Lacie network space 1tb

Pagina: 1
Acties:

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Sinds gisteren werkt mijn lacie network space niet meer, het lampje van de netwerk kaart brand niet dus ik vermoed dat de kaart kapot is.
Ik heb zojuist de schijf eruit geschroefd en in windows gehangen , als ik dan naar systeembeheer en naar disk managment ga staat de schijf er netkes bij(geen schijfletter) maar kan ik de schijf naar dymanisch converteren, is dit een goed idee? ik wil namelijk nog wel wat data eraf halen. de lacie zelf kan me " gestolen" worden. of heeft iemand een ander idee ?

• Mijzelf
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Laat Windows eraf blijven tot je de data eraf hebt. De data partitie is in XFS formaat, Windows kan er niets mee. Gebruik een Linux Live CD of -USB stick om de data eraf te halen.

• mrcosmo
eeeeehm hoe doe ik dat?

• mrcosmo
is er een programma wat vanuit windows files can recoveren van een lacie network space met XFS formaat?

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Hirens boot cd is denk ik wat je zoekt. Die is tegenwoordig gratis te downloaden geloof ik.

• Mijzelf
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Download unetbootin, zorg voor een USB stick van 2GB of groter, laat unetbootin daar Ubuntu op installeren. Zet in je BIOS aan dat je PC kan booten van USB stick, en boot in Ubuntu,
is er een programma wat vanuit windows files can recoveren van een lacie network space met XFS formaat?
Misschien UFSExplorer.

• mrcosmo
Wilde toch nog even zeggen dat ik alles heb terug kunnen halen middels UFSExplorer.

THX voor de advice!
Pagina: 1