Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop best buy guide juli 2013 budget tot 400

Pagina: 1
Acties:
  • 375 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Deze maand ga ik een nieuwe budget laptop aanschaffen voor mijn studie. Ik wil hiervoor nog de "laptop best buy guide juli 2013" afwachten. Is het niet dat deze altijd aan het begin van de maand gepubliceerd wordt? Kan iemand (al dan wel van de redactie) mij vertellen op welke datum ik de best buy juli kan terugvinden op tweakers?

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-11 21:37

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

BBG juli is PC's.. ben je nou echt zo lui?
http://tweakers.net/pricewatch/

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Verwijderd

Topicstarter
Is dat om de maand? Ik ben geen held met hardware daarom geef ik de voorkeur aan een best buy boven pricewatch. Bedankt voor je botte reactie Stef.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-11 21:37

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:19:
Is dat om de maand? Ik ben geen held met hardware daarom geef ik de voorkeur aan een best buy boven pricewatch. Bedankt voor je botte reactie Stef.
Niets te danken, jij bedankt voor je voor-onderzoek.
Voordat je iets op tweakers post verwachten wij dat je zelf eerst wat onderzoek doet. ^)
Volgende keer wat minder stout zijn d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Frozen op 01-07-2013 18:29 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Verwijderd

Topicstarter
Gozer wat loop je uit je nek te lullen man. Ik vraag alleen naar de laptop best buy om te vergelijken met die van vorige maand en jij gaat lopen janken.

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Dit is wat je waarschijnlijk zocht.. :X

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:30:
Gozer wat loop je uit je nek te lullen man. Ik vraag alleen naar de laptop best buy om te vergelijken met die van vorige maand en jij gaat lopen janken.
ff dimmen

Als je 2 minuten had gezocht had je kunnen weten dat BBG's om de maand gaan. Ene maand desktops, ene maand laptops.

Stef spreekt je hier op aan, en jij begint direct te flippen. Zo heel erg bot is hij nieteens, kan nog 10x erger.

Dus, als je zo graag een BBG wilt voor laptops: maandje wachten of de vorige lezen.

People as things, that’s where it starts.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:11

Bolletje

Moderator Harde Waren
Het lijkt me het beste als er een nieuwe start komt. Nu ontspoort het al bij bericht één.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.