Toestelbundel Coolblue (pdashop) foutieve prijs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
pricewatch: Nokia Lumia 620 Zwart

PDAshop.nl | Coolblue lijkt hier met 167,00 totaalprijs de goedkoopste te zijn, echter blijkt na het volgen van de link dat er nog 12x 15,00 euro "toestelbundel" bij de prijs op moet. Niet zo netjes van Coolblue en duidelijk gericht op het verwarren van de consument/prijsvergelijkingswebsites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
We gaan er vandaag even naar kijken, bedankt voor het melden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Je komt overigens nog steeds uit bij het bundel product. De niet-bundel (een stap voor kruimelpad) zou wel de goede moeten zijn :Y)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Ik ben bang dat ik je niet helemaal volg gitaarwerk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Niet online
Helaas: het lijkt nog steeds niet goed te gaan. Op tweakers.net wordt de (in dit geval) 14 euro "toestelbundel" nog steeds niet meegenomen:

pricewatch: HTC Windows Phone 8X Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Helaas kunnen we met ons huidige systeem niet goed inspelen op de vele verschillende soorten feeds die we aangeboden krijgen van onze klanten. Hier gaat wel verbetering in komen op termijn, maar voor nu kunnen we dit helaas niet adequaat oplossen. Excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Niet online
Is het misschien een idee om de PDAShop tot die tijd uit de resultaten te filteren?
Want vergelijken wordt op deze manier wel erg lastig gemaakt.

En wat gitaarwerk bedoelt: PDAShop biedt de correcte combie (zonder toestelbundel truc) wel gewoon aan: http://www.smartphoneshop...elector_template=Overview

hollandsnieuwe Min+SMS+MB 275 + 500 MB 1 jaar € 15,00

Eenmalige kosten:
Eenmalige aansluitkosten: € 10,00
Windows Phone 8X by HTC Zwart: € 214,00

[edit]
Het lijkt alsof "toestelbundel" opties bij geen enkele webshop/provider goed gaan. 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Luit op 04-08-2013 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Zoals Ch3cker hierboven al aangeeft zijn feeds in de telecom wat complexer dan de meeste andere productgroepen. Het gaat hier niet om 1 specifieke winkel, we komen dergelijke problemen vaker tegen. De verschillende manieren van het opbouwen van tarieven en productinformatie van de telecom providers maken het lastig om goed vergelijkbare en kloppende prijzen te tonen. We zijn ons er zeker van bewust dat hier zaken niet goed gaan. We zijn aan het bekijken hoe wij ondanks verschillende soorten informatie toch eenduidige kloppende informatie kunnen tonen. Bedankt voor jullie feedback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-08 10:20
Ik zat toevallig naar een topic te kijken waarin ik problemen met abbo+ toestel kan posten. Aangezien hier een en ander al duidelijk wordt gemaakt door de medewerkers van Tweakers hierbij toch mijn reactie:

De goedkoopste prijzen werken niet wanneer ik zoek op een Samsung Galaxy S4 Zoom.
Wanneer ik een filter toepas op de goedkoopste prijzen dan zijn er veel verborgen kosten, zoals de internetbundel van Tele2 niet meegenomen in de maandprijs.
Nog erger vind ik het dat bijvoorbeeld Algebeld.nl meerdere malen als goedkoopste staat, echter na wat doorklikken kom ik erachter dat het toestel helemaal niet in combinatie met de desbetreffende mobiele providers wordt aangeboden. Met name de KPN, Hi, Telfort combinaties.

pricewatch: Samsung Galaxy S4 Zoom Zwart

http://www.algebeld.nl/te...te&utm_campaign=datafeeds

Helaas is het niet mogelijk deze telefoon met Hi af te sluiten!?

Ik maak graag gebruik van de pricewatch maar helaas kost het mij erg veel tijd om na te gaan wat nu de echte prijs is, als er al een prijs is ;):)

Ik hoop dat jullie een en ander kunnen verbeteren. Met name de abbonementen die niet eens bestaan er uitfilteren zou al een hele hoop schelen. Alvast hartelijk dank.
Pagina: 1