Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Veel gamen. Ik speel op het moment Starcraft 2 en Dota 2 die niet heel veel nodig hebben maar de nieuwe spellen die gaan uitkomen wil ik graag op High kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 800 Euro inclusief monitor. Muis, toetsenbord en koptelefoon heb ik al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb niks om mee te nemen aangezien ik een macbook pro op het moment heb.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is het lijstje dat ik gemaakt heb. Het is het basissysteem van Juli en heb alleen de behuizing veranderd. Ik vraag mij wel af of de voeding gaat passen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Maakt mij niet veel uit. Het geen dat ik alleen graag wil is de BitFenix Prodigy behuizing en voor de rest draait het alleen om performance.
Mijn vraag is dus voornamelijk of die allemaal in de Prodigy gaan passen? De videokaart past iig als ik de bovenste HDD cage eruit haal. Bij voorbaat dank!
Veel gamen. Ik speel op het moment Starcraft 2 en Dota 2 die niet heel veel nodig hebben maar de nieuwe spellen die gaan uitkomen wil ik graag op High kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 800 Euro inclusief monitor. Muis, toetsenbord en koptelefoon heb ik al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb niks om mee te nemen aangezien ik een macbook pro op het moment heb.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is het lijstje dat ik gemaakt heb. Het is het basissysteem van Juli en heb alleen de behuizing veranderd. Ik vraag mij wel af of de voeding gaat passen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4430 Boxed | € 163,- | € 163,- |
| 1 | ASRock B85M-HDS | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | Palit GeForce GTX 760 2GB Jetstream | € 234,40 | € 234,40 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 53,85 | € 53,85 |
| 1 | BitFenix Prodigy Zwart | € 62,92 | € 62,92 |
| 1 | BenQ GL2450 Zwart | € 121,76 | € 121,76 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 52,03 | € 52,03 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 53,30 | € 53,30 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 802,21 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Maakt mij niet veel uit. Het geen dat ik alleen graag wil is de BitFenix Prodigy behuizing en voor de rest draait het alleen om performance.
Mijn vraag is dus voornamelijk of die allemaal in de Prodigy gaan passen? De videokaart past iig als ik de bovenste HDD cage eruit haal. Bij voorbaat dank!