Toon posts:

normale temp. voor amd 900 T-Bird ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik heb (voor de eerste keer) zelf een systeem gebouwd, AMD 900 T-Bird met een ThermalTake SuperOrb cooler, op een MSI K7T Turbo moederbord, eea. zit in een A-Open HQ 45 kast gemonteerd, nu zou ik graag weten of de waarden die ik meet "normaal" zijn ?
Ik meet zowel met het bijgeleverde progr. PC Alert III, als met MBMonitor 5.07, ongeveer de zelfde waardes, nl. Idle 55 graden , en als ik een 3D spel speel, loopt ie op tot ongeveer 60 / 63 graden, is dit "normaal" of te hoog ??
M.V.G. John

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 14:23
Nou gefeliciteerd met je eerste creatie, maar 65 graden is wel een beetje hoog eigenlijk bij 55 graden is het eigenlijk al stressen, maar van 65 graden zal hij niet kapot gaan, want dat doet hij bij 80 graden. Ik ken ook iemand met een TB en die TB wordt ook 65 graden en doet het nog steeds

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op dinsdag 05 juni 2001 08:22 schreef het_beest het volgende:
Nou gefeliciteerd met je eerste creatie, maar 65 graden is wel een beetje hoog eigenlijk bij 55 graden is het eigenlijk al stressen, maar van 65 graden zal hij niet kapot gaan, want dat doet hij bij 80 graden. Ik ken ook iemand met een TB en die TB wordt ook 65 graden en doet het nog steeds
w0000t leeeeesteeekens?!?

Jah, zo warm worden ze, nee als ie koel is kun je je film niet meer horen ;)

AMD may be cheap, u pay in electrics ;) Heel naar, maar AMD's komen 5x zo vaak terug in onze winkel dan Intels.. ze zijn vaak te warm (en anders te lawaaierig), onstabiel en niet fijn om mee te werken. Dus maak van je pc een stofzuiger en je bent klaar...

Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
Op dinsdag 05 juni 2001 08:33 schreef nigelator het volgende:

[..]

w0000t leeeeesteeekens?!?

Jah, zo warm worden ze, nee als ie koel is kun je je film niet meer horen ;)

AMD may be cheap, u pay in electrics ;) Heel naar, maar AMD's komen 5x zo vaak terug in onze winkel dan Intels.. ze zijn vaak te warm (en anders te lawaaierig), onstabiel en niet fijn om mee te werken. Dus maak van je pc een stofzuiger en je bent klaar...
MMH, maken CPU's geluid dan ?

Ik vind mijn Intel net zo veel herrie maken als mijn AMD K6-2 hoor... :)

Inderdaad, om ze koel te houden heb je bij AMD meer koelvermogen nodig dan bij Intel. Maarja, als je bijna 2x zo veel moet gaan betalen om hetzelfde te krijgen.....

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• charlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-03 11:08

charlie

?*?

Ik heb hier dezelfde config, maar overclocked naar 1050Mhz. Wordt 67-71°C...
(Sig is mijn systeem thuis)

Verwijderd

hoi

ikzelf heb een AMD 900Mhz en een MSI K7T Turbo, samen met een Spire Cooler (4200rpm)
mijn proc wordt niet warmer dan 45 graadjes (stressed)
normaal is ie ongeveer 40.
Pagina: 1