Toon posts:

Thrustmaster Ferrari 3 in 1 GT experience - normaal gas gev

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb sinds een week de Thrustmaster Ferrari 3 in 1 GT experience in huis. Ik kan echter in de racegames alleen maar binair gas geven. Dus of plankgas of geen gas en ik kan niet een beetje gas geven bijvoorbeeld. Iemand enig idee hoe ik dat kan verhelpen? Ik heb de volgende games en bij elke was het zelfde. NFS most wanted, Dirt 3, Grid 2 en driver los santos.

PS. Ik weet niet of dit goed staat, mijn excuses daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

en wat zie je in het calibratie menu onder settings etc

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je ziet dan button 8 staan, maar dat krijg ik als ik mijn rechter gaspedaal inhoud. Het lijkt me echter niet helemaal goed dat je alleen button 8 hebt staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

button (knop) is idd niet goed, je moet ergens kunnen toewijzen dat het een schuif is, dus als het kan een vinkje bij de button weghalen en in een andere tab toevoegen?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie! Maar zou je dat misschien iets uitgebreider kunnen uitleggen?