Windows 8 skipt metro ui

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-08 15:33
Hiiiiii

Mijn laptop start elke keer gelijk op naar mijn desktop..
Voorheen wou ik dit ook maar nu wil ik toch liever mijn metro zien bij het opstarten :9 .
Heb Skipmetro UI, Classic Shell, eraf gegooid. Daarna startte mijn lap nog steeds op naar mn desktop.. Achteraf dacht ik dat ik de instelliingen beter eerst allemaal had kunnen zetten op het niet skippen van de metro voor de deinstallatie, handiger was geweest.
Ik heb de progjes dus opnieuw geinstalleerd en die instellingen opgeslagen. Maar geen succes..

Is er een reg key die ik kan aanpassen? of heeft iemand anders een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:26

TheVMaster

Moderator WOS
Wat heb je zelf allemaal al gevonden, dat is namelijk wel een klein beetje de bedoeling hier. Wat zegt Google bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
bijna bij al mn zoektermen die ik op google intik, krijg ik als resultaten de manieren en oplossingen waarmee je juist de metro ui skipt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:41

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Tja, ongeveer 86 miljoen resultaten die je omgekeerd kan uitvoeren is wat veel om allemaal te testen, of niet? Kijk dus of je hier wat mee kan.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:26

TheVMaster

Moderator WOS
En als je de software eens installeert, dan instelt dat hij laat booten naar het bureaublad. Vervolgens rebooten....en het dan weer ongedaan maakt? Werkt dat ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
TheVMaster schreef op maandag 01 juli 2013 @ 22:09:
En als je de software eens installeert, dan instelt dat hij laat booten naar het bureaublad. Vervolgens rebooten....en het dan weer ongedaan maakt? Werkt dat ook niet?
nope al geprobeerd! maar ik kijk of ik met de reactie hierboven wat kan!

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Hero of Time schreef op maandag 01 juli 2013 @ 22:09:
Tja, ongeveer 86 miljoen resultaten die je omgekeerd kan uitvoeren is wat veel om allemaal te testen, of niet? Kijk dus of je hier wat mee kan.
Heb er een groot aantal doorgekeken, maar allemaal dezelfde methode, de shell waarde aanpassen die standaard op explorer.exe staat (metro boot) maar dat staat die bij mij al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zéker weet dat die regkey goed staat is dat wel opmerkelijk.
Wat je eventueel kan doen is StartIsBack downloaden en installeren, en dan rechtsklikken op je kersverse Start knop, settings openen, naar Advanced gaan, en een vinkje zetten bij "disable for current user". dan rebooten, en je moet Metro weer terug hebben.

En dan startisback deïnstalleren.

Elegant is anders, maar dit moet wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:41

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Het kan ook een policy setting zijn, ipv een shell aanpassing. Dat laatste is namelijk niet zo makkelijk te realiseren zonder admin rechten.

[ Voor 3% gewijzigd door Hero of Time op 02-07-2013 10:00 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:42:
Als je zéker weet dat die regkey goed staat is dat wel opmerkelijk.
Wat je eventueel kan doen is StartIsBack downloaden en installeren, en dan rechtsklikken op je kersverse Start knop, settings openen, naar Advanced gaan, en een vinkje zetten bij "disable for current user". dan rebooten, en je moet Metro weer terug hebben.

En dan startisback deïnstalleren.

Elegant is anders, maar dit moet wel werken.
jaa, 100% zeker dat de key juist is ingevoerd!
Zal dat nu is even proberen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
it worked! thanks Knettergek! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijn65 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:15:
it worked! thanks Knettergek! :)
Bedankt voor de feedback ook :)
ik weet niet of ik me nou moet schamen voor de gruwelijk slordige oplossing of blij moet zijn dat het werkt, maar er blijft wel een smeur op m'n karma hangen van dit hersenspinsel :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 13:26:
[...]
ik weet niet of ik me nou moet schamen voor de gruwelijk slordige oplossing of blij moet zijn dat het werkt, maar er blijft wel een smeur op m'n karma hangen van dit hersenspinsel :$
haha ja de oplossing ging nergens over eigenlijk, maar het heeft gewerkt op een één of andere manierrr d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 13:26:
[...]
Slordig van jouw is het niet. Wel van de uninstaller. Je verwacht dat die alles naar default gooit ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Snake schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:47:
[...]

Slordig van jouw is het niet. Wel van de uninstaller. Je verwacht dat die alles naar default gooit ;)
true! maar dat het nog niet werkte nadat ik de instellingen wél weer standaard had gezet is ook raaaar
Pagina: 1