Hoofdredacteur bij GamerBase: games, handhelds en tech, zonder de hype. Gewoon up to date.
Dat kan toch met Yatse als ik het goed heb?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Mits je 4 euro betaald schijnbaar wel, beetje riskant om alleen daarvoor te kopen.
er zijn genoeg alternatieven, alleen blijf 1 van de 2 situaties houden.
Lijkt wel alsof Android niet over de juiste codecs beschikt.
Zojuist een app gevonden die het wel kan afspelen, maar dan enkel met software rendering waardoor het geluid veel te zacht is.
// EDIT //
Ik gebruik nu een app om gewoon samba shares te gebruiken vanaf de HTPC en gebruik "MX Player" om video's te bekijken met AC3 streams met h/w+ instelling, dan gaat het goed.
er zijn genoeg alternatieven, alleen blijf 1 van de 2 situaties houden.
Lijkt wel alsof Android niet over de juiste codecs beschikt.
Zojuist een app gevonden die het wel kan afspelen, maar dan enkel met software rendering waardoor het geluid veel te zacht is.
// EDIT //
Ik gebruik nu een app om gewoon samba shares te gebruiken vanaf de HTPC en gebruik "MX Player" om video's te bekijken met AC3 streams met h/w+ instelling, dan gaat het goed.
[ Voor 21% gewijzigd door xoniq op 02-07-2013 22:29 ]
Hoofdredacteur bij GamerBase: games, handhelds en tech, zonder de hype. Gewoon up to date.
Ik zie dat je al een oplossing hebt gevonden maar om toch nog even je vraag te beantwoorden, ik kan je BubbleUPnP i.c.m BSPlayer of MX Player + codec voor DTS ondersteuning aanbevelen, werkt hier altijd prima met XBMC, Plex en ps3mediaserver via UPnP.