Ik kan het nergens vinden (geheugen voor de compaq deskpro EP-serie), iemand die me helpen kan? Alvast dank.
Verwijderd
Compaq geheugen moet je bij een compaq reseller kopen, maar probeer eerst eens een reep gewoon geheuegen erin te doen, werkt vaak ook wel, compaq geheugen is nogal prijzig nl.
compaq geheugen is meestal A-Merk geheugen..
doe je er A-merk geheugen (micron / dane elec / kingston bijvoorbeeld) in met gouden tandjes dan werkt het...
doe je er noname geheuegen in wordt dat niet ondersteund door compaq...
Suc6
Lord T
doe je er A-merk geheugen (micron / dane elec / kingston bijvoorbeeld) in met gouden tandjes dan werkt het...
doe je er noname geheuegen in wordt dat niet ondersteund door compaq...
Suc6
Lord T
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Wij hebben hier gewoon non-brand geheugen in onze Compaq EP's gedaan en dat werkt perfect. Zeker met de huidige prijzen zou ik gewoon voor normaal geheugen gaan. (pc shop om de hoek)
Als je per-se compaq geheugen wil kan ik www.codis.nl of ingram micro (weet url niet) aanraden.
Als je per-se compaq geheugen wil kan ik www.codis.nl of ingram micro (weet url niet) aanraden.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
ff bellen met dane elec zit in rotterdam
Vlierbaan 34
2908 LR Capelle aan den IJssel
Nederland
Info@dane-elec.nl
tel: 0031-10-4512255
hier heb ik al mijn compaq compatible (geen compaq dus goedkoper) maar je kunt er ook compaq kopen als je wilt
Vlierbaan 34
2908 LR Capelle aan den IJssel
Nederland
Info@dane-elec.nl
tel: 0031-10-4512255
hier heb ik al mijn compaq compatible (geen compaq dus goedkoper) maar je kunt er ook compaq kopen als je wilt
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
mtec of hyundai geheugen werkt altijd perfect, compaq zelf gebruikt pqi mtec en hyundai als chipsets voor hun geheugen, in de nieuwere kun je alles proppen, dat werkt wel
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
jammer dat er geen prijzen bij staanOp dinsdag 05 juni 2001 13:09 schreef Oscar the Grouch het volgende:
www.memory-upgrade.nl
Hier halen wij al ons Compaq-mem vandaan. Prima spul, goed bedrijf
foutje bedankt
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
hier ging gruwelijk wat mis!Op dinsdag 05 juni 2001 18:33 schreef psygho het volgende:
[..]
bleh vet duur daar!, maar met personeels korting nog wel te doen, lekkere koffie en macvoer!
Pagina: 1