singular1ty laat steeds berichten verwijderen.

Pagina: 1
Acties:
  • 829 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
singular1ty laat steeds onterecht bij v en a mijn bericht verwijderen.
Wat nu?

iemand die een slechte beoordeling geeft laat hij zomaar even verwijderen PATS!! Zonder dat ik een bericht krijg.
belachelijk vind ik dit.

gallery: Singular1ty

Komt er op neer dat ik iets van hem koop en hij niet levert. Al 4 weken niet.
heb nu ook een advocaat ingeschakeld en hij moet wellicht voorkomen etc. als hij weigert te betalen of een nieuw product te versturen. Zijn eigen schuld want hij negeert de vergoeding van postnl van 500 euro en hij negeert te reageren op berichten van postnl

Daar gaat het dus over.. een terechte beoordeling. Prima als er iets niet kan maar dan wil ik wel een bericht over hoe en wat er niet mag.
Prima als iemand 300 goede beoordelingen heeft maar 1 negatieve en meteen dit gezeur?
Wellicht laat hij elke negatieve beoordeling door een mod vriend verwijderen.

Als er een probleem is ik heb alle bewijsstukken hier liggen in het ergste geval kan ik ze uploaden.

Daarnaast wil ik precies weten welke mod verantwoordelijk is voor het meespelen, en die mag mij vertellen waarom hij zomaar mijn bericht verwijderd. Mijn bericht ongepast? Prima, maar laat het dan weten alvorens mijn bericht wordt verwijderd. Anders ga ik het hoger zoeken hier op Tweakers.
p.s. dit bericht heb ik ook als screenshot

[ Voor 255% gewijzigd door A87 op 02-07-2013 21:29 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
dit is al minimaal het derde topic wat je hier over opent.
als de vorige twee gesloten zijn lijkt mij duidelijk dat deze gang van zaken niet gewenst is?

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
@A87, je vraagt zelf om verwijdering en beschuldigt daarna een mod van vriendjespolitiek? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
...meerdere gebruikers achter 1 account (A87) die niet aan onderling overleg doen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Inderdaad. Je vraagt hier zelf notabene om de review te laten verwijderen. Dat doen we netjes en nu worden we beschuldigd van vriendjespolitiek? Volgens mij moet je even tot 10 tellen en kijken waar het bij jou fout gaat. Dergelijke beschuldigingen nemen we niet licht op.
Daarnaast verwijderen wij nooit zomaar reviews. Er is een verplichting dat beide partijen akkoord gaan. Dus wil ik eens graag weten over welke andere reviews je het hebt.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Een oudere van mij is zomaar weg iig.
Dat van hierboven is een ander bericht wat ik liet verwijderen.

[ Voor 48% gewijzigd door A87 op 02-07-2013 23:39 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:21
Ik zie nochtans in de gallery uw reactie staan. Probeer het in het vervolg met iets meer leestekens/ duidelijkere zinsopbouw te posten. Ik snap nog niet exact wat er juist is gebeurd en andere gebruikers waarschijnlijk ook niet...

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:23
Wellicht heeft het te maken met het feit dat je twee beoordelingen over dezelfde transactie had geplaatst (waarbij de tweede enigszins ongepast was om het zacht uit te drukken).
Vervolgens leest Microkid je topic over (volgens mij) de tweede (ongepaste) beoordeling en verwijdert je eerste beoordeling (omdat de tweede door een andere moderator al was verwijderd omdat deze in strijd is met de regels en niet al te netjes was).
Heb overigens de topics een beetje gevolgd, daarom dat ik reageer. Ik kan me niet voorstellen dat moderators hier zomaar feedback gaan verwijderen bij bevriende tweakers. Denk dat dit gewoon een misverstandje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 11:31

Singular1ty

EV Evangelist

Oké. Dit topic schetst bij mij grote verbazing. Het kost mij grote moeite om nog diplomatiek te voeren onder dit soort aantijgingen.

De situatie in kwestie is een GTX Titan die ik A87 heb verkocht, en welke bij PostNL is zoekgemaakt/gejat/hoe je het wil noemen. Dit is voor A87 uiteraard een hele vervelende situatie, maar ik ben van PostNL afhankelijk voor een oplossing (schadevergoeding). Terwijl ik hieraan werk met PostNL houd ik A87 op de hoogte van mijn stappen, en dit kan in de DM-correspondentie worden teruggelezen.

