iiYama (ProLite XB2380HS) service menu?

Pagina: 1
Acties:

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Ik heb een nieuw scherm ontvangen waarvan de verpakking duidelijk maakte dat het scherm al eens eerder uit de verpakking was gehaald. Nu heb ik daar verder niet zo heel veel problemen mee maar ik heb nu 2 van dit type monitoren naast elkaar staan en het valt me op dat er een kleurverschil zit tussen beide schermen.

Dus hoewel beiden exact dezelfde menu-instellingen hebben, zie ik een kleurverschil. Het ene lijkt wat geler en het andere lijkt wat grijzer, moeilijk te omschrijven.

Beide schermen zijn binnen één week van elkaar als nieuw aangekocht.

Ik zou graag willen weten of deze iiyama's een service menu bezitten waardoor ik kan controleren hoeveel bedrijfs-uren ze hebben. Het zou voor mij een bevestiging zijn dat de schermen ook werkelijk nieuw zijn. Het kleurverschil tussen beiden neem ik dan verder voor lief, ik gebruik het 2e scherm, voornamelijk als monitor voor installatie en reparatie voor andere systemen dan mijn eigen PC.

Wie heeft een antwoord op de service-menu vraag of een antwoord of ik via een andere wijze het aantal actieve uren kan zien?

Testing, one, two ...

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-12-2025
KLeurenverschil kan sowieso ook komen door gewoon afwijkende panelen.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Dat zou kunnen en heb daar dan ook geen probleem mee maar daar wil ik ook graag een bevestiging van via het aantal brand-uren.

Testing, one, two ...