Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-06 07:44

Tornado1.0

Work in progress

Topicstarter
Voor nummerbehoud van HollandsNieuwe naar Vodafone heb ik mijn simkaartnummer nodig, alleen heb ik die niet meer omdat mijn simkaart is verknipt (zelf gedaan) naar micro-sim. Bij Vodafone mogen ze dit nummer niet telefonisch uitgeven, en in de winkel (Eindhoven Piazza) konden ze dit niet ophalen omdat het een prepaid sim was.

Nu zijn er twee oplossingen:
1. Ik vraag een nieuwe simkaart aan bij vodafone, registreer deze op mijn huidige nummer, en gebruik het kaartnummer van de nieuwe kaart om mijn nummer over te zetten naar HN;
2. Via de telefoon (Galaxy S3, Android 4.1.2) kan ik achter het nummer komen volgens de helpdesk, heb ik naar gezocht maar is mij nog niet gelukt.

Weet iemand hoe je achter dit nummer kan komen? Het staat ook wel bekend als IMSI nummer (geen IMEI) en staat niet meer op mijn simkaart. Alvast bedankt :)

If at first you don’t succeed, call an airstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:34
Instellingen > over de telefoon > status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0

Tornado1.0

Work in progress

Topicstarter
dutchgio schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:24:
Instellingen > over de telefoon > status
Bij mij staat onderaan alleen Toestelinfo > Status, en daar staat alleen IMEI, geen IMSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0

Tornado1.0

Work in progress

Topicstarter
_/-\o_ Heel hartelijk bedankt, nummeromzetting is nu in aanvraag maar neem aan dat het gelukt is. Scheelt me een kleine week wachten :)