Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Licht, maar krachtig

Pagina: 1
Acties:

• Cazure
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-07 09:32
Hallo Tweakers,

Ik help me neef even met het uitzoeken van een laptop, maar omdat jullie voor een groot deel de echte kenners zijn zou ik graag weer een beroep op jullie willen plegen ;).

Mijn neef zoekt een krachtige maar lichte laptop met een zo groot mogelijk scherm. Aangezien dat allemaal een beetje een moeilijke verhouding is zat ik te denken aan deze specs:
-15" scherm
-8GB RAM
-i5/i7

Ik ga zelf ook nog even een paar goede vergelijken en zal deze dan ook hier posten om met jullie verder over te discussiëren.

Greetings,
Cazure

• Cazure
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-07 09:32
Ik zie al zelf dat je met een 15" scherm niet echt onder de 2kg komt. Anders moet je op andere laptops over gaan dan notebooks en ultrabooks. Die

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:33
Met de informatie die je zelf geeft kun je ook de pricewatch gebruiken. Dan zie je dat er 2 laptops beschikbaar zijn. Eigenlijk 1 omdat de ander 4GB RAM heeft.

http://tweakers.net/categ...HZXp9pRWm9_-CtDO_gjV51Frf

Aangezien je maar 1 keuze over hebt is de keuze niet echt moeilijk he...

De Samsung Series 9 NP900X4C-A03 is geen slechte laptop en met 1,68KG zeker niet zwaar vergeleken met veel andere modellen. Ik zou zeggen doen! Of is er ook iets als een budget?

• niektb
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-08-2024
Er wordt niks vertelt over een budget of over de bezigheden van je neef.

AMD Athlon II X4 860K Black Edition, MSI A88X-G43, 8GB RAM, be quiet! Pure Power L8 400W, Samsung SSD 840 EVO 120GB, Palit Nvidia GTS450 1GB