Goedemorgen,
Ik wil graag mijn formulier wanneer die gepost wordt via jquery afhandelen en dat werkt prima via de browser op een computer of via een android tablet alleen wanneer ik dat form wil posten op een ipad gebeurt er niets...
Hij roept wel mijn functie aan maar wanneer hij daar een post doet houdt hij er mee op.
Heeft iemand van jullie dit probleem misschien al kunnen verhelpen voor de ipad?
mijn form is heel simpel;
en wanneer het input veld ingevuld is wordt de submit button actief.
Dit is dan de functie die aangeroepen wordt;
en de afspraakverzetten.php pagina is gewoon dat hij een update statement uitvoerd.
Is er een manier om te zorgen dat hij met die type POST op een ipad ook wat doet?
Want de functie roept hij wel aan op een ipad maar hij update me sql niet en start dus niet de afspraakverzetten.php pagina.
Ik wil graag mijn formulier wanneer die gepost wordt via jquery afhandelen en dat werkt prima via de browser op een computer of via een android tablet alleen wanneer ik dat form wil posten op een ipad gebeurt er niets...
Hij roept wel mijn functie aan maar wanneer hij daar een post doet houdt hij er mee op.
Heeft iemand van jullie dit probleem misschien al kunnen verhelpen voor de ipad?
mijn form is heel simpel;
HTML:
1
2
3
4
| <form method="post" action="" id="verzetten"> <input type="text" name="afspraakverzetten_input" id="afspraakverzetten_input" autocomplete="off"> <input type="submit" class="lbutton" value="Nieuwe datum vastzetten" onclick="AfspraakVerzetten('<?php echo $id; ?>');" disabled="disabled"> </form> |
en wanneer het input veld ingevuld is wordt de submit button actief.
Dit is dan de functie die aangeroepen wordt;
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| function AfspraakVerzetten(id) { var nieuwedatum = $('#afspraakverzetten_input').val(); $.ajax({ type: "POST", url: "afspraakverzetten.php", data: 'id='+id+'&nieuwedatum='+nieuwedatum, cache: false, success: function(data){} }); } |
en de afspraakverzetten.php pagina is gewoon dat hij een update statement uitvoerd.
Is er een manier om te zorgen dat hij met die type POST op een ipad ook wat doet?
Want de functie roept hij wel aan op een ipad maar hij update me sql niet en start dus niet de afspraakverzetten.php pagina.
[ Voor 0% gewijzigd door BtM909 op 03-07-2013 11:07 ]