Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 14:06
Ik heb een home-made XBMC HTPC thuis, deze bevat al mijn films en series.
nu heb ik sinds kort een HTC One, en wil ik op Android films kunnen kijken vanaf de XBMC machine die tevens ingesteld staat mediaserver.

Ik heb diverse apps geprobeerd, voor een specifieke aflevering van een serie.
Ik blijf twee situaties hebben, de ene speelt een aflevering probleemloos af zonder geluid, de ander doet het met geluid maar met heel traag beeld.

Ik heb hier vrij vlotte wifi, en de HTPC is vrijwel idle.
Heeft iemand hier ervaring mee?

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:16

Snuffel

Vroem!

Dat kan toch met Yatse als ik het goed heb?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 14:06
Mits je 4 euro betaald schijnbaar wel, beetje riskant om alleen daarvoor te kopen.
er zijn genoeg alternatieven, alleen blijf 1 van de 2 situaties houden.
Lijkt wel alsof Android niet over de juiste codecs beschikt.
Zojuist een app gevonden die het wel kan afspelen, maar dan enkel met software rendering waardoor het geluid veel te zacht is.

// EDIT //

Ik gebruik nu een app om gewoon samba shares te gebruiken vanaf de HTPC en gebruik "MX Player" om video's te bekijken met AC3 streams met h/w+ instelling, dan gaat het goed.

[ Voor 21% gewijzigd door xoniq op 02-07-2013 22:29 ]

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:36
Ik zie dat je al een oplossing hebt gevonden maar om toch nog even je vraag te beantwoorden, ik kan je BubbleUPnP i.c.m BSPlayer of MX Player + codec voor DTS ondersteuning aanbevelen, werkt hier altijd prima met XBMC, Plex en ps3mediaserver via UPnP.