Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Email] Van hetnet naar KPN Zakelijk IPB porteren gaat mis

Pagina: 1
Acties:

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:31
Heren, mijn geduld tegenover KPN begint op te raken.

Een aantal weken geleden is er overgestapt van Hetnet (wat nu inmiddels al KPN is) naar KPN Zakelijk. Welnu is het email adres niet mee overgezet. Dit had ik nadrukkelijk gevraagd om hem wel over te zetten tijdens een van de vele gesprekken met de klantenservice.

Heeft iemand hier ervaring mee, kan kpn nog @hetnet.nl adressen aanmaken. Dat email-adres werd gebruikt voor zakelijke dingen en het is dus nogal praktisch dat we dat adres behouden.

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-11 07:46
JIj hebt gewoon erg veel pech en bent minder slim geweest om een hetnet-adres zakelijk te gebruiken.
Je kan niet verwachten dat ze, omdat jij dat adres zakelijk gebruikte, ze nog even een HetNet adres gaan overzetten.
KPN is dat immers ook helemaal niet verplicht, wat de KS jou ook heeft verteld.
HetNet bestaat al sinds 01-11-2009 niet meer.

• BlackWhizz
Het adres werd al jaren zo gebruikt. Volgens de klantenservice was het geen probleem om dit adres mee te nemen. dit is in de allereerste gesprekken al besproken.

Hetnet is inderdaad Planet en daarna KPN geworden. Maar nu zitten we dus mooi met de spreekwoordelijke gebakken peren. Er zijn dus geen mogelijkheden om desnoods met een redirect het oude adres weer terug te krijgen?

• Johny_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 19:53
Wat had je en waar ben je naar overgestapt? Volgens mij kunnen ze wel een emailpakketje voor je aanmaken tegen relatief lage kosten (zo ben je ff uit de brand geholpen en toch bereikbaar).

• BlackWhizz
Destijds begonnen met een Hetnet abbo van 1,5 mbit. In die tijd is de snelheid naar 8 mbit gegaan en is hetnet al een keer Planet en daarna KPN geworden. Bij overstap had ik het erover gehad en het was geen probleem om het hetnet adres verder over te nemen.

Ik ben dus in feite overgestapt van KPN Consumenten instap surfen naar KPN zakelijk IPB instap. Leve het buitengebied! :P