog is. Dit kan je instellen in zowel Windows of het Nvidia control paneel. Test anders is met alleen je nieuwe scherm op de nu gebruikte poort voor je oude scherm. Heb je wel is beeld gehad op je nieuwe scherm?

• Basxt
Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:07:
Zorg dat in de beeldscherm instellingen beide schermen geactiveerd zijn en de verversings waarde (Hz) niet te hoog is. Dit kan je instellen in zowel Windows of het Nvidia control paneel. Test anders is met alleen je nieuwe scherm op de nu gebruikte poort voor je oude scherm. Heb je wel is beeld gehad op je nieuwe scherm?
Heb dat beide geprobeerd maar als ik ze beide aangesloten hebt dan kan ik in windows niet selecteren omdat alles grijs is. terwijl ik die andere wel gewoon kan aanpassen. Nvidia panel laat hem ook niet zien. in wat voorn port ik hem ook zet.

Verwijderd

Probeer is een andere kabel (originele als die bij het scherm zat). Of test de monitor op een ander systeem. Installeer ook de nieuwste NV drivers!

• Basxt
Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:18:
Probeer is een andere kabel (originele als die bij het scherm zat). Of test de monitor op een ander systeem. Installeer ook de nieuwste NV drivers!
heb ik allemaal al geprobeerd. Maar het rare is, dat als ik hem bij de Monitor tab aan klik dat alles dan grijs wordt. in tegenstelling tot mijn nieuwe monitor. :/

Ik weet niet of je van Lightboost gehoord hebt, maar dat is wat nu aan het proberen ben en sinds dien wilt mijn andere scherm niet meer aan, (hij is 60hz.)

zou een windows systeemherstel werken?

• Basxt
EDIT. Het is gefixt!
Het panel waar je beeldschermen selecteerd moest ik op "Extenden" klikken. en pats daar was het beeld! :)
Pagina: 1