Toon posts:

Kabeltje HDMI Air naar scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe Macbook Air en heb nog een 24 inch scherm staan die ik als monitor voor de Air wil gaan gebruiken. Nu is mijn vraag welk kabeltje ik daar voor ndoig heb. Op de site van Apple staan deze twee opties, welke is de handigste?

http://store.apple.com/nl...aar-hdmi-adapter?fnode=51

http://store.apple.com/nl...-hdmi-kabel-(4m)?fnode=51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
De ene is een converter en heb je nog een hdmi kabel nodig.

De andere is een complete kabel van 4m met aan de ene kant Display poort en aan de andere kant hdmi poort. Deze is wel duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi Rogier1991,

Hier op GoT verwachten we enige mate van eigen inzet. Om te beginnen is het handig om duidelijk te vertellen wat het probleem is, wat je zelf gezocht en gevonden hebt, waar je tussen twijfelt en vooral waarom.

Het is duidelijk dat je je MacBook Air wilt aansluiten op een monitor. Wat hier ontbreekt is dat je niet aangeeft wat voor een monitor dat is, en welke aansluitingen er beschikbaar zijn. Vermoedelijk wil je het via HDMI aansluiten, gegeven je links naar de Apple Store. Waarom je twijfelt tussen deze twee kabels, is niet duidelijk. Daarnaast kan alleen jij bepalen welk het handigst is, en of je 25 euro extra wil betalen voor een 4 meter HDMI kabel. Bovendien kan het handiger zijn om direct een (mini-)displayport-kabel te gebruiken, als je monitor dat heeft.

Je mag een nieuw topic openen, maar geef daar dan wel duidelijk aan wat je hebt, wat je zoekt, wat je gevonden hebt en waarom je twijfelt.

Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.