• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Ik heb voor een fotoklus die ik aanstaande zaterdag heb wat extra apparatuur nodig, normaal leen ik via school maar die zit nu dicht.. ik wil daarom bij een bedrijf de nodige spullen huren voor de zaterdag. Ik heb een Canon 70-200 2.8 en wellicht nog een 2e body nodig (7d of 5D). Nu heb ik rond zitten kijken op internet maar kom ik buiten de grotere fotowinkels (CameraNu, Konijnenberg etc) niet veel tegen wat voor mij in de buurt ligt. Ik woon in omgeving Nijmegen en zoek daarom iets in Nijmegen/Arnhem of Eindhoven kan ook nog.

Zijn er leden hier die ervaringen hebben met bepaalde bedrijven en die jullie aanraden? Ik Arnhem had ik een bedrijf genaamd Prime Rental in Arnhem in tegen prima prijs een 70-200 verhuurt maar heb geen idee of dit een goed bedrijf is.

Ik hoor graag van jullie :) .

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik heb goede ervaringen met Pixto F http://www.pixto-f.eu/index.html

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:03

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Cityfoto Eindhoven is wellicht ook nog een optie. Ik weet eigenlijk niet precies wat zij aan verhuur doen, maar dat kan je ze allicht even vragen :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Daar ga ik niet huren, toen ik diverse vragen stelde werd er telkens kortaf gereageerd en telkens maar één beantwoord.
Orion84 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 19:33:
Cityfoto Eindhoven is wellicht ook nog een optie. Ik weet eigenlijk niet precies wat zij aan verhuur doen, maar dat kan je ze allicht even vragen :)
Bedankt ga ik even bekijken :)

[ Voor 33% gewijzigd door Richard! op 02-07-2013 20:53 ]

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr