Ik kan als ik Facebook gebruik als een Facebook pagina berichten van persoonlijke profielen in mijn timeline WEL leuk vinden maar als ik naar een persoonlijk profiel ga en dan een bericht leuk wil vinden gaat dit NIET en kan ik dit bericht alleen maar delen. Hoe kan dit? Wat is de reden?
Volgens mij is er recent niets gewijzigd.
Het maakt denk ik verschil of je iemand als vriend hebt (of iemand die je page liket). Misschien moet je het daar in zoeken?
Het maakt denk ik verschil of je iemand als vriend hebt (of iemand die je page liket). Misschien moet je het daar in zoeken?
[ Voor 15% gewijzigd door StephanVierkant op 02-07-2013 17:59 ]
Dan nog hangt het van de instellingen van diegene af of je al dan niet dingen mag doen op hun timeline.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Facebook heeft een nieuwe aanpassing gekregen weer. Nu kunnen mensen zien of iemand online is via de computer of mobiele telefoon. Als er dus "internet" achter staat dan zit zo een persoon achter zijn desktop of notebook op Facebook. Daar gaat je privacy op de zaak!
De effecten en vooral interacties van verschillende Facebook privacy instellingen zijn op zich al een eigen topic waard, inmiddelsNMe schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:12:
Dan nog hangt het van de instellingen van diegene af of je al dan niet dingen mag doen op hun timeline.
Pagina: 1