Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik ben in het bezit van een Galaxy Note N7000, en ik wil deze graag zowel prive als zakelijk gebruiken zodat ik niet continu met 2 toestellen aan het slepen ben.

Nu is het een kwestie van de zakelijke sim in mijn Android device doen, maar ik loop tegen het probleem aan dat ondanks ik de zakelijke contactpersonen (300+) in een aparte groep zet en op "niet zichtbaar" zet, deze alsnog tevoorschijn komen in de dialer. Ook als ik de zakelijke contacten onder een tweede google account zet is dit het geval..

Nu is dit voor mij een dealbreaker, want elke keer als ik iemand wil bellen op naam, dan moet ik een hele waslijst zakelijke contacten doorgraven.. terwijl ik deze gewoon handmatig uit de adresboek wil selecteren.

De dialer moet gewoon alleen privé contacten weergeven.

Ik heb zitten googlen waar een aantal "3th party" dialers beloven te kunnen wat ik wil, maar helaas. En heb het een paar maanden laten rusten, maar ik kan nog steeds niet echt een fatsoenlijke oplossing vinden..

Heeft iemand enig idee?

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11 22:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

En als je voor je prive contacten nou shortcuts aanmaakt op (een folder van) je homepage?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Omer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 00:03
Ik heb ooit in het verleden ervoor gekozen om een . (een punt dus) vóór elke zakelijke naam te zetten. Op die manier blijven ze in ieder geval gegroepeerd in de lijst. Er zullen vast handigere manieren zijn :-)

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-11 13:34

Ursamajor

Astrofotograaf

Je kunt in je google account je zakelijke contacten in een groep met een naam "Zakelijke contacten" stoppen en andere contacten in andere groepen.
Dan kun je op je telefoon op tab Groepen klikken om de groep te selecteren die je wil openen met de respectievelijke contacten.

Gadgets FTW!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Omer schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:11:
Ik heb ooit in het verleden ervoor gekozen om een . (een punt dus) vóór elke zakelijke naam te zetten. Op die manier blijven ze in ieder geval gegroepeerd in de lijst. Er zullen vast handigere manieren zijn :-)
Goeie :-)
Ursamajor schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:54:
Je kunt in je google account je zakelijke contacten in een groep met een naam "Zakelijke contacten" stoppen en andere contacten in andere groepen.
Dan kun je op je telefoon op tab Groepen klikken om de groep te selecteren die je wil openen met de respectievelijke contacten.
Dat heb ik nu dus gedaan. En dat werkt redelijk, alleen is het nog wel vervelend als ik bijvoorbeeld "papa" wil bellen (dan druk je dus 72 (pa) in ivm naambellen) en dan krijg je een hele waslijst aan contacten die beginnen met PA met de nodige vertraging of je moet alles compleet (7272) invullen.