GTX 670 SLI 760 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views

• interlude
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-02 12:20
Hallo

Ik heb zojuist mijn 670 te koop gezet omdat ik wil overstappen naar SLI.

de 760 heeft dezelfde chip en op de nVidia staat aangegeven dat SLI werkt zolang beide videokaarten dezelfde chip hebben. maar is dit in praktijk nu ook echt zo ?, ik ga vanuit van niet maar ik hoop op een ander antwoord

Groeten

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
interlude schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:33:
Hallo

Ik heb zojuist mijn 670 te koop gezet omdat ik wil overstappen naar SLI.

de 760 heeft dezelfde chip en op de nVidia staat aangegeven dat SLI werkt zolang beide videokaarten dezelfde chip hebben. maar is dit in praktijk nu ook echt zo ?, ik ga vanuit van niet maar ik hoop op een ander antwoord

Groeten
Wat is je nieuwe situatie dan? Niet 2x een 760 maar ...? Volgens mij - hang me er niet aan op - moet je wel degelijk 'dezelfde' kaart hebben bij SLI. Sowieso de chip i.v.m. het aantal cores, geheugen, kloksnelheid etc.

• bumtroll
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-02 22:23
Het zou moeten kunnen maar waarom dan een 670+760 Dan kan je beter een 2de 670 kopen want De 760 zal dan downclocken naar de specs van de 670 Als sli tussen die 2 werkt Dus zou het gewoon of 2x 670 of 2x 760 doen

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op GoT is geen vraag te simpel en we verwachten ook niet dat je van alles van tevoren weet, maar we verwachten wel dat je de moeite doet om zelf op zoek te gaan voor je een vraag stelt en als je er niet uitkomt en eeen topic opent dat je duidelijk aangeeft wat je zelf allemaal uitgezocht cq geprobeerd hebt en waar je exact vastloopt.

Aangezien die eigen inzet hier ontbreekt sluit ik dit topic.

Voor tips hoe het wel moet:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.