Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Hp Touchsmart all in one

Pagina: 1
Acties:

• Dennis1109
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-11 20:52
Hallo,

Van een collega kreeg ik een HP touchmart all in one pc mee. Deze geeft naar believen zwart beeld, de rest blijft het doen.
Nu was ik er al vrij snel achter dat het ligt aan de driver van de Geforce 9600M GS. Zodra je deze stopt in veilige modus blijft de pc het doen. Combinatie van deze driver en Windows 8 lijkt rampzalig te zijn volgens Google. Andere driver installeren gaat niet lukken want volgens de nieuwste Nvidia drivers zit in het apparaat geen Nvidia kaart...
Iemand een goed idee hoe ik alsnog nieuwere videokaart drivers kan installeren voor deze pc?

• Dennis1109
Iemand die me een richting op kan sturen?

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

XanderDrake

Build the future!

Dennis1109 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:59:
Hallo,

Van een collega kreeg ik een HP touchmart all in one pc mee. Deze geeft naar believen zwart beeld, de rest blijft het doen.
Nu was ik er al vrij snel achter dat het ligt aan de driver van de Geforce 9600M GS. Zodra je deze stopt in veilige modus blijft de pc het doen. Combinatie van deze driver en Windows 8 lijkt rampzalig te zijn volgens Google. Andere driver installeren gaat niet lukken want volgens de nieuwste Nvidia drivers zit in het apparaat geen Nvidia kaart...
Iemand een goed idee hoe ik alsnog nieuwere videokaart drivers kan installeren voor deze pc?
Werkte deze all-in-one wel OK in Win7?

Volgens mij is 9600M GS een laptop type graphics card, niet direct afkomstig en ondersteund door nVidia, welke vaak óf een specifieke driver van de fabrikant óf een driver met aangepaste *.inf nodig heeft om hem draaiend te maken

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Dennis1109
Pc kwam met Vista, en volgens berichtten werkte deze toen wel. Kwam een paar dagen geleden wel een site tegen met bewerkte *.inf drivers.... Zal maar weer eens gaan zoeken.
Word echt knettergek van dit apparaat :)
Bedankt voor de input!