Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-07 17:14
Als echte tweaker stofzuig je natuurlijk niet graag zelf, maar laat je een stuk elektronica/robotica het 'vuile' werk voor jou doen.

Bij de Aldi hebben ze de volgende robotstofzuiger vanaf zaterdag a.s. in de aanbieding (06-07) : http://www.aldi.nl/aldi_robotstofzuiger_48_5_567_6010.html voor 129,- euro
Merk en type staat er helaas niet bij, dus heb nog geen reviews kunnen vinden. Mijn vraag is dus of iemand ervaring heeft met deze stofzuiger. Het prijsverschil is aanzienlijk met A-merk robotstofzuigers, daarom verwacht ik niet dezelfde kwaliteit. Het is interessant als hij zijn werk op een redelijke manier doet.

Als hij totaal niet voldoet of heel snel kapot is, dan is die 129,- euro weggegooid geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-07 13:40
Ik zag hem ook voorbij komen in de folder. Denk dat het niet super kwaliteit is. Bij de Aldi is het ene spul heel goed terwijl het bij het andere echt bagger kwaliteit is.

Weet niet of je een kat hebt, die vinden het ook wel leuk :)

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Cat on Roomba Swats Dog PitBull Sharky. Cat VS Dog I TexasGirly1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb een kat en ben op zoek naar zo'n robotstofzuiger! Ik ben wel benieuwd, tussen mijn woonkamer en mijn eetkamer zitten 2 schuifdeuren met een heeeeeel klein opstaand randje. Kan die robot daar overheen rijden of stopt hij daar gewoon?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:43
Hij lijkt heel veel op de Dustbot Pluto. Maar ook daar kon ik geen review van vinden.

[ Voor 25% gewijzigd door L.N. op 02-07-2013 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-07 21:41
Ik heb hier ook naar zitten kijken, ik heb een appartement van 60 m2 zonder drempels of trappen alleen ik ben nooit echt thuis dus dit is echt een ideale oplossing alleen was dit tot nu toe erg duur voor een klein oppervlak. En ja ik ben lui xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
DennusB schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:06:
Ik heb een kat en ben op zoek naar zo'n robotstofzuiger! Ik ben wel benieuwd, tussen mijn woonkamer en mijn eetkamer zitten 2 schuifdeuren met een heeeeeel klein opstaand randje. Kan die robot daar overheen rijden of stopt hij daar gewoon?
In principe is een robotstofzuiger gebouwd om ook over lage drempeltjes te kunnen rijden. De dure doen dat redelijk goed.
ReTechNL schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:13:
Ik heb hier ook naar zitten kijken, ik heb een appartement van 60 m2 zonder drempels of trappen alleen ik ben nooit echt thuis dus dit is echt een ideale oplossing alleen was dit tot nu toe erg duur voor een klein oppervlak. En ja ik ben lui xD
Same here :) , zou ideaal zijn dat als je thuiskomt er gewoon gestofzuigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Celica_T20 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:16:
[...]

In principe is een robotstofzuiger gebouwd om ook over lage drempeltjes te kunnen rijden. De dure doen dat redelijk goed.

[...]

Same here :) , zou ideaal zijn dat als je thuiskomt er gewoon gestofzuigd is.
Ik neem aan dat er gewoon garantie opzit, en dat als er iets niet goed werkt ik hem gewoon terug kan brengen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-12-2023
Persoonlijk zou ik deze (goedkope rommel) robot niet kiezen. Een aantal jaren geleden heb ik een Hyundai robot stofzuiger gehad, maar na een half jaar was de accu al dood. Met dit soort robots is eerder duurkoop dan een goede koop. Je kunt dan beter even doorsparen voor een Roomba, zeker als je onderdelen nodig hebt.
Overigens is zo een stofzuigerrobot ideaal als je huisdieren hebt. Ik bleef mij weer verbazen hoeveel haar er elke dag weer in de opvangbak terecht kwam. Wel moet je minimaal 1x in de week echt stofzuigen. Een robot doet namelijk 75% van alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
q2no schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:16:
Persoonlijk zou ik deze (goedkope rommel) robot niet kiezen. Een aantal jaren geleden heb ik een Hyundai robot stofzuiger gehad, maar na een half jaar was de accu al dood. Met dit soort robots is eerder duurkoop dan een goede koop. Je kunt dan beter even doorsparen voor een Roomba, zeker als je onderdelen nodig hebt.
Overigens is zo een stofzuigerrobot ideaal als je huisdieren hebt. Ik bleef mij weer verbazen hoeveel haar er elke dag weer in de opvangbak terecht kwam. Wel moet je minimaal 1x in de week echt stofzuigen. Een robot doet namelijk 75% van alles.
Je hebt natuurlijk gewoon 2 jaar (?) consumenten garantie. Dus accu dood = omruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-07 21:41
DennusB schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:16:
[...]

Ik neem aan dat er gewoon garantie opzit, en dat als er iets niet goed werkt ik hem gewoon terug kan brengen toch?
Er staat bij dat er 3 jaar garantie op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
Valt de accu ook onder 3 jaar garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Celica_T20 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:18:
Valt de accu ook onder 3 jaar garantie?
Accu's vallen vrijwel nooit onder de garantie, omdat dit gebruiksproducten zijn.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
D4NG3R schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:23:
[...]

Accu's vallen vrijwel nooit onder de garantie, omdat dit gebruiksproducten zijn.
Dat dacht ik al. Het jammere is dus idd als de accu er na een half jaar mee op houd, dan is het 129,- euro's aan weggegooid geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt heel erg op de Klarstein Cleanrazor die door Electronic Star in Duitsland verkocht wordt. (daar heb ik de mijne vandaan) Eventueel zijn daar ook verbruiksdelen (accu, borstel, rubber) te krijgen al zie ik dat alles in backorder staat op het moment.

Over het apparaat ben ik redelijk tevreden, drempels neemt hij maar meer dan dat niet. Hij vindt wel allerlei dingen waarvan je niet meer wist dat je ze ooit kwijt was geraakt. :D
Jammergenoeg verslikt het hij zich in snoeren (dat is op te lossen) maar ook in hondenspeeltjes (dat is lastiger op te lossen) dus gebruiken we hem vrij weinig. Af en toe zet ik hem even onder de bank om hondenharen op te vegen/zuigen. :)
Het is wel een 'dom' apparaat, ene stukje pakt hij 80 keer en een ander stukje misschien 2 keer per cyclus maar hij komt (uiteindelijk) wel zo goed als overal. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohannesS
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-01-2022
Aldi heeft een soort opruimwinkel in Roden. Daar staan stapels van deze stofzuiger afgeprijsd van 129 € voor 75 €.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-07 22:27
Waar in Roden is dat? Bij de gewone Aldi?

[ Voor 32% gewijzigd door rewind. op 02-07-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 21:30
*knip* Dat is dus niet de bedoeling.

[ Voor 117% gewijzigd door gambieter op 09-07-2013 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohannesS
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-01-2022
Julianaplein 14 Roden, t.o. Albert Heijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je katten hebt is de Robomop ook geweldig. Die verzamelt alle haren in een soort swiffer doekje. Je moet dan wel een gladde vloer hebben. Wij hebben twee katten en gebruiken hem al een paar jaar.
http://www.novisell.nl/robomop-robomop-samurai-p-2445.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 21:30
De robomop laat echter al het zand liggen dat de katten mee naar binnen slepen. Ik heb hem een paar weken gebruikt en daarna is hij in de kast verdwenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt, wij wonen op een bovenhuis, waar dat geen probleem is. Maar hij doet het vooral prima voor katteharen.
Pagina: 1