Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

opzoek naar een bestel plugin voor wordpress

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben opzoek naar een plugin of template met de volgende functie.
http://www.budgetbroodjes.nl/bestellen.php
Het zou moeten werken zoals in het voorbeeld.
een dropdown balk waar je een keuze kan maken uit meerdere dingen.

Ik heb op google gezocht, weet alleen niet zo goed waar ik op moet zoeken.
op themeforest gekeken maar ook daar zou ik het niet echt weten waar ik op moet zoeken.

weet iemand hoe dit heet?
en of dit er is voor wordpres?
het mag een betaalde template of plugin zijn.

Met vriendelijke groet,

Randy

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:02

Umbrah

The Incredible MapMan

Wat heb je zelf al gevonden? Hoe ga je het beveiligen? Wat ga je hosten? Wat is je doel? Al een goeie webstore gevonden die je zo kan aanschaffen?

Verwijderd

Topicstarter
Zelf kwam ik uit op contact form een andere plugin van hun, maar die werkt niet zoals ik wil.
beveiliging wat bedoel je daarmee?
het moet een website worden met ongeveer het zelfde doeleinde als de link. maar dan voor bbq.
het doel is dat mensen uit een lijst kunnen kiezen van bbq producten maar ook salades, en bij bijvoorbeeld de salades een keuze kunnen maken doormiddel van een dropdown balk, wat ze op de salades willen hebben. ik weet niet wat je bedoeld met webstore aanschaffen? via themeforest bedoel je?
ik heb al wat templates gevonden die ik wil gaan gebruiken. alleen wil ik de fuctie zoals in het voorbeeld hebben. dit kan ik alleen niet vinden.

Verwijderd

Topicstarter
nog extra informatie. het hoeft niet met ideal te werken of betaal systemen het gaat op factuur en is enkel ophaal en/of bezorgen.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

WooCommerce?

aanhef en groeten is niet nodig trouwens ;)

[ Voor 72% gewijzigd door Vos op 02-07-2013 21:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
kan je hiermee de functie krijgen? die lijkt op de bestel functie van budgetbroodjes?

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

Ja, het is een webwinkel.... Je hoeft er geen betaalfunctie aan te hangen, die keus is aan jou. Google eens op WooCommerce, ga er eens mee stoeien. Het is gratis...

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 02-07-2013 21:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
ow Top, thnx vos! ik a hiermee eff aan de slag.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 21:31:
kan je hiermee de functie krijgen? die lijkt op de bestel functie van budgetbroodjes?
Heb je in die hele minuut tussen Vos' z'n post en de jouwe dat WooCommerce al opgezocht, naar de features gekeken en daar dermate niet wijs uit kunnen worden dat die vraag nodig was? Zo nee: kijk eerst eens daadwerkelijk naar het antwoord dat je krijgt voordat je vragen stelt, dan hoeven wij onze tijd niet te verspillen. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:02

Umbrah

The Incredible MapMan

Zodra je persoonsgegevens gaat registreren, hoe insignificant ook, moet je voldoen aan de wet bescherming persoonsgegevens. Wat voor webform je ook maakt, wat voor database je er ook achter zet, je moet moeite doen om te garanderen dat het veilig is voor je gebruikers. Wat voor SSL certificaat heb je?

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Woocommerce is zwaar overkill voor een bestelformulier! Voor zoiets als dit zou ik zonder twijfel Gravity Forms gebruiken: http://www.gravityforms.com/. Het is een premium plugin maar het is 't geld waard. In principe kan je dat hele formulier in elkaar zetten doormiddel van drag'n drop, zo simpel is het. Je kan het zelfs evt. nog koppelen aan iDeal of Payal.

En wat Umbrah zegt is inderdad helemaal waar. Wanneer je gegevens opslaat die herleidbaar zijn naar een persoon zou je een SSL certificaat moeten hebben (alhowel de veiligheid daarvan ook valt te betwisten). Dit brengt ook weer andere kosten met zich mee aangezien je een uniek IP adres moet hebben voor een SSL certificaat. De standaard shared hosting oplossingen zijn dus vaak niet voldoende. Vraag anders het een en ander na bij je webhost. Dat gezegd te hebben zijn er een hoop websites met formulieren die geen SSL gebruiken, maar netjes is het niet.
Pagina: 1