Welke muis voor Fps games mbv claw/palm grip?

Pagina: 1
Acties:

• Sebastiaanrh
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07-2024
Beste medetweakers,

Na jaren van trouwe dienst is mijn ls1 laser muisje van Logitech overleden. Ik heb hier altijd Fps games ( COD & BF ) op gespeeld.

Ik gebruik voornamelijk een fingertip grip, met af en toe claw en ben gewend aan een zeer kleine muis.

Nou had ik de pricewatch: CM Storm Xornet als opvolger gevonden en vroeg me af wat jullie hiervan vinden?

Ik gebruik geen muismat en heb een wit bureau.

Qua uitgaven wil ik er liever niet meer dan 40 euro aan uitgeven. De g9x van logitech lijkt mij ideaal, maar is te prijzig.

Iemand nog goede aankoop adviezen?

Thx in advance!

• Sebastiaanrh
Zucht... Ik gebruik dus een fingertip/claw grip en GEEN PALM

Verwijderd

Ik zet altijd mijn vraagtekens bij een muis met zo'n prijs i.c.m. met hoe die eruit ziet. Hij kan prima werken hoor, ik heb zelf ook een goedkope muis.
Mijn gok is namelijk nu al dat die rubberen zijkantjes met die gaatjes uiteindelijk los zullen laten doordat je met je duim, ringvinger en/of pink ertegenaan zit te duwen. Mijn ervaring is dat die dingen langzaam los gaan zitten en uiteindelijk wegglijden. Zo krijg je allemaal vieze lijmresten op je vingers.

Als je zulke goede ervaringen hebt met de Logitech, dan lijkt dit mij het meest logische antwoord: pricewatch: Logitech LS1 Laser Mouse (Zwart)
Niet om lullig te doen, maar een nieuwe muis is toch altijd weer wennen en er is bij online bestellen geen garantie dat het nieuwe model fijn is.

Heb je nooit een muismatje overwogen? Sinds ik zo'n ding heb, ben ik minder bezig om een glijende muis onder controle te houden. En ik denk dat ook die LS1 toch wat beter en accurater zal reageren.

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-02 21:04
dat hele systeem met muishoudingen snap ik echt niks van :P kan je niet gewoon beter naar een mediamakrt of zoiets toelopen en verschillende muizen vasthouden?

• Sebastiaanrh
marineII7 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 01:44:
dat hele systeem met muishoudingen snap ik echt niks van :P kan je niet gewoon beter naar een mediamakrt of zoiets toelopen en verschillende muizen vasthouden?
Dat had ik dus gedaan, maar de g9x was de enige fijne. De prijs is alleen een probleem.. vandaar mijn vraag of iemand een soortgelijke muis kent met een lagere prijs.

De reden dat ik de Ls1 niet meer wil is vanwege het ontbreken van knoppen aan de linkerzijkant