In de tussentijd was ik een weekend naar het buitenland, waardoor ik geen DM kon beantwoorden. Dit heb ik A87 van tevoren gemeld in de correspondentie. Hier heeft hij blijkbaar overheen gelezen, want toen ik terugkwam trof ik een reeks kwade DM in mijn inbox aan waarin A87 mij voor oplichter uitmaakt en meldt gerechtelijke stappen te ondernemen. Ik geef aan niet van zijn toon gediend te zijn en ga ermee verder hem op de hoogte te houden van het verloop van het onderzoek bij PostNL. Ik nodig hem ook uit om een telefoonnummer door te geven zodat dit eventueel telefonisch kan worden uitgepraat. Van A87 hoor ik echter een tijdlang niets totdat ik ineens dit topic tegenkom. Dat hij allerlei reviews bij mij heeft lopen krabbelen en dat die zelfs weer verwijderd zijn, heb ik niet eens gezien! Opzienbarend dat hij hier zelfs een topic over opent...

Bottom line:
- De situatie is spijtig, maar niet door mijn schuld veroorzaakt
- Ik ontvang van PostNL binnen nu en 2 weken een schadevergoeding waarna ik A87 kan vergoeden
- Ik probeer op alle fronten mee te werken, maar A87 weigert normale communicatie en probeert mij, zo blijkt nu, zwart te maken
Komt er op neer dat ik iets van hem koop en hij niet levert. Al 4 weken niet.
heb nu ook een advocaat ingeschakeld en hij moet wellicht voorkomen etc. als hij weigert te betalen of een nieuw product te versturen. Zijn eigen schuld want hij negeert de vergoeding van postnl van 500 euro en hij negeert te reageren op berichten van postnl
- gewoon kul dus, ik negeer geen vergoeding en ik negeer geen berichten, A87 leest selectief en trekt zijn eigen conclusies ongeacht wat ik doe.

Ik nodig Arnoud opnieuw uit om de normale communicatie te hervatten zodat we hier als fatsoenlijke, volwassen mensen uit kunnen komen. Mij verbaal als oud vuil behandelen en dreigen met mijns inziens volledig onterechte gerechtelijke stappen is niet alleen belachelijk, het brengt niemand dichter bij een oplossing.

[ Voor 17% gewijzigd door Singular1ty op 03-07-2013 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me kwa overeenkomst simpel: Jij hebt niet geleverd dus hij krijgt zijn geld nu terug... Heel spijtig voor Singular1ty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 11:31

Singular1ty

EV Evangelist

Zoals gezegd, hier word aan gewerkt. Ik zit op de vergoeding van PostNL te wachten en dan kan ik Arnoud terugbetalen, zoals ik hem al herhaaldelijk heb gemeld. Ik vind het erg jammer dat A87 het nodig vind nóg meer heisa om een al vervelende situatie te maken. Als hij mijn reacties niet goed wenst te lezen en zijn eigen conclusies trekt, kan ik daar toch niet voor verantwoordelijk worden gehouden? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Goed, dus concreet: er zijn beoordelingen verwijderd omdat ze 1) niet aan de voorwaarden voldeden (hiervan heb je van ons een mail ontvangen) en 2) omdat je dit zelf had gevraagd. In beide gevallen had Singular1ty hier niets mee te maken.
Gezien wat ik lees over de afhandeling van de transactie kan ik niet anders concluderen dat A87 blijkbaar niet alles leest of wil lezen, nogal erg ongeduldig is en daardoor verkeerde conclusies trekt. Excusus van A87 richting Singular1ty lijken me dan wel op z'n plaats.
Verder doe ik hier niets mee, het verhaal is duidelijk uitgelegd door Singular1ty.

En als laatste hoort een dergelijk topic niet thuis in dit forum. Voor de 3e keer sluiten we je topic. Ik wil niet nogmaals zo'n topic zien, dit handel je maar buiten Tweakers.net om af.

[ Voor 16% gewijzigd door Microkid op 03-07-2013 15:07 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.