Harry dit moet me even van het hart. Je waarschuwt mensen voor namaak, maar Alpha levert in principe alleen de heatsink. Als daar dus YS fans opzitten wil dit dus helemaal niets zeggen over echt of namaak (zou anders betekenen dat ik hier ook een namaak heb liggen want bij mij zitter er ook 2 YS fans op, en ik weet 200% zeker dat dit een "echte" is).
Vraag maar eens aan Newt wat YS voor fans levert, onlangs heeft R2 twee YS fans besteld bij Millisec in de USA met betere specs dan de Delta's! Dat de OC-shop Delta's op de FAP3125 levert wil dus niet zeggen dat de rest namaak is
En waarom iemand een Alpha cooler weg doet kan meerdere redenen hebben; wat dacht je van een Slot 1 naar FCPGA?
Ik snap het wel een beetje, je probeert de OC-Shop aan klandizie te helpen maar niet op deze wijze. Een originele Alpha heatsink kan dus uitgerust zijn met vele merken fans.
Waar de desbetreffende koper/verkoper voorkeur aan geeft zal worden geleverd. Per saldo heb ik zelf nog nooit gehoord van namaak Alpha heatsinks....
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber