Ik was op zoek naar een Samsung Galaxy S2 met de originele software erop.
Challenge_05 bood zijn S2 aan. In de advertentie tekst staat: "De toestel verkeert in nieuwstaat".
Ik schrijf hem een DM met o.a. de volgende vragen:
Ik heb Challenge dit direct gemeld toen ik erachter kwam. Hij heeft toen aangeboden dat ik mijn geld terug kreeg. Ik wilde echter ook de verzendkosten, die ik immers extra moest maken, terug. Hij wilde echter alleen het door mij gestorte bedrag terug betalen.
Ik heb nog geprobeerd om de software zelf te updaten naar de originele maar dit kreeg ik helaas niet voor elkaar met mijn macbook.
Omdat ik geen zin had om verlies te lijden op deze transactie heb ik vervolgens de telefoon zelf doorverkocht, ditmaal met de juiste omschrijving. Vervolgens heb ik een andere S2 kunnen kopen van een andere tweaker. Gelukkig was deze wel in originele staat.
Omdat Challenge mij dus een product heeft verkocht met een onjuiste omschrijving vond ik het gepast een negatieve review achter te laten:
Edit: Challenge_05 is ingelicht over dit topic.
Challenge_05 bood zijn S2 aan. In de advertentie tekst staat: "De toestel verkeert in nieuwstaat".
Ik schrijf hem een DM met o.a. de volgende vragen:
Zijn antwoord in DM:Verder zit de originele lader erbij, staat de originele software erop en zit de USB kabel erbij?
Mijn antwoord:Draait met Jellybean 4.1.2 Ik kan voor je cyanogenmod 10.1 (Nexus rom) erop zetten als je wilt draait heel erg soepel en is batterijsparend maar op dit moment heb ik de originele rom erop staan.
De telefoon die ik van hem ontving had echter geen originele software erop staan. De versie was WanamLiteRom.De originele rom heeft mijn voorkeur.
Ik heb Challenge dit direct gemeld toen ik erachter kwam. Hij heeft toen aangeboden dat ik mijn geld terug kreeg. Ik wilde echter ook de verzendkosten, die ik immers extra moest maken, terug. Hij wilde echter alleen het door mij gestorte bedrag terug betalen.
Ik heb nog geprobeerd om de software zelf te updaten naar de originele maar dit kreeg ik helaas niet voor elkaar met mijn macbook.
Omdat ik geen zin had om verlies te lijden op deze transactie heb ik vervolgens de telefoon zelf doorverkocht, ditmaal met de juiste omschrijving. Vervolgens heb ik een andere S2 kunnen kopen van een andere tweaker. Gelukkig was deze wel in originele staat.
Omdat Challenge mij dus een product heeft verkocht met een onjuiste omschrijving vond ik het gepast een negatieve review achter te laten:
Enige tijd later, op die zelfde dag laat Challenge05 de volgende feedback bij mij achter:Ik heb van hem een Samsung telefoon overgenomen. In de communicatie had ik uitdrukkelijk gevraagd of de telefoon niet geroot zou zijn. Hij bevestigde dat, ik zou een originele telefoon krijgen. Toen ik de telefoon van hem kreeg bleek deze toch geroot te zijn. Daar wilde ik dus niet mee akkoord gaan. Ik kon de telefoon terug sturen. Hij wilde wel mijn geld terug betalen (netjes) maar niet de verzendkosten (niet zo netjes). Om geen verlies te lijden op deze transactie heb ik toen de telefoon zelf door verkocht. De rest van het contact was overigens prima.
Mijn verzoek is dat zijn feedback bij mij verwijderd wordt.Heeft van mij een Galaxy S2 gekocht wat ik niet eens aan hem wilde verkopen. Ik gaf je aan dat ik een andere Rom op de toestel kon zetten dan kan je ervan uitgaan dat de toestel is geroot. Overigens krijg ik geen reactie op mijn vraag of je de rest van het geld terug wilt. Ik heb je gevraagd om de toestel terug te sturen wil je ook niet doen. Plus je hebt de toestel in je hand gehad voordat je het overnam. Dus je kon het ook testen. Kortom ik heb je genoeg mogelijkheid gegeven om het goed te maken. Als de verzendkosten een probleem was kon je de toestel naar mij toe brengen, dat heb ik ook voor jou gedaan! Dus ik vind het beetje krom dat je nu een negatieve beoordeling over mij plaatst. Dus de feedback wat je nu plaatst, klopt voor een gedeelte niet en je hebt me niet gevraagd of de toestel geroot was. Je wilde waarschijnlijk winst maken met de toestel en omdat het je niet gelukt is geef je een negatiefe feedback.
Edit: Challenge_05 is ingelicht over dit topic.