Ik heb voor een fotoklus die ik aanstaande zaterdag heb wat extra apparatuur nodig, normaal leen ik via school maar die zit nu dicht.. ik wil daarom bij een bedrijf de nodige spullen huren voor de zaterdag. Ik heb een Canon 70-200 2.8 en wellicht nog een 2e body nodig (7d of 5D). Nu heb ik rond zitten kijken op internet maar kom ik buiten de grotere fotowinkels (CameraNu, Konijnenberg etc) niet veel tegen wat voor mij in de buurt ligt. Ik woon in omgeving Nijmegen en zoek daarom iets in Nijmegen/Arnhem of Eindhoven kan ook nog.
Zijn er leden hier die ervaringen hebben met bepaalde bedrijven en die jullie aanraden? Ik Arnhem had ik een bedrijf genaamd Prime Rental in Arnhem in tegen prima prijs een 70-200 verhuurt maar heb geen idee of dit een goed bedrijf is.
Ik hoor graag van jullie
.
Zijn er leden hier die ervaringen hebben met bepaalde bedrijven en die jullie aanraden? Ik Arnhem had ik een bedrijf genaamd Prime Rental in Arnhem in tegen prima prijs een 70-200 verhuurt maar heb geen idee of dit een goed bedrijf is.
Ik hoor graag van jullie